2016-11-23, 13:30
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Precis.

Sen hade ju Lotta en karl också, är det inte synd om honom...?
Jag talar fortfarande om barnen, BARNEN! Svårt att fatta?
Citera
2016-11-23, 13:59
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Två år har ju redan gått, enligt Martina Haag? De bedrog ju henne rätt länge, nästan ett år innan skilsmässan och nu har hon varit skild i två år?
Tja, den första spännande, hemliga, tiden är förstås mycket eldig. Efter den kommer två år av fortsatt eld, som sakta falnar, det som kändes nytt och himlastormande känns inte längre nytt. Sen kommer vardagen, med bråk om barnen, vårdnaden, barn som vägrar att vara hos "den nya", gräl om underhållsbidragen, svårigheter i umgänget med farmor o mormor som inte kan eller vill förlåta, svartsjuka hos den som märker att en gnista kanske finns kvar mellan partnern och den gamla kärlekspartnern.
I de här äventyrliga personernas liv dyker ständigt intressanta personer upp, snart märker Lotta kanske att hon inte orkar med Eriks barnsliga personlighet, men den här nye och nyskilde regissören verkar sexig och mogen ... Erik kastar blickar på en lockande och smickrad Lolita bland tevepersonalen - som inser hur hon kan klättra i karriären om hon lyckas snara kändisen. Erik vågar inte göra något åt saken men börjar snegla lite på Lotta - börjar hon inte bli lite...gammal? tänker han.
Lotta är söt, slank, intelligent och har humor, men detta stämmer även på Martina. Den som lever får se hur det går.
Hursomhelst står barnen där som förlorare.
Citera
2016-11-24, 16:56
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Erik & Lotta ska gifta sig står det i Hänt extra.

Haha! Vilken bra källa.
Citera
2016-11-24, 20:29
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Haha! Vilken bra källa.

Erik & Lotta ska gifta sig...fast bara i programmet Historieätarna.

Klassiskt Hänt Extra löp alltså.

Vem minns inte den klassiska Hänt-Extrarubriken "Viktoria med barn"

dvs innan Viktoria var gravid och hon lät sig fotograferas med barn.
Citera
2016-11-26, 21:51
Medlem
Har nyss börjat titta på nya säsongen och reagerar direkt på att Lotta ser så mycket fräschare ut än tex första säsongen. Misstänker att hon sprutat in fillers lite här och där. Någon som håller med mig och som kanske även har bevis på detta?
Citera
2016-11-26, 22:14
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Tja, den första spännande, hemliga, tiden är förstås mycket eldig. Efter den kommer två år av fortsatt eld, som sakta falnar, det som kändes nytt och himlastormande känns inte längre nytt. Sen kommer vardagen, med bråk om barnen, vårdnaden, barn som vägrar att vara hos "den nya", gräl om underhållsbidragen, svårigheter i umgänget med farmor o mormor som inte kan eller vill förlåta, svartsjuka hos den som märker att en gnista kanske finns kvar mellan partnern och den gamla kärlekspartnern.

Bra sammanfattning. När nyhetens behag lagt sig kring denna romans återstår vardagen med bonusbarn, exmake/exmaka, tjafs om vårdnad, var ska barnen fira jul osv...

Mycket omoget av både Erik & Lotta att svika sina respektive, men de får snart smaka på karma.

samma sak gäller Kristian Luuk & Filip Hammar

Citat:
Ursprungligen postat av Tryffel1691
Har nyss börjat titta på nya säsongen och reagerar direkt på att Lotta ser så mycket fräschare ut än tex första säsongen. Misstänker att hon sprutat in fillers lite här och där. Någon som håller med mig och som kanske även har bevis på detta?

Jovars, anknäbben är definitivt fixad med fillers.
Citera
2016-11-26, 22:19
Medlem
Citat:
Erik & Lotta ska gifta sig...fast bara i programmet Historieätarna.
Klassiskt Hänt Extra löp alltså.

Exakt..! Kunde inte låta bli att läsa artikeln, efter att ha sett den braskande förstasidesrubriken, fastän jag borde veta bättre.
Precis som ArneBajse skriver: läser man texten (som annars bara innehåller old news om Erik&Lottas förhållande) långsamt och noggrant ser man att det handlar om att de tu gifter sig i Historieätarna, i det avsnitt där 1600-talet gestaltas.
Citera
2016-11-28, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarieMM
Exakt..! Kunde inte låta bli att läsa artikeln, efter att ha sett den braskande förstasidesrubriken, fastän jag borde veta bättre.
Precis som ArneBajse skriver: läser man texten (som annars bara innehåller old news om Erik&Lottas förhållande) långsamt och noggrant ser man att det handlar om att de tu gifter sig i Historieätarna, i det avsnitt där 1600-talet gestaltas.

Här står mer om vad som händer i avsnittet:
http://www.expressen.se/noje/lotta-l...rik-haag-i-svt
Citera
2016-11-28, 18:19
Medlem
happyjoys avatar
Jag tycker nog att Erik bytt upp sej ett par tre divisioner. Hon den där Martina verkar rätt jobbig (neurotisk)? Lotta verkar vara rätt vild under den där lite sävliga ytan.
Citera
2016-11-28, 19:58
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Jag tycker nog att Erik bytt upp sej ett par tre divisioner. Hon den där Martina verkar rätt jobbig (neurotisk)? Lotta verkar vara rätt vild under den där lite sävliga ytan.

Erik & Lottas otrohet har sänkt deras anseende totalt. Det är bara stötande att se dem flirta med varandra i tv-serien Historieätarna. Lotta och Erik har kemi, men ingen stabil grund att bygga nåt förhållande på.

I mina ögon är Lotta inte någon rak och ärlig person. Hon är bra på att hålla masken och spela psykologiska spel.

Erik är svår att tyda. Han jobbar hårt på sin image som snurrig aningslös vuxenbebis men egentligen
är det nog bara en roll han spelar på tv.
Citera
2016-11-28, 20:27
Medlem
Black.Lipss avatar
Citat:
Erik & Lottas otrohet har sänkt deras anseende totalt. Det är bara stötande att se dem flirta med varandra i tv-serien Historieätarna. Lotta och Erik har kemi, men ingen stabil grund att bygga nåt förhållande på.

I mina ögon är Lotta inte någon rak och ärlig person. Hon är bra på att hålla masken och spela psykologiska spel.

Erik är svår att tyda. Han jobbar hårt på sin image som snurrig aningslös vuxenbebis men egentligen
är det nog bara en roll han spelar på tv.

Lugn nu, du känner inte dem och sysslar enbart med att spekulera. Framtiden kommer få utvisa hur det gick för paret. Ni vet inte heller något om hur deras barn har det. Ni bör helt enkelt inte sitta på nätet och påstå att barnen skulle fara illa. Ni hör hemma på familjeliv.
Citera
2016-11-28, 20:46
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Erik & Lottas otrohet har sänkt deras anseende totalt.
För dig kanske, men det är knappast någon allmängiltig åsikt bland tittarna.

Citat:
Det är bara stötande att se dem flirta med varandra i tv-serien Historieätarna. Lotta och Erik har kemi, men ingen stabil grund att bygga nåt förhållande på.
Enligt dig kanske, men det är knappast något som du vet någonting om.

Citat:
Ännu en gång, detta är ingenting du vet någonting om då du inte känner henne. Låter snarare som en massa spekulationer och ett överdrivet och osunt intresse kring saken från din sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in