2016-11-20, 15:32
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vart går Jordan efter HIF:s sorti ur allsvenskan?

Jag tror han chansar utomlnds i någon storklubb typ Kilmarnock..
2016-11-20, 15:35
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag tror han chansar utomlnds i någon storklubb typ Kilmarnock..

Jordan är väl en målsumpare av rang, är han ett sånt hett byte?
2016-11-20, 15:40
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Jordan är väl en målsumpare av rang, är han ett sånt hett byte?

Ja säkert för klubbar i den rangen jag nämnde.
2016-11-20, 16:05
Medlem
junazs avatar
Bästa för honom vore väl något mindre lag på undre halvan i Allsvenskan. Han har allt för mycket potential för att spela kvar i HeIf i Superettan hur som helst. Kan väl tänka mig Sundsvall, Halmstad, J-Södra, Östersund kanske, Kalmar...

Kan dock ge mig fan på att han kommer hamna i typ Djurgården.
2016-11-20, 16:08
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avhuggethuvud
Vad tycker ni om Pia Sundhage i Hammarby då? Vore sannerligen rätt i tiden!
Nej. En tränare ska kunna duscha med spelarna och leka med tvålen. Skämt och sido nej. Pallar inte med hånen från andra lags supportrar. Sexismen på läktaren lär slå alla tiders rekord om det går knackigt.
2016-11-20, 16:13
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LASSGAURD
Det ultimata hade varit MFF. Det hade varit pricken över i:et. Celtic ser kanske en chans och fynda nu när HIF skriker efter pengar annars tycker jag något lag i Holland bör satsa.

Va? Jordan platsar inte i mff. MFF borde plocka Haksabanovich nu på en gång tycker jag.
2016-11-20, 16:40
Medlem
Vad finns det mer för intressant i HeIF? Tycker Ralani gjort en del bra matcher. Adam Eriksson? Landgren? Mårtensson?

Rätt risigt lag ändå. Förtjänade att åka ur.
2016-11-20, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Va? Jordan platsar inte i mff. MFF borde plocka Haksabanovich nu på en gång tycker jag.

Mest för att strå ännu mer salt i såren.

Citat:
Ursprungligen postat av enokw
Vad finns det mer för intressant i HeIF? Tycker Ralani gjort en del bra matcher. Adam Eriksson? Landgren? Mårtensson?

Rätt risigt lag ändå. Förtjänade att åka ur.

Mårtensson tyckte jag var kass i båda matcherna, först missar han ett bra läge i första matchen och nu försvarar han som en 10 åring vid 2-1 målet.
2016-11-20, 16:48
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vart går Jordan efter HIF:s sorti ur allsvenskan?

Av nån totalt outgrundlig anledning verkar en del vilja ha honom till oss.
Rent kvalitetsmässigt kan han vara fyra men det vore så jävla dumt att lägga pengar på honom att jag blir trött bara av tanken.

Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-

HBK bör behålla honom och han bör stanna iaf ett år i allsvenskan i en klubb han trivs så utmärkt i, där han får ansvar som nyckelspelare och troligen fortsätter växa med det förtroendet.
2016-11-20, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse

HBK bör behålla honom och han bör stanna iaf ett år i allsvenskan i en klubb han trivs så utmärkt i, där han får ansvar som nyckelspelare och troligen fortsätter växa med det förtroendet.

Sead borde gå klart gymnasiet innan han lämnar. Försöka bli etablerad i Allsvenskan, ta ännu fler steg och sen gå. Han kan ju kolla hur de gick för Valmir som lämnade HBK i samma ålder.
2016-11-20, 16:55
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LASSGAURD
Sead borde gå klart gymnasiet innan han lämnar. Försöka bli etablerad i Allsvenskan, ta ännu fler steg och sen gå. Han kan ju kolla hur de gick för Valmir som lämnade HBK i samma ålder.

Ja, gå klart skolan är alltid bra.
Det finns ytterst få goda exempel på spelare som lämnat för främst utlandet riktigt tidigt som sedan lyckats.
2016-11-20, 16:59
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse

Klart att läget blev lite annorlunda nu när de gick upp. Möjligt att det är bättre för honom att stanna eftersom han har en given plats i laget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in