Någon som har lust att hjälpa mig med min andra elva till kommande WL? Jag köpte ihop min första PL elva igår/natt som jag tänkte prova till helgen. Ja jag är medveten om att priserna kan sjunka ytterligare i veckan men jag slog till ändå.
Spelar 41212(2) nu med ett serie-a lag men går rätt dåligt. Eller iaf. i WL. Fixade vara 5 vinstrr på typ 14 matcher men i divisioner går det bättre.
Jag följer fem lag och dessa lag pendlar upp och ner med ca 10 k varje gång jag uppdaterar, lite mer ner än upp. Att det skulle gå upp 20k vid en uppdatering säger inte så mycket om var marknaden är på väg. Skulle jag uppdatera tre-fyra gånger och det gick upp konstant så skulle jag däremot börja oroa mig för att jag inte köpt på mig ett lag än.
Ny Movember SBC ute. Inte helt värdelös denna gång. Movember Matuidi på lån 20 matcher är såklart värdelös, men 2 rare players kan ju vara en vinstlott. Tyvärr fick jag bara William Carvalho och Fabianski.
Jag tolkade som vanligt fel och trodde det var 2 rare players pack - dvs 2 * 12 rare players för en 11 med Ligue1 som inte behövde kosta något. Tyckte belöningen var over the top kontra vad man lämnade in, och fick mig en dos verklighet när det var 2 * 1 spelare istället för 2 * 12. Måste lära mig skillnaden på hur EA skriver det där.
Hade dåligt med Ligue 1 spelare pga Ligue 1 SBC men knåpade ihop en elva utan att behöva köpa in något. Sålde sedan mina non-rare-fransmän i klubben för 900 coins st, vilket jag råder alla andra att göra också när de klarat SBCn. Nu i början är hypen stor, bara om någon timme gissar jag non-rare fransmän säljer för 700-800 och går gradvis neråt mot 500 tills på fredag. Sen kan ni köpa tillbaka fransmännen för 500 coins på lördag.
Fyfan brände nyss en till final, man är så rädd för att förlora så man slutar spela och tar inga chanser utan defendar hela gamet och så torskar man i slut ändan iaf
Jaha, så imorgon eller onsdag borde vi verkligen börja märka effekterna av "kraschen".
Det är nog läge att börja köpa tillbaka sina lirare om inget större dropp har skett innan torsdag eftermiddag/kväll.