2016-11-25, 09:17
Medlem
Kent Ekeroth måste ses som en avsevärd partipolitisk tillgång. Särskilt för SD:s motståndare.
Även om Ekeroth utesluts ur SD, förblir han riksdagsman fram till nästa val. Han representerar då inte längre sverigedemokraterna utan sitter som sk "politisk vilde". Måhända blir herr Ekeroth ännu vildare i den rollen.
Citera
2016-11-25, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Bra att han portas nånstans i alla fall, för portad av SD lär han ju knappast bli. Man undrar om han har någon hållhake på partiet?

Ja det har han.

Ekeroth är känd för att spela in ALLT, hela tiden. Det skulle krävas en total utrensning typ Trotskij för att bli av med honom. Där man kidnappar Ekeroth och tar/förstör hans dator , mobil, och bränner ner hans lägenhet ifall han gömt minneskort där.

Troligen kan man dock köpa hans tystnad om man verkligen skulle behöva. Ekeroth är ett pengahungrigt judebarn.
Senast redigerad av grelin1999 2016-11-25 kl. 11:28.
Citera
2016-11-25, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
En anledning till att Kent hamnar i trubbel är att han inte sitter tyst som en mus, som du gör.
Han går i svarsmål och det med rätta.
Varför ska man skrämmas till tystnad när någon försöker trycka ner ens åsikter och yttrandefrihet?
Han är en man som står upp för sina åsikter och rätten att yttra dem och för det ska han alltså behöva utstå misshandel och sedan bli utkastad ur sitt parti menar du?

Vad jag förstår så är han anklagad för att gett en örfil efter att ha mottagit en verbal förolämpning. Det är alltså han som försöker tysta andra.
Citera
2016-11-25, 11:37
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Nu vet ju inte jag hur sådana här samtal löper, men kanske en fråga vilket som är viktigast för honom - hans politiska karriär eller Sveriges bästa? För Sveriges bästa borde kanske han som så tongivande kliva av sina offentliga uppdrag. Svarar han sin politiska karriär kan man ju fråga varför han då pissar bort den genom att springa på krogen och riskera utsätta sig för dylika situationer.

Kent är ju inte svensk och har ingen lojalitet till Sverige och svenskarna, han har lojalitet till sig själv och sitt folk. Även om han inte vore osedvanligt egoistisk, vilket han är, så skulle detta vara ett problem.
Citera
2016-11-25, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Kent är ju inte svensk och har ingen lojalitet till Sverige och svenskarna, han har lojalitet till sig själv och sitt folk. Även om han inte vore osedvanligt egoistisk, vilket han är, så skulle detta vara ett problem.
Ser man på! Ekeroths flerfaldiga excesser får gamla antisemiter i och omkring SD att vädra morgonluft. Låt vara i inlindade ordalag.
Citera
2016-11-25, 11:48
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Ser man på! Ekeroths flerfaldiga excesser får gamla antisemiter i och omkring SD att vädra morgonluft. Låt vara i inlindade ordalag.

Suck, ja om man inte gillar att en galning slår folk i en krogkö kl 3 på morgonen innan en arbetsdag så är man ju givetvis ANTISEMIT!.
Citera
2016-11-25, 11:48
Medlem
volvo 240s avatar
Det kommer inte få några följdverkningar för SD om de behåller Ekeroth eller gör sig av med honom.

Så är det folk bryr sig inte då det övergripande målet att stoppa massinvandringen är viktigare än lite olämpligheter från div SD-politiker.

Perosnligen anser jag att om han blivit oprovocerat slagen, elelr slagen öht för den delen och försvarat sig så ska han få stanna kvar.

Har han gett sig på någon ska han inte få stanna kvar.
Citera
2016-11-25, 12:16
Medlem
Citat:

Härovan visar Y2W sin gamla, antisemitiska bockfot:
Kent Ekeroth är svensk och innehar svenskt medborgarskap.
SD:ledningen torde ha all anledning att betacka sig för somliga av partiets vapendragare och supporters i FB-debatten.
Citera
2016-11-25, 12:22
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Härovan visar Y2W sin gamla, antisemitiska bockfot:
Kent Ekeroth är svensk och innehar svenskt medborgarskap.
SD:ledningen torde ha all anledning att betacka sig för somliga av partiets vapendragare och supporters i FB-debatten.

Jo jag vet, att jag vill att de som företräder min röst inte springer omkring berusad i en krogkö och bråkar några timmar innan han skall vara på jobbet är ju givetvis ANTISEMITISM!!!!!
Citera
2016-11-25, 12:24
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Det kommer inte få några följdverkningar för SD om de behåller Ekeroth eller gör sig av med honom.

Så är det folk bryr sig inte då det övergripande målet att stoppa massinvandringen är viktigare än lite olämpligheter från div SD-politiker.

Perosnligen anser jag att om han blivit oprovocerat slagen, elelr slagen öht för den delen och försvarat sig så ska han få stanna kvar.

Har han gett sig på någon ska han inte få stanna kvar.

Den som är/varit offentlig SD:are vet att man blir provocerad hela tiden, och ibland rinner det givetvis över, inget konstigt i det.

Problemet med Ekeroth är att han gång på gång på gång hamnar i sådana här situtationer, och nästan alltid i en osund krogmiljö dessutom.
Citera
2016-11-25, 13:04
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Jo jag vet, att jag vill att de som företräder min röst inte springer omkring berusad i en krogkö och bråkar några timmar innan han skall vara på jobbet är ju givetvis ANTISEMITISM!!!!!

Jag tror att din analys: "är ju inte svensk och har ingen lojalitet till Sverige och svenskarna, han har lojalitet till sig själv och sitt folk." var anledningen till kommentaren.

Att det är litet olämpligt att spela Allan och spöa folk i krogköer har du förstås alldeles rätt i, egentligen oavsett vem som gör det.
Citera
2016-11-25, 14:00
Medlem
Klosss avatar
Tjafs i en krogkö. En får en liten smäll den andre ger en liten smäll tillbaka.

The End.

Ekeroth säger att han inte var full. Sannolikt berodde avisandet helt på att krogen som de säger "inte gillar hans åsikter, han står för människors olika värde det gör inte vi, vi som nattklubb försöker vara inkluderande och han är exkluderande och vi släpper inte in alla gäster".

Det intressanta här är vad krogen heter som gör bedömningar av sina gästers politiska åsikter? Vill veta så att jag aldrig råkar spendera några pengar där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in