2016-11-18, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Undrar om Sigrid har något djup eller om det bara är yta som gäller för henne? Tycker hon bevisade i veckans avsnitt att hon bara är ute efter sex och inget annat. Känns ju dumt att hon är med i BSF för jag tror inte har några större problem med att träffa någon.

Betvivlar väldigt starkt att det skulle finnas nåt djup i Sigrid. . Av det man sett av henne så verkar hon vara en otroligt ytlig person som bara vill ha sex och en älskare och det är INTE vad man söker i BSF. Produktionen borde sett igenom henne och inte låtit henne vara med alls!

Sen är det ju väldigt mycket annat som saknas i skallen på Sigrid för att man ska kunna se henne som attraktiv. Hon fattar inte romantik eller poesi, uppskattar inte god och vällagad mat. "Jag fattar inte poesi" eftersom jag är bondjänta" Snacka om att idiotförklara sig själv ordentligt. Känner flera bondjäntor som sätter värde på både gourmetmat och poesi.....men Sigrid lever ju på sitt utseende...inte sin hjärna....
Citera
2016-11-18, 17:23
Medlem
Citat:
Jag tror det kunde bli kul faktiskt Det behövs ju sådana som Annelie för att sätta lite fart på det hela och få lite konflikter och drama. Inte lika spännande om allt bara rullar på och alla är överens om allting, då blir det bara segt.

Nej i Farmen skulle hon nog kunna passa in, bättre än vad hon passar i BSF i alla fall. Hon lär troligen dyka upp i andra dokusåpor i framtiden. Fanns Paradise Hotel för medelålders så skulle nog Annelie vara den första att söka dit.
Citera
2016-11-18, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja och sen har man ju hört mycket om Thilde och hennes familj. Jag bodde ju i Uppsala inte så långt från Thilde som bodde i norra Uppland då. Hennes mamma är enligt utsago också väldigt konstig. Visst dök hon väl upp vid några tillfällen under BSF när Thilde var med?? Har för mig det.

Ja jag tror hon såg en snäll och godtrogen kille i Stefan som blev tokkär i henne, hon var säkerligen inte lika tokkär men spelade med och tänkte...bra nu har jag en kille på kroken som kan göra mig med barn...efter x antal år går jag till tjejer som jag egentligen vill dela mitt liv med. Tycker förbaskat synd om Stefan.

Ja, jag tror att Stefan blev rejält sårad för det kändes som han hade äkta känslor. Fick en känsla av att hon styrde mycket i deras förhållande. De flyttade för att komma närmare hennes familj och nu talar hon ut om sin flickvän och att hon alltid gillat tjejer. Undrar hur allt detta känns för honom?
Citera
2016-11-18, 17:27
Medlem
Citat:
Betvivlar väldigt starkt att det skulle finnas nåt djup i Sigrid. . Av det man sett av henne så verkar hon vara en otroligt ytlig person som bara vill ha sex och en älskare och det är INTE vad man söker i BSF. Produktionen borde sett igenom henne och inte låtit henne vara med alls!

Sen är det ju väldigt mycket annat som saknas i skallen på Sigrid för att man ska kunna se henne som attraktiv. Hon fattar inte romantik eller poesi, uppskattar inte god och vällagad mat. "Jag fattar inte poesi" eftersom jag är bondjänta" Snacka om att idiotförklara sig själv ordentligt. Känner flera bondjäntor som sätter värde på både gourmetmat och poesi.....men Sigrid lever ju på sitt utseende...inte sin hjärna....

Hon verkar inte vara intresserad av så mycket annat än hästar och att ha någon att träffa lite då och då. Känns bara allmänt nonchalant.
Senast redigerad av AlexandraIda 2016-11-18 kl. 17:31.
Citera
2016-11-18, 17:30
Medlem
Citat:
Ja som man kunde se när dem visade inför nästa vecka så verkade ju Erik och Jennifer umgås tillsammans med sina respektive dejter. Och snappade upp någonstans att Jennifer kommer avslöja för Eriks tjejer om hur det låg till med honom och Sigrid. Hon hörde ju den våldsamma passionen genom väggen sa hon . Min gissning är då att Linnea bryter ihop och blir hur ledsen som helst och att My och Lina blir förbannade och drar, iaf någon av dessa två. Det borde ju vara konsekvenserna som Linda talat om.

Men man vet ju inte kanske inte alls blir så. Nej mina förväntningar på årets säsong är så körda i botten också. Man vill ju nästan att det ska vara över så man kan börja se fram emot en ny förhoppningsvis bättre säsong.

