2016-11-25, 22:11
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det där tror jag är något TV4 borde ta till sig. I programmets tidiga säsonger kändes det som om deltagarna mer fick vara sig själva utan att de verkade störas av att ha kameror närvarande.

Numera verkar det jagas klick och tittare, varför programmet klipps helt annorlunda och många blir därför skrämda.

Till detta hör också valet av bönder. Jag ser hellre fyra kärlekstörstande bönder i 40-50-årsåldern med 100 kor än 23-åriga osäkra månskensbönder med åtta grisar eller lika många havremopeder. Oftast dessutom genomskinligt sökandes efter 15 minuter i rampljuset.

Nej, tillbaka till lite mer helylle, annars slutar jag titta. Nu skruvas allt bara ett steg längre för varje år och programmet förlorar all charm.
Spot on! Precis så. Riktigt halvtragiskt ensamma, mem genuina bondläppar tack, annars får det vara. Nog för att man kan stå ut med den vidrigs programledaren, mem fixa för böfvelen riktiga bönder...
Åter igen, alltså inte rika, hemmaboendes, sexuellt osäkra fjollor. Wtf.

Btw cerkar Lina vara en riktig bondjänta. Fan vad fin hon är. Vilken kropp...
Senast redigerad av utan.att.stanna 2016-11-25 kl. 22:25.
Citera
2016-11-25, 22:42
Medlem
Här sitter jag och kollar på Andra avenyn avsnitt 17 och ca 3:50 in i avsnittet, visst är det Jennifer som skymtar som statist?!

(Finns på svtplay)
Citera
2016-11-25, 23:22
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Här sitter jag och kollar på Andra avenyn avsnitt 17 och ca 3:50 in i avsnittet, visst är det Jennifer som skymtar som statist?!

(Finns på svtplay)

Ja, det var helvete vad likt det var där nere till vänster. Vänta...
Citera
2016-11-25, 23:22
Medlem
sotisnotiss avatar
Tråd startad om Sigrid

(FB) Vad vet vi om Bonde-Sigrid Bergåkra som förförde Lill-Erik?
Citera
2016-11-25, 23:25
Medlem
tempeZZts avatar
https://minfil.org/U90bq4b8b7/Screenshot_2016-11-25-23-20-28.png

https://minfil.org/Va05qdb4b2/Screenshot_2016-11-25-23-19-07.png

https://minfil.org/W708q6babc/Screenshot_2016-11-25-23-18-01.png

Så...

Jennifer or not...

Längst ner till vänster som sagt.
Citera
2016-11-25, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Spot on! Precis så. Riktigt halvtragiskt ensamma, mem genuina bondläppar tack, annars får det vara. Nog för att man kan stå ut med den vidrigs programledaren, mem fixa för böfvelen riktiga bönder...
Åter igen, alltså inte rika, hemmaboendes, sexuellt osäkra fjollor. Wtf.

Btw cerkar Lina vara en riktig bondjänta. Fan vad fin hon är. Vilken kropp...

Kunde inte sagt det bättre själv , håller dock inte med om Lina...tycker inte hon är det minsta fin men det är ju min smak.
Senast redigerad av Hjortfelt 2016-11-25 kl. 23:49.
Citera
2016-11-25, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Anders verkar störa väldigt på Bertil, det har han ju sagt flera gånger. Tror inte att någon av dem skulle passa ihop med Sigrid.

Ja man märkte ju tydligt att Anders tyckte Bertil var en omogen fjant som inte var mogen för att vara en man åt Sigrid, han kunde ju hitta en tjej på en bar i Södertälje tyckte han , Anders kommer med så klockrena kommentarer
Citera
2016-11-25, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Trist att det är så många hobbybönder och sökande som varit med i tv tidigare. Det känns inte äkta på samma sätt, har ju varit de som framstått som lite udda men som bjudit på sig själva och varit väldigt roliga. Nu är det mer kufar och personer som haft det jobbigt på olika sätt. Då blir det mer deppigt.

Ja årets säsong har ju varit mer än deppig och seg. Och jag tycker inte heller hobbybönder, "barn" som bor hemma på mammas och pappas gård och kallar sig "bonde" och liknande har i programmet att göra.

Jag tror dock att TV4 kommer göra programmet mera äkta i kommande säsonger eftersom dem har sett folks avsky och vassa kommentarer om årets skräp.
Citera
2016-11-26, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sotisnotis
Angående Bertil.. Är det bara jag som tycker han är en riktigt tråkig oattraktiv typ?

Sigrid (och flera här i tråden) verkar tycka han är en ung spännande snygg kille vilket jag verkligen inte kan förstå.

Ville hon ha en ung man till gården måste det väl ha funnits någon som var roligare att titta på?

I min uppfattning tilltalar han inte tjejer i sin egna ålder, tror inte han haft mycket tur med tjejer..

Nej tror inte heller att Bertil har haft någon större tur med tjejer i sitt liv , snarare stor erfarenhet av att bli nobbad. Han är ju inte som Rickard som har en viss trygghet i sig eller en alfahane som Anders.
Citera
2016-11-26, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det där tror jag är något TV4 borde ta till sig. I programmets tidiga säsonger kändes det som om deltagarna mer fick vara sig själva utan att de verkade störas av att ha kameror närvarande.

Numera verkar det jagas klick och tittare, varför programmet klipps helt annorlunda och många blir därför skrämda.

Till detta hör också valet av bönder. Jag ser hellre fyra kärlekstörstande bönder i 40-50-årsåldern med 100 kor än 23-åriga osäkra månskensbönder med åtta grisar eller lika många havremopeder. Oftast dessutom genomskinligt sökandes efter 15 minuter i rampljuset.

Nej, tillbaka till lite mer helylle, annars slutar jag titta. Nu skruvas allt bara ett steg längre för varje år och programmet förlorar all charm.

Ja precis, skulle också vilja ha bönder som är äldre och mer helylle. Det var ju det som var charmen med tidigare säsonger. Tänk Niklas Lorenz, den medelålders storbonden med 290 nötkreatur, som drev flera gårdar och hade en herrgård....jämför det med Erik, Sigrid och Jennifer....dessa 3 är ju bara stora skämt
Citera
2016-11-26, 00:34
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Nej tror inte heller att Bertil har haft någon större tur med tjejer i sitt liv , snarare stor erfarenhet av att bli nobbad. Han är ju inte som Rickard som har en viss trygghet i sig eller en alfahane som Anders.
Vad har Anders sagt som skulle vara så alfa då?
Citera
2016-11-26, 00:43
Bannlyst
Eftersom Erik säger att han ångrar att han ställde upp i programmet, så har jag svårt att tro att det är något mellan honom och Linnea. Om så vore fallet, så skulle han väl knappast ångrat sin medverkan och eftersom Linnea har Sigrid som vän på Facebook, så verkar det ganska osannolikt, så svartsjuk som Linnea är. Även om Erik tutat i henne att ingen hände dom emellan, så borde hon ju åtminstone fattat det nu efter vad Jennifer berättade att hon hörde från rummet intill. Men man vet aldrig, tiden får utvisa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in