2016-11-24, 15:30
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Varför skulle inte de tjejer som jag citerade vara representativa för alla tjejer?

2) Nej män får sex för att de betalar på något sätt. Ingen kvinna vill ha sex med män gratis (generellt).

3) Om män hade samma möjligheter till sex som kvinnor hur mycket skulle de ligga runt då?

1. För att ingen här känner igen sina vänner i det du beskriver. Mina tjejvänner tycker de har för lite sex.

2. Vad får du själv betalt av män för att ha sex med dem?

3. Män kan lättare ha sex med random, tjejer vill ha sex med en speciell, utvald. (generellt)
Citera
2016-11-24, 15:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Sådant ser och känner man.

Synd om dej som måste fejka att du vill ligga med din gubbe.

Men män ser inte sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
1. För att ingen här känner igen sina vänner i det du beskriver. Mina tjejvänner tycker de har för lite sex.

3. Män kan lättare ha sex med random, tjejer vill ha sex med en speciell, utvald. (generellt)

1) Men det beror på att du och dina vänner är trans. Om ni frågar biologiska kvinnor kommer ni att få höra hur äckligt de tycker att män och sex är.

2) Jag betalar min man med försörjning och presenter.

3) Nope. Det är 100 gånger lättare för kvinnor att ha sex med random män än vad det är för män att ha sex med random kvinnor. Det är bara att kvinnor inte är intresserade.
Citera
2016-11-24, 15:56
Medlem
Citat:

Vad gör dom åt punkt 1 då ?
Citera
2016-11-24, 16:06
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Men män ser inte sånt.

1) Men det beror på att du och dina vänner är trans. Om ni frågar biologiska kvinnor kommer ni att få höra hur äckligt de tycker att män och sex är.

2) Jag betalar min man med försörjning och presenter.

3) Nope. Det är 100 gånger lättare för kvinnor att ha sex med random män än vad det är för män att ha sex med random kvinnor. Det är bara att kvinnor inte är intresserade.

Håller med, jag tror inte män märker sånt.

1. Haha, nej det är vi inte. Vi är kvinnor från scratch. Tror dock trans kan ha lika känslor då de är kvinnor inombords, men inte på utsidan. (om det är åt det hållet vill säga, man --> kvinna). Sluta snacka sk-t om trans, tycker jag.

2. Känner du dig nöjd med det upplägget?

3. Ja men, det är så jag menar, män ligger lättare med random, alltså bryr sig inte lika mycket som tjejer. Nej, som kvinna vill jag ha en man som jag känner mig trygg med, en enskild man.
Citera
2016-11-24, 16:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1. Haha, nej det är vi inte. Vi är kvinnor från scratch. Tror dock trans kan ha lika känslor då de är kvinnor inombords, men inte på utsidan. (om det är åt det hållet vill säga, man --> kvinna). Sluta snacka sk-t om trans, tycker jag.

2. Känner du dig nöjd med det upplägget?

3. Ja men, det är så jag menar, män ligger lättare med random, alltså bryr sig inte lika mycket som tjejer. Nej, som kvinna vill jag ha en man som jag känner mig trygg med, en enskild man.

1) Jag vet att du är en fulgubbe.

2) Ja.

3) För kvinnor är det inget speciellt att ha sex med en man. Det är som att ge någon en kram typ. För män är det en big deal.

4) Nej "ingen" kvinna vill ha en man överhuvudtaget. Kvinnor är bara tillsammans med män om de måste.
Citera
2016-11-24, 16:28
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inbox
Vad gör dom åt punkt 1 då ?

Hehe, försöker skaffa kille, eller försöker få befintlig man lite mer alert. Inte det svar du ville ha kanske
Citera
2016-11-24, 16:41
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
1) Jag vet att du är en fulgubbe.

2) Ja.

3) För kvinnor är det inget speciellt att ha sex med en man. Det är som att ge någon en kram typ. För män är det en big deal.

4) Nej "ingen" kvinna vill ha en man överhuvudtaget. Kvinnor är bara tillsammans med män om de måste.

1. Dito.

2. Om du är glad och nöjd så är allt bra.

3. Ja, verkligen.

4. Nej, det är verkligen hemskt med en fin man som är snäll och attraktiv och som man har förtroende för. Att ligga och kela och ha det skönt. Hualigen, säger jag.
Citera
2016-11-24, 16:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Dito.