Har tänkt samma sak, lika bra att den här säsongen snart är slut så man kan se framemot nästa istället
Citera
2016-11-18, 18:01
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotisnotis
Och nu hade hon fått förfrågan från TV4 om att vara med i Farmen också.. Så lär inte vara sista gången vi ser henne i rutan.

Som tur var verkade hon inte så intresserad av farmen i en intervju men med en sån som vill synas vet man ju inte.
Citera
2016-11-18, 19:45
Medlem
Citat:
Ja, jag tror att Stefan blev rejält sårad för det kändes som han hade äkta känslor. Fick en känsla av att hon styrde mycket i deras förhållande. De flyttade för att komma närmare hennes familj och nu talar hon ut om sin flickvän och att hon alltid gillat tjejer. Undrar hur allt detta känns för honom?

Ja det verkar som den gode Stefan har fått göra alla möjliga uppoffringar för Thildes skull. Hon drar med honom till Skåne bara för att bo nära de som är viktiga för henne. Bor han kvar där nu kan man undra? Han är väl så illa tvungen för att kunna träffa barnen. Jag tror han är sårad, förbannad och kränkt med all rätt. Han skulle aldrig stannat med Thilde så länge så att dem fick barn....nu måste han ju ha med henne att göra tills ungarna är 18 och det kan ju ej vara kul.
Citera
2016-11-18, 19:47
Medlem
Citat:
Hon verkar inte vara intresserad av så mycket annat än hästar och att ha någon att träffa lite då och då. Känns bara allmänt nonchalant.

Nej en knullkompis och sina hästar är väl den enda Sigrid vill ha. Hon har ju missat helt vad programmet handlar om och Linda såg väl aldrig hur hon är. Hon är otroligt nonchalant och dryg, fattar inte vad männen ser i henne.
Citera
2016-11-18, 19:49
Medlem
Citat:
Har tänkt samma sak, lika bra att den här säsongen snart är slut så man kan se framemot nästa istället

Ja då hoppas jag att man plockar fram bönder där man får se mer av bonderiet, vill se mer av jobbet på gården i kombination med mer romantik och små minidejter med de olika friarna. Men jag tror TV4 har sett den massiva kritiken kring årets säsong och avskyn mot Sigrid så dem tänker om och gör programmet som det en gång var. Tror du inte??
Citera
2016-11-18, 19:52
Medlem
Citat:
Ja då hoppas jag att man plockar fram bönder där man får se mer av bonderiet, vill se mer av jobbet på gården i kombination med mer romantik och små minidejter med de olika friarna. Men jag tror TV4 har sett den massiva kritiken kring årets säsong och avskyn mot Sigrid så dem tänker om och gör programmet som det en gång var. Tror du inte??

Jo, jag hoppas det. Det känns inte riktigt som deltagarna är "riktiga" bönder, känns mer som att de bor på en gård på landet men det gör ju inte att man automatiskt är bonde. Känns inte genuint utan bara ytligt.
Citera
2016-11-18, 19:54
Medlem
Citat:
Nej en knullkompis och sina hästar är väl den enda Sigrid vill ha. Hon har ju missat helt vad programmet handlar om och Linda såg väl aldrig hur hon är. Hon är otroligt nonchalant och dryg, fattar inte vad männen ser i henne.

Det tycker jag hon kan söka någon annanstans. Förstår inte heller vad hon har som är så lockande, kanske hennes yttre? Det räcker ju dock inte, måste finnas en personlighet också.
Citera
2016-11-18, 19:57
Medlem
Citat:
Ja det verkar som den gode Stefan har fått göra alla möjliga uppoffringar för Thildes skull. Hon drar med honom till Skåne bara för att bo nära de som är viktiga för henne. Bor han kvar där nu kan man undra? Han är väl så illa tvungen för att kunna träffa barnen. Jag tror han är sårad, förbannad och kränkt med all rätt. Han skulle aldrig stannat med Thilde så länge så att dem fick barn....nu måste han ju ha med henne att göra tills ungarna är 18 och det kan ju ej vara kul.

Ja, det kan inte vara så kul för honom att flytta dit för hennes skull och sedan bli lämnad. Undrar om hon var seriöst intresserad av honom eller om hon bara låtsades vara det? Nu måste de ju ha kontakt med varandra men det känns som allt var på hennes villkor. Hoppas han hittar någon som kan passa honom bättre och som bara utnyttjar honom för att få som hon vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in