Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
När det gäller Romney är nog "etablissemangskritiska" mer riktigt. Du såg kanske att jag skrev det också? "Invandringskritiska och etablissemangskritiska". Trumps väljare är väldigt mycket mer kritiska till etablissemangsfigurer som Romney än vad judiska forumtroll är. Jag är inte säker på att du förstår det.
Jo, tack. Men återigen så är varken du eller Iran-kramaren Stabskapten några Trump-väljare. Faktiska Trump-väljare är inte idioter utan förlåtande människor vilket innebär att om Romney ber om ursäkt ordentligt så kommer Trumps väljare att förlåta honom.
Vad du inte fattar är att Trump bygger det nya etablissemanget. "Etablissemangskritiska" är en sak i primärvalet. Nu har ordet förlorat det mesta av sin innebörd. Hur länge ska det ta för dig att fatta det?
Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Och du ser att du helt plötsligt står på samma sida som "swan65", "Xelious", "fitzhume" och de andra psykfallen, va? De önskar också att han ska välja Romney för att straffa Trumps väljare. Säger det dig något? Jag tror inte det. Men mig säger det väldigt mycket: Ni kan låtsas allt ni vill men ni är alltid och för evigt ett och samma när det väl kommer till kritan. Det är därför en tankefigur som en "bra jude" är sån jävla dårskap.
De må önska att Romney väljs av de skälet. Om de tror det gör de samma misstag som du gör - det vill säga att de tror att hans väljare har nåt emot det. Återigen: du är inte en Trump-väljare.
Krossa, stampa på och utrota Iran-kramarna. Är det fitzhume med på det så: bra. Ju fler desto bättre.