2016-11-20, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Var kan man läsa om det?

Var kan man läsa om det?

Faktiskt, så börjar jag bli less på att det hela tiden skall dras någon tragisk historia om deras föräldrar.. det spelar ingen roll, när man är vuxen har man ett eget ansvar för sina handlingar punkt slut.... oavsett hur man har haft det...
Det finns många som till och med haft drt värre... men inte fan går de och mördar annat folk för pengar trots sin barndom... när det hela tiden skall påvisas att deras föräldrar är withe trash eller dyligt... så blir det som att det är legetimt att gå och mörda andra för den anledningen... sluta tjata om deras föräldrar!!!
Citera
2016-11-20, 20:09
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
OK. Du läser det dig lyster, fantiserar ihop en massa smörja och efterfrågar argument. Samtidigt använder du dig av ad hominem (#4940, till Grandioso) som om det hade nån slags tyngd.

Däremot har du inte bemött mina argument (#4918) med ett enda ord.

Jag kan se tre anledningar till detta:

1) Du trollar. (I så fall gratulerar jag till ett lyckat trolleri! )
2) Du har någon (verklig eller inbillad) anledning att svärta ned BO. (För att få MGM att se bättre ut)
3) Du är inte riktigt klok.

Eftersom jag naturligtvis inte vill tro att alternativ tre är det rätta får vi kanske enas om att dina skriverier inte är att ta helt på allvar, i den här tråden.
4) hen identifierar sig med mgm och vill därmed få bo i dålig dager.

Jag håller fyran som mest trolig, argumentationen och förståelsen verkar ligga strax under nivån på mgm.
Citera
2016-11-20, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Jag tror att det är Benita som även använder just det faktum att Madeleine har talat om att hon vill dö som ett argument för att deras påföljder bör förmildras. Dessutom läste jag i ett förhör med någon av de åtalade att hen kände att Madeleine inte gjorde något motstånd, att hon nästan ville dö.

Så du och förövarna resonerar iallafall lite likadant!
Läs fuppen och dra slutsatser efter det... istället för att fantisera ihop en historia från fablernas värld...
Citera
2016-11-20, 20:12
Medlem
Annelis trosor, Peos linne och Malmgrens toalett, är det Greatest hits top 3 i denna synnerligen sunkiga historia?
Citera
2016-11-20, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
4) hen identifierar sig med mgm och vill därmed få bo i dålig dager.

Jag håller fyran som mest trolig, argumentationen och förståelsen verkar ligga strax under nivån på mgm.
Touché!
Citera
2016-11-20, 20:15
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiveLakes
Annelis trosor, Peos linne och Malmgrens toalett, är det Greatest hits top 3 i denna synnerligen sunkiga historia?

Du glömde Mats kalsonger.
Citera
2016-11-20, 20:16
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knepplenning
Läs fuppen och dra slutsatser efter det... istället för att fantisera ihop en historia från fablernas värld...

Det är från FUP:en jag hämtar denna info. Någon av förövarna säger i förhör att hen tyckte att det var märkligt att Madeleine inte gjorde något direkt motstånd.
Citera
2016-11-20, 20:27
Medlem
PrincessDaisys avatar
Alltså nät polisen har kartlagt dom här "brottslingarna" måste dom nästan legat på golvet och vridit sig av asgarv! Så dumma kommentarer dom kommit med. Det måste ligga högt upp på - mest korkade i världenlistan
Citera
2016-11-20, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Inte om du läser fup.

Sexlek i en Volvo 940 med 8 pers?

Har svårt att se det sexuella i att JH slänger sig över Madde och hugger i huvud axlar och rygg efter att hon strypts.

Foton på hennes kläder visar resultatet...

Men; kan man inte ägna sig åt sexlekar i en bil, en kombi därtill? (kan tänka mig att en o annan inbl i detta fall avlats i ett baksäte alt på en motorhuv)
Kan inte en grupp ägna sig åt sexlekar?
Så vari ligger omöjligheten?

Men2; nu var det ju inte så att jag framförde detta som en trolig variant. Tvärtom. Vilket nog de flesta, men uppenbarligen inte du, begrep.
Nämnde sexleksteorin i ett sammanhang som en ej sannolik händelse, i ett svar mot en som undrade hur jag kunde vara så säker på att mordet handlade om pengar.
Citera
2016-11-20, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Men; kan man inte ägna sig åt sexlekar i en bil, en kombi därtill? (kan tänka mig att en o annan inbl i detta fall avlats i ett baksäte alt på en motorhuv)

I just detta fall vill jag påstå att det är omöjligt med tanke på deras oerhörda sammanlagda kroppsmassa. Det är fascinerade att bilfan öht kunde rulla med dessa dunderklumpar i samtidigt.
Citera
2016-11-20, 20:45
Medlem
Grandiosos avatar
När man så haft ihjäl MD och hade tillgång till hennes kort så frossades det sannerligen loss
på Willys och andra håll. Man hade väl aldrig handlat så mycket i sina liv som dessa dagar
efter mordet. Man måste ha känt sig som komna till paradiset...
Kött i drivor: falukorv, köttbullar, kassler, blandfärs, revbensspjäll, fläskkarré och rökt skinka.
Ingen vegetarian i det gänget direkt...

Käk att fixa en framtida stor dödlig hjärtinfarkt med.
Skulle inte alls förvånas över om de mer storvuxna i gruppen är avlidna innan de uppnått
50-årsåldern. Om inte via igenkalkade kärl så genom tjocktarmscancer.

Ps. Själv tar jag en kopp kaffe och cigg på detta och löper vissa risker jag också...
Senast redigerad av Grandioso 2016-11-20 kl. 21:07.
Citera
2016-11-20, 20:49
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar

Men2; nu var det ju inte så att jag framförde detta som en trolig variant. Tvärtom. Vilket nog de flesta, men uppenbarligen inte du, begrep.
Nämnde sexleksteorin i ett sammanhang som en ej sannolik händelse, i ett svar mot en som undrade hur jag kunde vara så säker på att mordet handlade om pengar.

Min fetning.

Ok. Skall vi märka ord så skrev jag absolut inte att det var omöjligt hehe.

Jag skrev att jag hade svårt att se det sexuella osv...läs igen om du inte kan fatta!

Sparka du på traktorn i stället så diskuterar vi andra fup och händelser som avslöjats under hösten av folk i yttre periferin kring patrasket.

Redan ett par veckor efter anhållandena började de ekonomiska förhållandena framkomma i tråden. Flera nämnde i både PM och tråden hur Madde lånat ut pengar och bjudit...

Redan då snackades det om bilen och vart dom åkt etc...

Dina sexfantasier har ingen bäring i det här mordfallet! Ingen i hela gruppen (inte ens JH som antytts) hade sex med denna post op...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in