Citat:
Ursprungligen postat av
Y2W
V fan snackar du om? Vad skulle en familj (vilket Kent inte har) ha att göra med att han står i en krogkö några timmar innan han skall vara på sin arbetsplats att göra?
Varva ner är en sak, att supa kl 3 på en morgon några timmar innan jobbet (som han inte ens gick till) är en annan sak.
Jag kan inte hans arbetsschema i detalj, men jag har talat med människor på hans arbetsplats och jag vet med säkerhet att han skulle vara på jobbet på torsdagen och inte var det. Tycker du att det är bra?
Vad av det jag skriver är det du inte förstår?
Har man en familj så vill man troligen hellre hem till den än att gå på krogen o hänga med några polare.
Eftersom Kent (enligt din utsago) är singel så vad har han att komma hem till då? En tom lägenhet är kanske inte så uppmuntrande att komma hem till. Då är en öl på en krog/pub mer lockande, att träffa vänner helt enkelt.
Är det någon som vet med säkerhet Kents berusningsgrad? Hade han tagit en öl eller tio öl?
Han kanske hade svårt att sova o bestämde sig för att träffa någon på krogen?
Man kan bara spekulera i vad han gjorde där. Men det saknar ändå relevans. Sverige är ett fritt land och man får gå och komma hur man vill.
Om du inte känner till Kents arbetsschema så kanske du inte ska uttala dig så självsäkert om att han skulle varit på plats under torsdagen.
Även jag kan påstå att jag talat med "människor på hans arbetsplats" om att han skulle arbeta hemifrån denna dag.
Se, en anonym person hävdar en sak, är det sant för det? Troligen inte.