Citat:
Ursprungligen postat av
Pojen
Hahaha du är ju för god. ☺
1. ”It's freezing and snowing in New York--we need global warming!”
2. ”Remember, new "environment friendly" lightbulbs can cause . Be careful – the idiots who came up with this stuff don't care.”
3. ”An 'extremely credible source' has called my office and told me that @BarackObama's birth certificate is a fraud.”
4. ”Jag vet visst vad som bör göras och jag vet hur jag skulle kunna få IS till förhandlingsbordet eller, ännu mer, besegra IS väldigt fort. Och jag kommer inte berätta hur ikväll” - har han berättat än?
5. ”No more massive injections. Tiny children are not horses—one vaccine at a time, over time.”
Finns det någon sansad människa som motsäger sig vaccin?
6. ”While @BetteMidler is an extremely unattractive woman, I refuse to say that because I always insist on being politically correct. ”
1. Det är inte konstigt att önska sig varmare väder när man fryser. Har du aldrig längtat till värmen?
2. Ja, långenergilampor innehåller kvicksilver som är extremti giftig. Bara för att du saknar kunskap betyder det inte att citatet är "stört".
3. Det var troligtvis Hillary Clinton, eller någon i hennes stab, med tanke på att det var Hillary som drog igång birther-kampanjen. Antar att du var okunnig om detta också. Patetiskt.
4. Ja. Han har upprepade gånger sagt att han ska bomba skiten r dem. Har du verkligen missat det? Det verkar som om du har kognitiva bekymmer.
5 Du tycker att man är motståndare mot vaccin om man vill att barn ska ta ett vaccin i taget? Är det logiken, läsförståelsen eller något annat som brister hos dig?
6 Det här med humor är problematiskt för dig Det ställer säkert till med problem i verkligheten, eller hur Går du ofta runt med pannan i veck och försöker klura ut vad folk menar?
Stackare. Men hatare ska hata.