2016-11-20, 04:35
Medlem
Nu är jag medveten om att populister, s.k. "Sverigevänner" och andra som tror alla med avvikande åsikt från dom själva är PK,inte bryr sig så mycket om fakta i alla lägen. Dock så är det en lögnaktig rubrik för denna tråden, som borde ändras, då Jimmie påstår att det kan komma 300000 under de närmsta 4 åren. Alltså Jimmie påstår att det kan komma så många och då inte under 2017.
Senast redigerad av hex27 2016-11-20 kl. 04:39.
Citera
2016-11-20, 04:44
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Nu är jag medveten om att populister, s.k. "Sverigevänner" och andra som tror alla med avvikande åsikt från dom själva är PK,inte bryr sig så mycket om fakta i alla lägen. Dock så är det en lögnaktig rubrik för denna tråden, som borde ändras, då Jimmie påstår att det kan komma 300000 under de närmsta 4 åren. Alltså Jimmie påstår att det kan komma så många och då inte under 2017.

Nej. Migrationeverket säger det. Din nolla. Försök inte straffa andra för att ditt intellekt ter sig tämligen begränsat.

Däremot så tycker jag att både TS och de som skriver i tråden är nollor. Jag varnade för det här i början av året. Folk garvade.

Ledsen era cucks, ni får sova i sängen ni själv har bäddat. Det är för sent att vakna upp nu.
Citera
2016-11-20, 04:46
Avslutad
Citat:

Det finns redan en tråd om detta. Som är mycket större och bättre, där det som du nämner tas upp mer rättvist. Jag minns dock inte namnet på den andra tråden. Men den figurerade här för någon månad sedan.

EDIT: HÄR är den: (FB) Politikerna försöker lura svenska folket - 317.000(!!!) anhöriginvandrare till 2019
Senast redigerad av GenesisP 2016-11-20 kl. 04:52.
Citera
2016-11-20, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lydan
Nej. Migrationeverket säger det. Din nolla. Försök inte straffa andra för att ditt intellekt ter sig tämligen begränsat.

Däremot så tycker jag att både TS och de som skriver i tråden är nollor. Jag varnade för det här i början av året. Folk garvade.

Ledsen era cucks, ni får sova i sängen ni själv har bäddat. Det är för sent att vakna upp nu.

Säger Migrationsverket(antar jag att du menar) att det ska komma 300000 anhöriginvandrare 2017?
Undrar vem som är en nolla? Fast i ditt fall är det förmodligen ursäktat och kanske gör din skeva medicinering att du vill straffa andra?
Citera
2016-11-20, 05:04
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toni.bang
Enligt Migrationsverket som DN skriver så beräknas uppemot 300.000 anhöriginvandrare komma till Sverige.

Om prognosen förtsätter som det gör så bör Sveriges befolkning öka med minst 1 miljon per år? Vilket betyder att Sverige kommer ha 20 miljoner om 15 år?

Det behövs ta mig fan en ny Adolf för att styra upp detta helvete. PK-Jimmie kan är en förbannad kärring vars största önskan är att bli rövknullad av alliansen.
Citera
2016-11-20, 05:23
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:

Brukar Jimmie ha fel? Nej. Vi vet att det SD har sagt i flera år har senare slagit in.
Citera
2016-11-20, 07:47
Medlem
Linguass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baa37377
Kan inte du bara flytta härifrån som läser media som en bibel och ser Sverige som ett pissland?

Det lär han nog göra när väl Sverige gått i konkurs. Fram tills dess är det bättre att stanna. Vem vill liksom missa synen av sånna som dig bli slaktade och gangbangade av negrer och araber framöver
Citera
2016-11-20, 07:57
Medlem
Linguass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capodaster
Jag läser på försvarsmaktens sida att de börjat bli väldigt amerikanska i sitt upplägg. De har sidor för veteraner/anhöriga. Då tänker jag på Usas/Natos
härjningar i olika konflikter i världen. Dessa korkade fattiga lågutbildade blir lurade att delta i krig oljekrig för necons men de får höra att de gör det för Usas ära -därför alla dessa parader och veterans day-nu ska skitet hit också hela försvarsmaktens sida är uppbyggd i den andan. att man nu tar in en massa flyktingar är för att de ska användas som billiga krigare i kriget mot ryssland.Irak Afghanistan Syrien där 1000-tals amerikaner ligger.
Man har studerat hur det funkar i Usa man har fokus på medaljer, parader, ära och andra konstigheter.
Men det som ändå tar priset är att man övar återkommande vart tredje år för att stoppa inbördeslika situationer i våra länder.

Följdfrågan blir då-Varför tror de eller planerar för att Sverige som för lite sen var världens tryggaste land, nu behöver återkommande övningar för att med militär slå ner inbördeskrig. Detta bara ökar och ökar-Sverige rustar nästa höst ska det slås rekord i en gigantisk övning som omfattar hela Sverige.

