2016-11-23, 02:48
Medlem
Hej

Ber om råd från erfarna..

Alltid tränat rent.
Sista åren har jag i princip fortsatt jobba med utmattningssyndrom (som jag innan trodde var lite vila några veckor)... Lyckades driva på med alltmer stress och mediciner för att orka- tunnelseende

Gått alldeles för långt.. Höll på måånga år med konstant stress- vetefan hur jag tänkte- bara envis med tunnelseende

Har en hypotes (inte jättepåläst) men att HGH i lågdos kan påskynda läkande!?

Vad tror ni?
Iom sista halvåret har jag ju efter 15 år fulla av träningslust gjort den omöjlig (förstår att det är svårt att förstå- men tom för att duscha får man ladda mentalt innan
Därför verkar 1-1,5 Ug räcka lite till kroppen- Är ju pank nu så det får räcka gott om jag gör detta. Ev lågt tillskott testosteron kanske kan vara tom nyttigt bara sett till att kunna få må bättre igen

För det är en klinisk sjukdom (limbiska systemet förstört av all stress) även om den förstör nästan hela ens liv..och ens person

Letar nu halmstrån- Gjort allt konventionellt redan så det räcker

Oerhört tacksam för råd/erfarenheter som kan leda mig till beslut..Bara att PM:a då det kanske inte så roligt för andra att läsa.. Att Tom tappa träningslust helt är illa-aldrig hänt. Varit så viktigt för mig-Det är dock konstigt. Min explosiva del av fysiken försvann aldrig under denna tid

Gedigna blodprover tagna och såg helt ok ut- och Pumpen helt frisk

- vore oerhört Tacksam för råd och hjälp

Mvh
Senast redigerad av Brandsegel 2016-11-23 kl. 03:08.
Citera
2016-11-23, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandsegel
Hej

Ber om råd från erfarna..

Alltid tränat rent.
Sista åren har jag i princip fortsatt jobba med utmattningssyndrom (som jag innan trodde var lite vila några veckor)... Lyckades driva på med alltmer stress och mediciner för att orka- tunnelseende

Gått alldeles för långt.. Höll på måånga år med konstant stress- vetefan hur jag tänkte- bara envis med tunnelseende

Har en hypotes (inte jättepåläst) men att HGH i lågdos kan påskynda läkande!?

Vad tror ni?
Iom sista halvåret har jag ju efter 15 år fulla av träningslust gjort den omöjlig (förstår att det är svårt att förstå- men tom för att duscha får man ladda mentalt innan
Därför verkar 1-1,5 Ug räcka lite till kroppen- Är ju pank nu så det får räcka gott om jag gör detta. Ev lågt tillskott testosteron kanske kan vara tom nyttigt bara sett till att kunna få må bättre igen

För det är en klinisk sjukdom (limbiska systemet förstört av all stress) även om den förstör nästan hela ens liv..och ens person

Letar nu halmstrån- Gjort allt konventionellt redan så det räcker

Oerhört tacksam för råd/erfarenheter som kan leda mig till beslut..Bara att PM:a då det kanske inte så roligt för andra att läsa.. Att Tom tappa träningslust helt är illa-aldrig hänt. Varit så viktigt för mig-Det är dock konstigt. Min explosiva del av fysiken försvann aldrig under denna tid

Gedigna blodprover tagna och såg helt ok ut- och Pumpen helt frisk

- vore oerhört Tacksam för råd och hjälp

Mvh

Svårt att förstå ditt inlägg. Fattar i princip inte nåt!

Men det jag kan tänka är att du vill ha en yttre lösning på ditt problem som kommer inifrån. Så jag tror inte doping preparat är något för dig. Det är väldigt mycket bieffekter som kommer sabba mer än det lilla det kanske kan hjälpa (kanske inte hjälper alls)

Så nej ingen doping för dig. Låter mer som du behöver terapi eller liknande hjälp.

mvh
Citera
2016-11-24, 02:56
Medlem
Ursäkta om det var svårt att förstå

Alltså utmattningssyndrom

Läker otroligt långsamt- är en "kemisk sjukdom" efter mångårig stress

Utmattningssyndrom är svårt att förstå

Var högpresterande tidigare men måste nu ladda mentalt för minsta lilla syssla

Terapi avklarat så det räcker men inte så mycket att prata om via psykolog.

Mental styrka blir kraftigt nedsatt efter stress- kemisk reaktion-

Fått prata/behandling med expert på ämnet- Inte givit så mycket

Alltså detta bakgrund till fråga:

- Kanske HGH (om äkta ens finns att få tag på)
Eller Testosteron, i låg dos kan kicka på tillfrisknande då många av symptomen
är liknande just Testosteronbrist

Kanske!? kan få tillbaka iaf lite energi, sexlust, sinnesstämning osv

- och självklart bonus med ev mer effekt av träning då den alltid varit viktig för mig men nått "platå" senare år- efter över 10 års träning

Hypotes- dessa medel kanske faktiskt kan hjälpa vid utmattningssyndrom och ge snabbare läkning!?

Bara ett halmstrå att undersöka

Mvh
Senast redigerad av Brandsegel 2016-11-24 kl. 03:04.
Citera
2016-11-24, 20:34
Medlem
Citat:

- och självklart bonus med ev mer effekt av träning då den alltid varit viktig för mig men nått "platå" senare år- efter över 10 års träning

Hypotes- dessa medel kanske faktiskt kan hjälpa vid utmattningssyndrom och ge snabbare läkning!?

Mvh

Många blir trötta av hgh. Så det har motsatt effekt i det avseendet.

