Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Tycker Jennifer är rätt jobbig som ska hålla på och lägga sig i allting. Ska hon nu börja styra över Erik också, räcker det inte med dem hon har på gården? Det kanske är så att hon inte har så mycket i sitt eget liv och därför måste hon engagera sig i vad alla andra gör.
Nja, jag har inga stora förväntningar direkt. Däremot tror jag att det kan bli intressant att höra vad Hanna och Stefan tycker om Pers utvalda damer. Tror att deras åsikter kan ha betydelse i hans val. På ett sätt känns det som att han rätt sida inte har kommit fram i programmet. När han var med förra året och hälsade på Hanna och Stefan kändes det som att han var väldigt glad och positiv och gillade att skämta och ta för sig. Känns som det är vinklat på ett negativt sätt för hans del. Vet inte riktigt vad det är för positivt att visa en bild av honom som deppig och tillbakadragen?
Jennifer har ju varit jobbig redan från början, det är ju bara att kolla på alla hennes tester av killarna, hennes "ska kolla upp allt mentalitet". Hennes liv måste ju vara utan större innehåll, hon kan väl lägga tiden på att lära känna killarna på gården....men det är tydligen mer intressant att kolla upp hur Erik har det eller vilka val han kommer göra.....
Per är nog en man som kommer lyssna på sin dotter och svärson. Nej jag tror den äkta Per är den som man fick se förra sommaren med Stefan och Hanna men det är något denna säsongen som "blockerar" honom och han blir hämmad. Får bilden också att han avskyr att stå i centrum och det gjorde han ju inte när han bara "besökte" programmet som Hannas pappa.
Tror du inte det kan bli spännande imorgon?? Är inte bara Jennifer som yttrat sig nu utan Linda skriver även om morgondagens avsnitt i sin blogg. Man kan bland annat läsa i bloggen.
"En person kommer imorgon att säga att hen är kär…"
"På en annan gård får man höra detta: – Jag har blivit förälskad i dig."
"– Plötsligt händer det något inom mig”, säger en annan bonde och så blir det kramar och mys…"
"ni kommer nog att tappa hakan för nu händer det grejer. Jag blev i alla fall själv lite lätt förvånad…🙂"