2016-11-23, 17:19
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Skrytmåns😝😝😝
Får jag fråga hur du hinner med alla dessa kvinnor?

Fast en i veckan är väl inte så jävla mycket? Behöver ju inte vara ur ett tidsperspektiv iaf. Träffar man henne i 3 timmar en kväll och inkluderar även middag tillsammans så förlorar man ju knappt så mycket tid mot om man skulle varit ensam och bara gjort någon standard vardagssyssla.
Citera
2016-11-23, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
När ni får såna unga som matchningar kör ni på ändå fast dom är så unge jag menar dom är ju ändå lagliga över 15 år eller ta in bort dom lika fort igen? Intressant att veta.

Rent juridiskt är det ju inget fel och de ser ju inte direkt ut som barn (annars skulle man ha märkt det) men av någon anleedning har jag lite svårt att lita på såpass unga tjejer då de typ kan ångra sig efter sexandet helt plötsligt och då ligger man ju inte så bra till
Citera
2016-11-23, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Fast en i veckan är väl inte så jävla mycket? Behöver ju inte vara ur ett tidsperspektiv iaf. Träffar man henne i 3 timmar en kväll och inkluderar även middag tillsammans så förlorar man ju knappt så mycket tid mot om man skulle varit ensam och bara gjort någon standard vardagssyssla.
Jag är inte dum, jag är bara amazed över att han hittar tid för att ligga d mycket när man är singel.
Citera
2016-11-23, 17:56
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Jag är inte dum, jag är bara amazed över att han hittar tid för att ligga d mycket när man är singel.

4-5 i veckan hade varit mycket. En i veckan skulle i princip vem som helst hinna med.
Citera
2016-11-23, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
4-5 i veckan hade varit mycket. En i veckan skulle i princip vem som helst hinna med.
Jahaaaa jag trodde att det var flera i veckan!!!!
T om klarar av att träffa någon 1 gång i veckan!
Citera
2016-11-23, 19:05
Medlem
MADONs avatar
Skaffade tinder förra veckan, lyckats matcha med 71st än sålänge, och då väljer jag bort alla jag inte finner attraktiva. Är 22årig kille

Dock rätt lame nu, har ju på maxavstånd (160km) och kommer "inga nya personer i din närhet" hela tiden nu, checkar jag in någon timme senare är det max 5-10st som jag kan swipea på.. Bor i Örebro
Citera
2016-11-23, 20:25
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MADON
Skaffade tinder förra veckan, lyckats matcha med 71st än sålänge, och då väljer jag bort alla jag inte finner attraktiva. Är 22årig kille

Dock rätt lame nu, har ju på maxavstånd (160km) och kommer "inga nya personer i din närhet" hela tiden nu, checkar jag in någon timme senare är det max 5-10st som jag kan swipea på.. Bor i Örebro

Tinder fungerar i princip bara ordentligt i Stockholm, Göteborg och Malmö/Skåne.
Citera
2016-11-23, 21:14
Medlem
Mina singelvänner har de senaste åren suttit på tinder, då de gått på nätdejt hör man ofta just "en tjej/kille från tinder". Skaffade appen för ett tag sen, och fy FAN så lamt det är där ?? eller är det bara min uppfattning???? Får en matchning med ganska många, antingen skriver dom inte, eller så skriver jag och blir utan svar - men oftast, alternativ nr tre - det stannar på en "hej läget då? mm ok" och sen tar det stopp. Trots det skriver många på sin "sida" att de är ute efter en seriös relation. Är man inte villig att kämpa aningen mer än att skriva "ok" på mina svar exempelvis? Förstår inte grejen.. eller om det egentligen mest bara handlar om sitt egna ego , att själva svajpandet är en kul grej... ?
Citera
2016-11-23, 21:23
Medlem
mengelebarns avatar
alltså den här jävla appen gör mig tokig, på den senaste tiden har matchningar och inkomna meddelanden spårlöst försvunnit precis när jag ska öppna dem, någon mer än jag med denna bugg? hur löser man detta?.....
Citera
2016-11-23, 21:25
Medlem
Klittermajas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mengelebarn
alltså den här jävla appen gör mig tokig, på den senaste tiden har matchningar och inkomna meddelanden spårlöst försvunnit precis när jag ska öppna dem, någon mer än jag med denna bugg? hur löser man detta?.....
Samma här. Jävla skitapp är vad det är. Fyfan.
Citera
2016-11-23, 21:53
Medlem
Frihet2010s avatar
Oxå skaffat Tinder nu och här är några av mina reflektioner:

Jag saknar längd på många av männen.
Sen tycker jag att det är tråkigt att det läggs upp bilder på bilar, båtar, skidställ och övriga bilder där man inte ser hur männen faktiskt ser ut.
Lägg upp minst en helkroppsbild, resten får gärna vara I olika situationer och miljöer med se till att DU är med och syns tydligt på bilderna. Visa gärna ditt leende.

Sen undrar jag hur det kommer sig att samma folk roterar så ofta.. Tackar man nej så dyker de ändå upp snart igen 😖

Något jag förundras över är att folk kan se in i helvete olika ut på sina kort. Första bilden en riktig läckerbit, så där så man känner WOW 😜 men så tittar man på nästa bild och personen ser ut att vara cancersjuk eller någon helt annan. Hur fan kan folk se så olika ut?
Citera
2016-11-23, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet2010
Oxå skaffat Tinder nu och här är några av mina reflektioner:

Jag saknar längd på många av männen.
Sen tycker jag att det är tråkigt att det läggs upp bilder på bilar, båtar, skidställ och övriga bilder där man inte ser hur männen faktiskt ser ut.
Lägg upp minst en helkroppsbild, resten får gärna vara I olika situationer och miljöer med se till att DU är med och syns tydligt på bilderna. Visa gärna ditt leende.

Sen undrar jag hur det kommer sig att samma folk roterar så ofta.. Tackar man nej så dyker de ändå upp snart igen 😖

Något jag förundras över är att folk kan se in i helvete olika ut på sina kort. Första bilden en riktig läckerbit, så där så man känner WOW 😜 men så tittar man på nästa bild och personen ser ut att vara cancersjuk eller någon helt annan. Hur fan kan folk se så olika ut?

Nu vet du hur det känns när vi ser en tjej utan smink. Vinkel, solbränna, frisyr osv osv spelar in fattar du väl. Det är ingen som ser exakt likadan ut på exakt alla bilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in