2016-11-19, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Tror ni att Forsberg kommer få en TIF nästa vecka? 1 mål och 1 assist i kvällens match.

Njaa, tror det ska mer till för att få en TIF, tror det skulle vara större chans om det var hans första IF
Citera
2016-11-19, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Behöver höra va ni tycker om spelare här!
Vem är bäst att köra, antingen Douglas costa på vy eller ha Willian på hy? Har inte råd med båda just nu tråkigt nog! Kör ja med costa blir de Lucas på andra kanten! Kör ja med Willian blir de Felipe Anderson på den andra kanten

Lätt Douglas Costa, riktigt go! Sedan tycker jag att Lucas är rätt okej med, kör med just dem i ett av mina lag. Känns mycket hetare med dem två än de andra.

Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ett till hett tips från coachen: kör Lille i ligue 1 Sbc ikväll. Alla spekulanter vill desperat bli av med det de köpt på sig för Hazard POTM så priserna där är i det närmaste discard. Jumbo gold premium pack för drygt 5k och ett steg närmare Sbc lacazette.

Tack för tips!

Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Tror ni att Forsberg kommer få en TIF nästa vecka? 1 mål och 1 assist i kvällens match.
Tror det skall mycket till att få en TIF redan för 1+1. Var med i förrförra veckan. Känns inte speciellt troligt. Men den lär komma senare under säsongen om han och lagets form håller i sig! Upp i tillfällig serieledning nu!
Citera
2016-11-19, 00:33
Medlem
Citat:
Ett till hett tips från coachen: kör Lille i ligue 1 Sbc ikväll. Alla spekulanter vill desperat bli av med det de köpt på sig för Hazard POTM så priserna där är i det närmaste discard. Jumbo gold premium pack för drygt 5k och ett steg närmare Sbc lacazette.
Mycket bra tips, tack!
Citera
2016-11-19, 01:31
Medlem
Varför disconnectar 70% av alla man ska möta innan matcherna börjar?
Har full latens...
Citera
2016-11-19, 01:34
Medlem
Asså vad hjälper pack-luck när man lirar som ett mongo. Fick två st TOTW och ett movember i samma paket höhö.. Men som sagt! Hjälper ju inte
Citera
2016-11-19, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Varför disconnectar 70% av alla man ska möta innan matcherna börjar?
Har full latens...
Fut-grundare,gammal klubb,skräckinjagande kit (elit) eller helt ny klubb från typ oct 2016 som garanterat är köpt och innehåller ett dreamteam.
Citera
2016-11-19, 10:08
Medlem
EnLitenFryss avatar
Varsågoda ni som tog mitt Lille-tips. Något bra i paketet? Fick Alex Sandro själv som sålde för 8k så pengarna hade jag igen. Då gjorde jag PSG med och fick skräp.

Har ni några heta matcher inför mm nästa helg? Har 3 kandidater själv men ingen känns lika självskriven som matcherna denna helg. Ta det i PM om du vill!
Citera
2016-11-19, 10:13
Medlem
Citat:
Varsågoda ni som tog mitt Lille-tips. Något bra i paketet? Fick Alex Sandro själv som sålde för 8k så pengarna hade jag igen. Då gjorde jag PSG med och fick skräp.

Har ni några heta matcher inför mm nästa helg? Har 3 kandidater själv men ingen känns lika självskriven som matcherna denna helg. Ta det i PM om du vill!
Nää, jag fick bara skräp. Granit Xhaka bästa, kan kanske bli en del i PL-elvan på Hazards-SBC om jag gör den någon gång.
Citera
2016-11-19, 10:16
Medlem
Vilken FUT division ligger ni i för tillfället? Själv ligger jag i trean nu.
Citera
2016-11-19, 10:50
Medlem
Citat:

Ett par spelare som sålde för 800-900 o lite squad fitness så fick tillbaka det mesta. Nu har jag gjort 3 där totalt. Bara 15 kvar! Men kommer inte göra dem på ett bra tag. Vet inte hur jag skall använda honom isåfall, vill inte förändra mycket i mina nuvarande. Men SBC Giovinco, fan vilken kille. Klar förbättring från hans NIF.

Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Vilken FUT division ligger ni i för tillfället? Själv ligger jag i trean nu.

Avklarat 9 säsonger tror jag och tog mig upp till 4:an igår. Behövde vinst inför sista, får möta ett superlag... Visade sig bara vara ett superlag på pappret Hade fan problem med div 6, åkte ur en gång och blev kvar en gång. Annars har det flytit på rätt bra.
Citera
2016-11-19, 11:59
Medlem
Citat:

Gjorde också den, fick dock betala drygt 5-7k för den men helt klart värt. Packade dock ingenting av värde, men ett steg närmare en supersub i Lacazette.
Citera
2016-11-19, 12:26
Medlem
Bara jag som tappar connection mitt i matcherna trots bra connection och får förlust, sen när jag disconnectas så är jag fortfarande inne på servrarna på fifas startsida..??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in