Citat:
Ursprungligen postat av
Ola Schubert
Wov, varför måste jag alltid få rätt? Den supervärdeinvalida incestsugna Jung-Trumps uns dotter Ivanka uttalade sig när hon var 24 år "– Om han inte vore min pappa hade jag sprejat honom med tårgas, säger hon i intervjun med Chicago Tribune."
.....bla bla bla och så avslutar vi med ryssland:
Betydelsefullare är att det visat sig att Ryssland haft en enorm desinformationskampanj under valrörelsen. Men detta tar jag i en annan tråd.
På frågan om DU alltid måste få rätt????
När det gäller i allmänhet och om TRUMP i synnerhet så har du haft väldigt fel!
För att påminna dig om din usla analysförmåga så återger bara ett av följande exempel på idiotinlägg från din sida från 2016-10-23:
--------------------------------------------------------------------------------
Du tror alltså att samtliga tidningar och andra medieföretag som publicerat, vad jag förmodar du på fullt allvar tror, "fejkade" opinionsundersökningar, är korrupta, förutom då de som påstår att Trump kommer att vinna?
ÄR DU HELT JÄVLA BLÅST I HUVUDET ?
(Eller är du, av professionella skäl bara ute efter att förvirra och så splitt?)
---------------------------------------------------------------------------------
Och den sista frågan du skrev här måste väl vara riktad till dig själv att döma av ditt ständiga orätta orerande?