2016-11-23, 22:31
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
seeeg321 skrev

Var jävligt svårt att hitta en negativ kommentar om Trump på breitbart förut men jävlar vad arga de är nu.

Det är bara vad du drömmer om.

Den ljugande kanadensiska snorätaren hade aldrig haft en chans mot Häxan.

Nu får han krypa för Donald Trump och hoppas på att han skall få någon slags position. Du får bara acceptera det.
Citera
2016-11-23, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Demokraterna är å andra sidan rasande eftersom de hävdar att den här kvinnan vill privatisera skolväsendet genom att införa en allmän skolpeng.

Ett hårt slag mot lärarfacket. Förhoppningsvis dödsstöten.
Citera
2016-11-24, 00:28
Medlem
Sean Hannity uttalar sig mot Mitt Romney:

https://twitter.com/seanhannity/status/801551321862176768

Jag tror vi klarar oss den här gången. Det blir inte Romney, men bara att det varit aktuellt är en varningssingnal. Det här kan gå hur illa som helst.
Citera
2016-11-24, 01:03
Medlem
MrSkargards avatar
Enligt Mike Cernovich så är det Reince Priebus som lobbar för att Mitt Romney ska få utrikesministerposten. Med tanke på att Steve Bannon knappast har några positiva åsikter om Romney så pågår det rimligtvis en kamp nu mellan Bannon-falangen och Priebus-falangen (som alltså tillhör etablissemangsrepublikanernas krets) angående utrikesministerposten. Om Mitt Romney blir utrikesminister så kan vi alltså konstatera att Bannon och hans krets är ganska maktlös.
Senast redigerad av MrSkargard 2016-11-24 kl. 01:06.
Citera
2016-11-24, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Enligt Mike Cernovich så är det Reince Priebus som lobbar för att Mitt Romney ska få utrikesministerposten. Med tanke på att Steve Bannon knappast har några positiva åsikter om Romney så pågår det rimligtvis en kamp nu mellan Bannon-falangen och Priebus-falangen (som alltså tillhör etablissemangsrepublikanernas krets) angående utrikesministerposten. Om Mitt Romney blir utrikesminister så kan vi alltså konstatera att Bannon och hans krets är ganska maktlös.

Om man läser ditt inlägg och inte visste att det fanns något som heter "president" skulle man aldrig veta att det fanns någon.

Du spekulerar vilt. Du vet ingenting om vad som pågår.
Citera
2016-11-24, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Sean Hannity uttalar sig mot Mitt Romney:

https://twitter.com/seanhannity/status/801551321862176768

Jag tror vi klarar oss den här gången. Det blir inte Romney, men bara att det varit aktuellt är en varningssingnal. Det här kan gå hur illa som helst.

Vi? Du och mullorna?

Frågan är huruvida Romney skulle kunna göra ett bra jobb efter att han bett om ursäkt så som han ändå bör göra.
Citera
2016-11-24, 01:19
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Om man läser ditt inlägg och inte visste att det fanns något som heter "president" skulle man aldrig veta att det fanns någon.

Du spekulerar vilt. Du vet ingenting om vad som pågår.

Jag utgår från vad Mike Cernovich (som har betydligt mer insyn än vad du har) skrivit och det jag vet om Reince Priebus och Steve Bannon. Det är i och för sig sant att jag inte vet exakt vad som pågår bakom kulisserna men det vet ju inte du heller även om du, på ett skrattretande sätt, vill framställa det så.
Citera
2016-11-24, 01:21
Medlem
Citat:
Jag utgår från vad Mike Cernovich (som har betydligt mer insyn än vad du har) skrivit och det jag vet om Reince Priebus och Steve Bannon. Det är i och för sig sant att jag inte vet exakt vad som pågår bakom kulisserna men det vet ju inte du heller även om du, på ett skrattretande sätt, vill framställa det så.

Mike Cernovich tror inte att det finns någon president utan att det är Bannon och Priebus som krigar om vem som ska bestämma i vita huset?

Sitter Cernovich med röven i vädret för mullorna så som vissa andra personer? Det tror jag knappast.

Ja, det är sant att du inte vet.
Citera
2016-11-24, 01:22
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Vi? Du och mullorna?

Frågan är huruvida Romney skulle kunna göra ett bra jobb efter att han bett om ursäkt så som han ändå bör göra.

Mitt Romney är en opålitlig förlorare som vägrade rösta på Donald Trump. Det finns inga ursäkter som ska kunna ge den mannen en ministerpost i den kommande regeringen. Om Trump, till skillnad från din sort, har en ryggrad så ska han be Romney dra åt helvete.
Citera
2016-11-24, 01:23
Medlem
Citat:

Ser ikke helt hvorfor Bannon skal vinne, i hvert fall ikke in the long run, kanskje de vinner et slag eller to i begynnelsen.

Trump er ingen true believer, han er først og fremst opptatt av prestisje og image. Det er viktigere for Trump å bli likt og respektert av andre, suksessrike mennesker, av eliten.., enn det er å bli likt og respektert av bunnslammet som styrer Breitbart. Trump har naturligvis aldri vært noen "alt-right"-kriger. Han er en løs kanon, men hva han har sagt og tenkt er ikke så viktig for Trump selv. Det viktige for han er å oppnå sine personlige mål og det har ikke så mye å gjøre med policy. Don't get me wrong, vi kan fortsatt se mye galskap fra Trump-administrasjonen, kanskje til og med hodeløse kriger, men det vil være sedvanlig, republikansk galskap, ikke en alt-right takeover i det hvite hus.

Får han hele det republikanske etablissementet i tillegg til den øvrige eliten i mot seg, vil nok Trump bli veldig deprimert : (

Gleder meg til å se far right-bevegelsen i USA implodere i bitterhet og skuffelse når de gradvis må innse at de har blitt lurt. At ingen som betyr noe tar dem seriøst; de er kun blitt brukt.
Senast redigerad av Naturban 2016-11-24 kl. 01:28.
Citera
2016-11-24, 01:26
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Mike Cernovich tror inte att det finns någon president utan att det är Bannon och Priebus som krigar om vem som ska bestämma i vita huset?

Sitter Cernovich med röven i vädret för mullorna så som vissa andra personer? Det tror jag knappast.

Ja, det är sant att du inte vet.

Att det finns en president har vare sig jag eller Mike Cernovich förnekat. Däremot så menar jag att Donald Trump är omgiven av människor som skiljer sig åt ganska mycket och att dessa olika människor försöker påverka honom på olika sätt.

Lägg ner ditt tjat om mullor i våra konversationer, jag tillhör inte trådens Iran-vurmare. Du har ju dock svårt för att läsa så det kanske inte framgått riktigt. Be din pappa hjälpa dig läsa det här inlägget så slipper du dra upp mullorna varje gång du svarar mig i fortsättningen.
Senast redigerad av MrSkargard 2016-11-24 kl. 01:30.
Citera
2016-11-24, 01:43
Medlem
Jeb Bush
‏@JebBush
Betsy DeVos is an outstanding pick for Secretary of Education. I look forward to her bold leadership at the USDOE.

Fy fan vad har du gjort Trump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in