2016-10-27, 13:05
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Ok, då får du en ny chans för han dyker upp i Bingolotto den 20: november!

https://www.bingolotto.se/bingolotto-pa-tv/gaster-hos-bingolotto/

Då tycket jag att vi ser till att ringa upp eller bli uppringda av Bingolotto i livesändning och får upp allt om Bajs-Elvis till ytan så kan han inte ta skydd någonstans utan måste svara!

Bingolotto?! Hans behov av att få synas i TV har nu tagit helt groteska uttryck.

Men visst vore det kul om någon ringde in och snabbt ställde en rak fråga..
Citera
2016-10-27, 13:07
Medlem
Teleslingas avatar
Alltså, hans kona är ju inte på något sätt ful:

http://cdn.stureplan.se/legacy/articles/2961/images/article_image_97f2a032d93b14eb.jpg

Riktig MILF faktiskt.
Citera
2016-10-27, 13:07
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Fy satan vilket fullblodssossemöte! Bara rödstrumpor med och utan byxor på den konferensen!

Hamilton och Elfvis känner såklart varandra från Rapport-tiden och jag kan tänka mig att han hållt henne bakom ryggen (och givetvis tvärtom) under hennes år som VD. Där har vi kanske förklaringen till att Elfvis fick vara kvar så länge ändå...
Så klart! Hamilton räddade Elfsberg ur "tittarombudsmansexilen" som Jutterström omplacerade honom till.
Citera
2016-10-27, 13:09
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Så klart! Hamilton räddade Elfsberg ur "tittarombudsmansexilen" som Jutterström omplacerade honom till.
Och det var definitivt ett av Jutterströms viktigare och mest korrekta beslut.
Citera
2016-10-27, 13:11
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Och det var definitivt ett av Jutterströms viktigare och mest korrekta beslut.
Varför? Han var väl ingen vidare som tittarombudsman?
Citera
2016-10-27, 13:13
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Varför? Han var väl ingen vidare som tittarombudsman?

Nej, men Juttans inkvisition var rätt efter alla år som Elfvis plågat kvinnliga praktikanter på Rapport-redaktionen.
Citera
2016-10-27, 13:20
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:

Nej, men Juttans inkvisition var rätt efter alla år som Elfvis plågat kvinnliga praktikanter på Rapport-redaktionen.
Då flyttande man ju bara problemet över till tittarna istället? Han var för övrigt nästan omöjlig att få tag på så ingen höjdare till "ombudsman" direkt.
Citera
2016-10-27, 13:24
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Då flyttande man ju bara problemet över till tittarna istället? Han var för övrigt nästan omöjlig att få tag på så ingen höjdare till "ombudsman" direkt.
Jaså? Kanske hade han glömt mobilen under något glasbord.

Är det inte tragiskt med hans uppenbara behov av att synas? Han börjar ju likna Weise d.ä. för tusan. Ska vi behöva dras med honom på mingelpartyn i 20 år till? Jag tror fan han kommer att ta över efter Weise: "Välkomna ska ni vara till ännu ett fartfyllt Minnenas Television..."
Citera
2016-10-30, 11:16
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Jaså? Kanske hade han glömt mobilen under något glasbord.

Är det inte tragiskt med hans uppenbara behov av att synas? Han börjar ju likna Weise d.ä. för tusan. Ska vi behöva dras med honom på mingelpartyn i 20 år till? Jag tror fan han kommer att ta över efter Weise: "Välkomna ska ni vara till ännu ett fartfyllt Minnenas Television..."
Det är erkänt att han är exhibitionist. I "Se & Hör" artikeln framgick det att han ville videofilma sexakten (med sin systers lånade kamera). Enligt Svullo fanns det även en film som cirkulerade då han sket en kvinna i ansiktet. Flera andra skribenter har också vittnat om detta behov från Elfsbergs sida att bli filmad.
Citera
2016-11-18, 19:39
Medlem
Moramannens avatar
Såg att han var med i Go'kväll, som fredagsgäst eller vad det heter, tidigare idag när jag zappade runt. Vilka han bjöd till bords såg jag inte.
Citera
2016-11-18, 23:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moramannen
Såg att han var med i Go'kväll, som fredagsgäst eller vad det heter, tidigare idag när jag zappade runt. Vilka han bjöd till bords såg jag inte.

Du menar vilka som låg under bords?
Citera
2016-11-18, 23:43
Medlem
klitterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moramannen

En av gästerna vid bordet var Bolibompadraken... platsen för middagen var SVT's personalmatsal och maten var stekt strömming...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in