Helt uppenbarligen går vi andra länders intresse utan att Svenska militärchefer fattar vad som händer.
Vi har målat in oss i ett hörn då vi är en bricka i ett spel-vi ska tydligen försvagas av massinvandring
då det så småningom kommer bli inbördeslika situationer i Sverige. Då kommer Nato/Neocons "LÄGLIGT" att etablera trupper här. Man har smygstartat i Norge med ett par 100 man.

Helt uppenbart är att man vill ha ta Ryssland eller skapa hot genom övningar och upprustningar i Sverige. När man tänker på Palme och avspänning blir man ju bedrövad. Jag tänker på den nya ministern i Trumps läger de så onda ut. De vill att muslimer ska ta avstånd bara för att andra muslimer gör bomber. Ska alla svenskar skuldbeläggas om någon idiotsvensk gör något?

Vi är styrda av vapenindustrier som vill ha krig hot bråk-De skapar konflikter i världen för att sälja
sen när de kommer hit som flyktingar får de låna av våra banker som ägs av samma som äger medierna-som bara visar posetiva saker med invandringen. Sveriges försvar slåss inte för svenskarna som Byden påstår de slåss för Rotschild/Soros/neocons/globalister men de är för dumma för att fatta. http://www.forsvarsmakten.se/sv/var-...gar/viking-14/ Samma med folkförädaren Löwen som tagit in alla dessa människor och det bara fortsätter-man kontrollerar dem mentalt genom att stigmatisera sådana här sidor så de får bara information från svenskfientlig media så åker Margot Wallström till Eu och vill ha mer mångkultur gilla olika och quuer hen. Dessa yttre globalister har minskäl ordnat hela regeringen de har sett till så bara halvmesyrer styr Sverige. http://www.regeringen.se/sveriges-regering/

Har ingentin med att rusta för krig, speciellt inte med Ryssland. Det är inte 1800-talet längre, hur många soldater man har är oväsenrligt. Ryssland har flest samt mest utvecklade kärnvapen i världen. Förutom detta så har dom en militärpakt med Kina och snart även Indien. Ryssland har med andra ord även mest soldater också, som alltid. Ett krig mellan Ryssland och Västvärlden hade slutat med total förstörelse för Västvärlden. Ryssland hade klarat sig i och med dess enorma yta.

Det vi ser är liberalism in action. Dessa invandrare tas in för att driva upp BNP:n på konstgjord väg. Utan incandrarna hade den svenska befolkningen sakta dött ut och försörjningsbördan hade blivit för stor. Det hade väldigt snabbt skett en total kollaps. Det dom inte hade räknat med var allt negativt som invandringen för med sig samt det faktum att dom inte arbetar.

Sverige kommer att hamna i krig men det kommer att vara ett inbördeskrig. Du kan flömma att någon av invandrarna någonsin skulle kriga för Sverige eller Europa. Dom har redan flytt från ett krig och lämnat sin egen befolkning i skiten. Dom flyr gärna igen.

Plocka av foliehatten ditt pucko. Dessutom har inte Sverige varken ett försvar eller en riktig militär. Försvarsmakten är en lekstuga för socialt missanpassade.
Senast redigerad av Linguas 2016-11-20 kl. 08:00.
Citera
2016-11-20, 08:15
Medlem
BlodigtHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toni.bang
Enligt Migrationsverket som DN skriver så beräknas uppemot 300.000 anhöriginvandrare komma till Sverige.

Om prognosen förtsätter som det gör så bör Sveriges befolkning öka med minst 1 miljon per år? Vilket betyder att Sverige kommer ha 20 miljoner om 15 år?

2017 eller kommande 4 åren? Bestäm dig.
Citera
2016-11-20, 08:26
Medlem
MuseMusses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd
Tänk på att dessa familjers mödrar kommer att spotta ut ungar på löpande band och ni förstår ganska lätt att välfärden kommer att krakelera.

Japp! Framförallt negrer har tendens att föda mer än nödvändigt, minst 6-7 ungar skall de ha. Men dem har inte ängnat en tanke på att de kanske bara klarar av 1 max 2 ekonomiskt.

Att dessa avkommor kommer bidra med något annat än att förstöra vårat samhälle, tills det till slut ser ut som stora delar av Afrika, har jag svårt att tänka mig ens.
Citera
2016-11-20, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Hur vet vi ens om invandrarna ÄR ANHÖRIGA eller inte??

Hur kontrollerar Migrationsverket detta?
Det vet vi inte. Vi är hänvisade till att tro på deras historia.

Det går inte, om vi inte gör dna-tester. Det gör vi inte.

Resultatet blir många nya människor hit. Många kusiner slinker säkert med i barnaskaran. Många grannar, många "köpta anhöriga", många. Bara fantasin sätter gränsen.

Alla fuskare bidrar som vanligt till att förstöra för ickefuskarna.
Citera
2016-11-20, 08:47
Medlem
fittleifs avatar
Gött, då stiger mitt huspris ännu mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in