Citat:
Ursprungligen postat av
volvo 240
Betydligt viktigare att fängsla George Soros och hans son. Bra av Trump dock att exponera Soros i sin reklamvideo. Nu har fanskapet fått ögonen på sig.
Det är givetvis önskvärt att Trump fängslar Soros också, men ett steg i taget

Vi får hoppas på att han börjar med att fängsla Hillary, och gör han det är möjligheten stor att han också fängslar de andra judeskurkarna som gav henne ekonomiskt stöd. Dessutom namedroppade Trump även en annan yahood, Sidney Blumenthal, flera gånger under andra debatten med Hillary
Angående Hillary, notera att hon försökte rädda sitt skinn så fort Trump vann, genom att annonsera i hennes förlorartal, att hon erbjöd att samarbeta med honom. Vad för deal hon gjorde med Trump kan vi bara spekulera kring, men jag hoppas att Trump sätter dit henne när det väl gäller.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Det är snarare du som lider av autism då du ser världen i svart och vitt samt konstant säger emot dig själv.
Jag säger inte emot mig själv: att folkmörda ISIS är inte ett krigsbrott; det är att
ta ansvar. Sedan är inte autism något negativt (autister är faktiskt intelligenta). Jag anklagade dig inte för att vara autist (du är inte tillräckligt intelligent för att vara autist), utan jag skrev mycket specifikt, "autist-liknande". Ditt apologetiska "daesh är inte islam" trams är liksom inte äkta autism, eftersom autister förstår skillnaden mellan pseudo-islam och äkta islam, vilket du inte gör.
Och ja, jag är en förespråkare av purism (vilket är både bra och viktigt). Det finns ondska och godhet i denna värld, och islam/vänstern representerar ondska, och du är en del av denna ondska (du har ett passande användarnamn för övrigt). Trump säger att han vill utgöra en motkraft till denna vänster-islamiska ondska.
Och nej, jag är inte autist, men jag är tillräckligt intelligent för att förväxlas med autister, vilket är en helt annan sak. Alla aspergare är nämligen nördar, men alla nördar är inte aspergare
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Lägg ner nu, du och Heis är i stort behov av att sluta knarka innan ni sätter er vid Flashback för ni drar ner kvalitén kraftigt.
Eller så är det bara du som är dum i huvudet helt enkelt, och har problem med verklighetsuppfattningen? Det bästa med Trumpsegern är hur ni vänsterpatrask lipar 24/7 nu. Ni fick för mycket luft under 8 år av Obama, men nu är det slut på det roliga för er del, och eftersom Trump kommer slänga ut alla vänsterröstande latinos, kommer det bli allt svårare för demokraterna att vinna val i framtiden
Citat:
Ursprungligen postat av
Mr-Mr
Trump kommer inte åtala Hillary, allt detta sa han bara för att han utnyttjade detta faktum och blåste upp skandalen till orimliga proportioner, vi vet redan att FBI, som är starkt republikanskt politiskt inte hittat bevis på att hon gjort något olagligt.
Trump är i själva verket vän med paret Clinton sedan åratal tillbaka och han bad för några dagar sedan om ursäkt till Hillary och kallade henne för en enastående kvinna, har ni missat detta?
För fan allt är bara en del av Trumps TV såpa, Trump spelar en roll och förmodligen ville han inte ens bli president, han ville bara spilla ut lite grus i maskineriet för att röra om ordentligt, men nu är han tvungen att bita i det sura äpplet och bli president och kommer bli en del av det politiska etablissemang som finns hos republikanerna och demokraterna.
Skulle inte bli förvånad om han ryter ifrån till Putin snart, Trump är långt i från USA.s räddare, Trump kommer bli en blek Nixon till slut.
Trump kommer inte tjafsa med Putin, däremot är det möjligt att han inte fängslar Hillary (trist som fan om han inte gör det). Trump vill ha goda relationer med Ryssland, av olika skäl, inte bara för att bli av med ISIS, utan även för att Trump inte vill att Ryssland skall gå ihop med Kina, vilket inte vore bra för USA rent strategiskt och konkurrensmässigt (USA kan liksom inte konkurrera mot ett enat BRICS). Förhoppningsvis kommer även Trump vara bra för vita Sydafrika också, som ju Bill Clinton som bekant, gav bort till negrerna som den katastrofpresident han var.