2016-11-08, 20:14
Medlem
utan.att.stannas avatar
Duktig men fyfan vilken störig röst och ansiktsutryck den mannen har.
jävligt stilig klädstil dock.
Citera
2016-11-08, 20:24
Medlem
lukashs avatar
Vad drar han egentligen in pengar på?
Citera
2016-11-10, 20:59
Medlem
Torrilaxens avatar
Riktigt trevlig kille. Jobbat med honom. Inte gay. Trevlig flickvän. Som andra sagt autodidakt. Bodde i gamla stan förut vad jag vet. Storslaget första inlägg.
Citera
2016-11-14, 17:43
Medlem
Jofs avatar
Kör fortfarande med stadsvandring i gamla stan. Bara att gå in på hans hemsida och boka in sig. Själv ska jag låna hans böcker och läsa det jag behöver.
F.ö. aldrig läst skvaller som är genomgående så positivt om någon människa på FB. Kan nog bara hittas motsvarande inom nekrologer.
Han måste väl förfan ha någon mörk sida också, annars blir han ju genomskinlig. Fast jag håller med om allt. Inte bara bildad utan snygg också. Och det där fina engelska distansen i sin humor. FI fan.
Skulle kunna tänka mig honom runt Gustav den III. En smekgosse, för att citera ur en av hans böcker. Utan att vara bög.
Citera
2016-11-14, 18:10
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Kör fortfarande med stadsvandring i gamla stan. Bara att gå in på hans hemsida och boka in sig. Själv ska jag låna hans böcker och läsa det jag behöver.
F.ö. aldrig läst skvaller som är genomgående så positivt om någon människa på FB. Kan nog bara hittas motsvarande inom nekrologer.
Han måste väl förfan ha någon mörk sida också, annars blir han ju genomskinlig. Fast jag håller med om allt. Inte bara bildad utan snygg också. Och det där fina engelska distansen i sin humor. FI fan.
Skulle kunna tänka mig honom runt Gustav den III. En smekgosse, för att citera ur en av hans böcker. Utan att vara bög.

Stadsvandring med han vore kul och intressant men nog bättre vänta till värmen kommer igen.
Citera
2016-11-14, 22:23
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torrilaxen
Riktigt trevlig kille. Jobbat med honom. Inte gay. Trevlig flickvän. Som andra sagt autodidakt. Bodde i gamla stan förut vad jag vet. Storslaget första inlägg.

Han verkar fortfarande bo i Gamla Stan tillsammans med vad som hunnit bli hustru...
Citera
2016-11-25, 08:06
Medlem
utan.att.stannas avatar
Skapligt nyfiken man blev på hyresrätten i gamla stan, undra vad hyran går på. Söt dotter hade de också
Citera
2016-11-25, 15:39
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Stadsvandring med han vore kul och intressant men nog bättre vänta till värmen kommer igen.

Fantastisk upplevelse om man har den minst lilla gnutta intresse av historia.
Går igång ordentligt när det blir prat om Stockholms blodbad.
Mycket trevlig prick, lite torr humor av brittisk stil.
Citera
2016-11-25, 15:41
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Fantastisk upplevelse om man har den minst lilla gnutta intresse av historia.
Går igång ordentligt när det blir prat om Stockholms blodbad.
Mycket trevlig prick, lite torr humor av brittisk stil.

Stockholmsavsnittet senast ja var ju jättebra, ja !
Citera
2016-11-26, 17:24
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Stockholmsavsnittet senast ja var ju jättebra, ja !

Tänkte titta på det, men så bräkte en tokig kvinna i programmet så mycket att jag stängde av. Kvinnligt maktspråk: Oh så underbart, Oh så fint, Oh här vill jag bo etc. Tog all luft, så stackars C.O: fick inte en syl i vädret - så länge jag orkade titta.
Citera
2016-11-26, 17:30
Medlem
Teleslingas avatar
Inte dåligt ändå: Han är 45 och hade väl gett upp planerna på barn. Nu har han en tajt 29-årig sjuksköterska med nextdoor-girl look till fru och en bebis hemma..

Bra för Christopher!
Citera
2016-11-26, 18:32
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Tänkte titta på det, men så bräkte en tokig kvinna i programmet så mycket att jag stängde av. Kvinnligt maktspråk: Oh så underbart, Oh så fint, Oh här vill jag bo etc. Tog all luft, så stackars C.O: fick inte en syl i vädret - så länge jag orkade titta.

Menar du kvinnan som bor där ?
eller hon som bodde där som barn ?
Du kan väl inte mena söta Erika Åberg, hon sidekicken som gör om hemma hos dem ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in