2016-11-20, 19:12
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Det är en uppgift som stått i media och uppges kimma från hennes vänner. Det har stått fler än en gång.
Står det att hon gillade att vara baksätesluder också? Vänligen länka dina påståenden.
Citera
2016-11-20, 19:16
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Står det att hon gillade att vara baksätesluder också? Vänligen länka dina påståenden.

Nä det står inte. Det var ett svar till en befängd kommentar till någon som tyckte det var hemskt för hen inte hade sett så skitiga människor. (Raggare som håller på med bilar är ofta skitiga. Överhuvudtaget i Dalarna är det väl hyfsat vanligt med motorsport utöver raggarkulturen).
Citera
2016-11-20, 19:18
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Nä det står inte. Det var ett svar till en befängd kommentar till någon som tyckte det var hemskt för hen inte hade sett så skitiga människor. (Raggare som håller på med bilar är ofta skitiga. Överhuvudtaget i Dalarna är det väl hyfsat vanligt med motorsport utöver raggarkulturen).
Såna är det du som spyr ur dig. Du ska bara vara motvals och hålla fast vid helt löjliga påhitt, är du i trotsåldern eller?
Citera
2016-11-20, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Såna är det du som spyr ur dig. Du ska bara vara motvals och hålla fast vid helt löjliga påhitt, är du i trotsåldern eller?

Nej absolut inte. Jag kanske bara är allergisk när argumenten börjar låta som pekoral.
Citera
2016-11-20, 19:28
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Nej absolut inte. Jag kanske bara är allergisk när argumenten börjar låta som pekoral.
Men kom då för all del med några argument själv. Och ange då gärna sidnummer och vilken del av förundersökningen du baserar dina argument på.

Eller är det att begära för mycket av dig?
Citera
2016-11-20, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Men kom då för all del med några argument själv. Och ange då gärna sidnummer och vilken del av förundersökningen du baserar dina argument på.

Eller är det att begära för mycket av dig?

Varför det, jag läser delar av intressse liksom tråden blir en bra sammanfattning. Det finns inget påbud om att man måste vara sörskilt aktiv debattör på flashback. Man har väl all rätt att bara påpeka klena argument. Jag påpekar ju varför jag tycket argumenten är dåliga.

Överhuvudtaget lär det väl inte framkomma i fupen, för att det väl är ganska ointressant för gärningen, åtminstone i första anblick, varför Madelene valde att bo där och umgås med dessa.... Och... ändå tjatas om detta.?!?!
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-11-20 kl. 19:37.
Citera
2016-11-20, 19:38
Medlem
Citat:

Nu var ju inte detta några raggare, de flesta hade ju inte ens körkort vilket är mycket mycket märkligt att inte ha när man bor på små bruksorter, kan ju vara så att de inte fick ta körkort för att de inte nådde upp till lämplighet.
Citera
2016-11-20, 19:41
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Varför det, jag läser delar av intressse liksom tråden blir en bra sammanfattning. Det finns inget påbud om att man måste vara sörskilt aktiv debattör på flashback. Man har väl all rätt att bara påpeka klena argument. Jag påpekar ju varför jag tycket argumenten är dåliga.

Hur tänker du när du påpekar att jag har kommit med dåliga argument?
Har jag argumenterat för eller emot något när jag skrev att jag fascineras över inramningen i detta? Den smutsiga miljön gör brottet, i mina ögon, mer intressant. Jag har inte påpekat att någon har lite skitiga arbetsbyxor och sitter och tycker att det är något konstigt. Jag blir bara fascinerad av att de verkar vara rakt igenom smutsiga och äckliga.

Som DreamTwister sa: läs FUPen och återkom med någon egen synpunkt? Du har ju inte ens sett bilderna jag syftar på.
Citera
2016-11-20, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu var ju inte detta några raggare, de flesta hade ju inte ens körkort vilket är mycket mycket märkligt att inte ha när man bor på små bruksorter, kan ju vara så att de inte fick ta körkort för att de inte nådde upp till lämplighet.

Ja så kan det vara, eller att de inte gjorde sig råd eller något. Oavsett så har uppgiften om att Madelene gillat raggarkulturen funnits flera gånger i artiklar som berättar om hennes bakgrund.

På mindre orter med dåliga allmänna kommunikationer brukar folk ta körkort så snart man kan, det är korrekt.
Citera
2016-11-20, 19:46
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Ja - det kanske var så att hon ville det. Även om det är svårt att smälta på något vis, bilderna från FUP'en på lortgrisarnas lyor vittnar ju om att deras boenden inte rörde sig om några mysigt inredda ställen direkt.

Visst är det så, hade varit intressant att se hur Hessling och Jismo bodde eftersom det var där hon verkade bo en hel del efter att hon flyttade ut ifrån min bekant.
Citera
2016-11-20, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Hur tänker du när du påpekar att jag har kommit med dåliga argument?
Har jag argumenterat för eller emot något när jag skrev att jag fascineras över inramningen i detta? Den smutsiga miljön gör brottet, i mina ögon, mer intressant. Jag har inte påpekat att någon har lite skitiga arbetsbyxor och sitter och tycker att det är något konstigt. Jag blir bara fascinerad av att de verkar vara rakt igenom smutsiga och äckliga.

Som DreamTwister sa: läs FUPen och återkom med någon egen synpunkt? Du har ju inte ens sett bilderna jag syftar på.

Hur vet du vad jag har sett av FUPen eller inte? Och varför skulle jag ha en skyldighet att redogöra för min åsikt om bilderna eller uppgifterna där i för dig, bara för att droppar en kommentar till ett yttrande jag tycker verkar lite.... ja, märkligt?
Citera
2016-11-20, 19:49
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Nejvisst, det kan jag inte veta säkert. De kanske dödade henne pga allmän leda, det kanske var ngn form av sexlek som gick snett. Alla anledningar/motiv är möjliga.

Inte om du läser fup.

Sexlek i en Volvo 940 med 8 pers?

Har svårt att se det sexuella i att JH slänger sig över Madde och hugger i huvud axlar och rygg efter att hon strypts.

Foton på hennes kläder visar resultatet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in