Hej
Ber om råd från erfarna..
Alltid tränat rent.
Sista åren har jag i princip fortsatt jobba med utmattningssyndrom (som jag innan trodde var lite vila några veckor)... Lyckades driva på med alltmer stress och mediciner för att orka- tunnelseende
Gått alldeles för långt.. Höll på måånga år med konstant stress- vetefan hur jag tänkte- bara envis med tunnelseende
Har en hypotes (inte jättepåläst) men att HGH i lågdos kan påskynda läkande!?
Vad tror ni?
Iom sista halvåret har jag ju efter 15 år fulla av träningslust gjort den omöjlig (förstår att det är svårt att förstå- men tom för att duscha får man ladda mentalt innan

Därför verkar 1-1,5 Ug räcka lite till kroppen- Är ju pank nu så det får räcka gott om jag gör detta. Ev lågt tillskott testosteron kanske kan vara tom nyttigt bara sett till att kunna få må bättre igen
För det är en klinisk sjukdom (limbiska systemet förstört av all stress) även om den förstör nästan hela ens liv..och ens person
Letar nu halmstrån- Gjort allt konventionellt redan så det räcker
Oerhört tacksam för råd/erfarenheter som kan leda mig till beslut..Bara att PM:a då det kanske inte så roligt för andra att läsa.. Att Tom tappa träningslust helt är illa-aldrig hänt. Varit så viktigt för mig-Det är dock konstigt. Min explosiva del av fysiken försvann aldrig under denna tid
Gedigna blodprover tagna och såg helt ok ut- och Pumpen helt frisk
- vore oerhört Tacksam för råd och hjälp
Mvh