Jag har postat bevis här, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

Citat:
4. Nej, det är verkligen hemskt med en fin man som är snäll och attraktiv och som man har förtroende för. Att ligga och kela och ha det skönt. Hualigen, säger jag.

Ser ni många kvinnor som är ute på stan och raggar på snälla, attraktiva män för att kela?
Citera
2016-11-24, 17:13
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Jag har postat bevis här, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

Ser ni många kvinnor som är ute på stan och raggar på snälla, attraktiva män för att kela?

"Bevis" i all ära, jag orkar inte riktigt läsa de där länkarna längre.

Ja, många kvinnor söker bra män. Senare kommer kelet.
Citera
2016-11-24, 17:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
"Bevis" i all ära, jag orkar inte riktigt läsa de där länkarna längre.

Ja, många kvinnor söker bra män. Senare kommer kelet.

1) Det är bara för kvinnor att gå fram och erbjuda sex om de vill ha en bra man. Ändå är det extremt ovanligt. Det visar hur ointresserade kvinnor är av män och sex. Titta på de här exemplen, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

a) Kvinna 1,

Citat:
In my 29 years I never had a long term relationship, never dated, never had anything sexual - yep I'm still virgin in this day and age.

Citat:
Do I miss having a husband or a boyfriend? Nowadays not so much,

b) Kvinna 2,

Citat:
I’ve been single for the entirety of my life so far, I have dated people but have never been in a serious or long term relationship for multiple reasons:

Citat:
For the most part, I am completely at peace with being single. But there are some nights when loneliness gets the best of me and I yearn for a significant other to talk to.

c) Kvinna 3,

Citat:
Reasons why I’m single:

I’m picky. I want to be attracted to the man, have the same values, and have conversations that are out of this world. I want a man who will buy me flowers, show he cares, and isn’t afraid to be romantic.

Citat:
I’m not really looking for a boyfriend, so unless a man comes seeking me out, I will remain single.

d) Kvinna 4,

Citat:
I'm a 26 year old woman, and I have been single my entire life. I have never gone on a date, kissed, had sex, or even danced with a guy.

Citat:
I have this dumb, probably unrealistic idea that I will meet a cool sort of cute guy and we will become friends. I will trust him enough to move to a romantic level. Then, when I'm ready, we can do all of the things that I missed out on in my life. Until then, I'm pretty sure I'll continue to be single.

2) Ni kan se att så länge kvinnor har mat och bostad är deras intresse av män 0.
Citera
2016-11-24, 18:26
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
1) Det är bara för kvinnor att gå fram och erbjuda sex om de vill ha en bra man. Ändå är det extremt ovanligt. Det visar hur ointresserade kvinnor är av män och sex. Titta på de här exemplen, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

a) Kvinna 1,

b) Kvinna 2,

c) Kvinna 3,

d) Kvinna 4,

2) Ni kan se att så länge kvinnor har mat och bostad är deras intresse av män 0.

1. En viss typ av man kanske. Inte min stil dock, finns andra bättre sätt.

Fyra (4) exempel. Ingen kommer ju någonsin att kunna slå detta så det är ingen idé att jag försöker ens 🙄

2. Precis som mat, värme, sömn så tillhör sex de grundläggande fysiska behoven, hos både män och kvinnor.

Tycker den här tråden känns lite feministisk, osund ... Vill man ha fram en poäng finns det kanske bättre sätt.
Citera
2016-11-24, 18:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. En viss typ av man kanske. Inte min stil dock, finns andra bättre sätt.

Men det borde finnas en massa kvinnor som erbjöd män sex om de var intresserade av män?

Citat:
Fyra (4) exempel. Ingen kommer ju någonsin att kunna slå detta så det är ingen idé att jag försöker ens 🙄

De är representativa för alla kvinnor.

Citat:
2. Precis som mat, värme, sömn så tillhör sex de grundläggande fysiska behoven, hos både män och kvinnor.

1) Hur vet du att sex är ett grundläggande behov för kvinnor? Om det var så skulle det vara 50% singel-kvinnor på BC.

2) Även om sex var ett behov hos kvinnor (vilket det inte är) är det mycket bättre att ha sex med en annan kvinna än med en man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in