I övrigt tror jag inte att det är lösningen. Du kan ju kolla hur dina nivåer ser ut. Är dom onormalt låga då är det en annan sak. annars har det inget med det att göra.

mvh

Mvh
Citera
2016-11-25, 13:09
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Mvh

Vågar inte föreställa mig vad min rehab hade varit utan GH, testo och primo efter min kraftiga krasch i väggen.
Givetvis försämras kroppens funktion vid utmattningssyndrom. Dessutom brukar cortisol-värdet ligga väldigt högt hos dessa individer vilket är direkt hämmande för de för hälsan lite mer välgörande hormonerna.
Således kan en hormonreglering ge bättre förutsättningar för rehab, men det är knappast någon "lösning" så att säga. Sitter allt annat arbete mot tillfrisknande så skulle jag dock bedöma att många skulle ha mycket stöd att hämta i en reglerad och optimerad hormonbalans.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-11-27, 22:29
Medlem
Tack Alfred
Just sådana erfarenheter av krasch jag är ute efter- och om hormoner kan ge något - Du har varit med om det och förstår läget-TACK för ditt inlägg

Mvh
Citera
2016-12-08, 14:54
Medlem
Spider47s avatar
Hej,

Gammal kampsportare här, aldrig varit så insatt i det här med gym och bygga men på senare tid har jag fått lust för det. Har inga tidigare erfarenheter av att kura.. Har precis införskaffat Testo, EQ och tillväxt (Norditropin) har ni några kommentarer på just norditropin och kombinationen med testo och eq?

Har allt så det räcker för ungefär 3 månader, något jag bör tänka på?

Tack på förhand!
Citera
2016-12-08, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider47
Hej,

Gammal kampsportare här, aldrig varit så insatt i det här med gym och bygga men på senare tid har jag fått lust för det. Har inga tidigare erfarenheter av att kura.. Har precis införskaffat Testo, EQ och tillväxt (Norditropin) har ni några kommentarer på just norditropin och kombinationen med testo och eq?

Tack på förhand!

Inte så insatt i att bygga men fått lust med det, så i sann flashback anda inhandlar du en kur med 3 preparat.

Inget som kan gå fel här inte.
Citera
2016-12-08, 20:59
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Hej,

Tack på förhand!

Tyvärr är det i ditt läge extremt svårt å säga hur det kan gå. Allt skulle vara rena gissningar och spekulationer. Men stacken i sig är helt klart bruklig för att bygga fint på, inget snack om den saken.
Frågan är hur du reagerar på den och vad du gör om något händer. Med de tre preparaten givna i din kur där så kan jag på rak arm räkna fram runt 12-15 möjliga och inte alls orimliga bieffekter som skulle kunna dyka på dig varav minst 5 skulle vara mer eller mindre garanterade bieffekter som i princip alltid kommer och måste regleras på olika vis.
Då du inte har någon som helst aning om vilka dessa bieffekter ens är, förmodar jag, blir det ju rent absurt att diskutera huruvida du har någon plan för hur du skall agera när/om dessa dyker upp.

Men allt finns ju här på f12 att läsa om så det är bara att smälla på en panna kaffe å spänna på läsbågarna och börja kötta igenom infom om de tre preppen du ska köra samt alla olika funktioner och värden som preparaten påvärkar samt sekundära effekter och dess derivat-ämnen och deras effekter samt reglerande preparat och deras effekter. Ja du hajar grejen.

Så lycka till antar jag, kör hårt!

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-12-09, 03:14
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Hej,

Tack på förhand!

Ja går på samma kur ( fast geno i stället för norditropin ) och är enormt nöjd med det.
Dock vill jag höja varningens finger , finns inget preparat som är så förfalskat som just norditropin. Köpte från 3 olika "jätte" seriösa kranar som om det var någon som hade äkta grejer var det dom. Allt var fake.

Men EQ räcker inte med 3 månader pga av det först riktigt kickar in vid 8 v så minimum 16 helt 20 veckor. Sen behöver du dubbla längden med HGH.
Själv har jag laborerat lite med doseringen på EQ och testo. Började med 250 mg e7d med testo E och 600 mg EQ e7d. Ändrade sedan till 250 mg e5d och där någon stans är min sweet spot.
Vad betalde du för HGH ?
Citera
2016-12-09, 03:15
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Hej,

Tack på förhand!

Ja går på samma kur ( fast geno i stället för norditropin ) och är enormt nöjd med det.
Dock vill jag höja varningens finger , finns inget preparat som är så förfalskat som just norditropin. Köpte från 3 olika "jätte" seriösa kranar som om det var någon som hade äkta grejer var det dom. Allt var fake.

Men EQ räcker inte med 3 månader pga av det först riktigt kickar in vid 8 v så minimum 16 helt 20 veckor. Sen behöver du dubbla längden med HGH.
Själv har jag laborerat lite med doseringen på EQ och testo. Började med 250 mg e7d med testo E och 600 mg EQ e7d. Ändrade sedan till 250 mg e5d och där någon stans är min sweet spot.
Vad betalde du för HGH ?

Sen har du Karl alfreds kur rapport du borde ta och läsa
Citera
2016-12-12, 19:42
Medlem
Shakeshakes avatar
Tjena alla glada byggare...
Är det någon här som har erfarenhet av jintropin?
Dela gärna med dig/er..
Funderar på att köpa 600 iu men vill gärna höra från personer med erfarenhet av det.
Jag har tidigare kört med riptropin 5 iu ed 6 månader och det gick kanon.

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in