2016-11-18, 14:17
Medlem
Julgodiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikon
Har aldrig hört talats om henne, ingen på jobbet visste vem hon var. Man undrar hur Audi tänkte när de ville ha en extremist som representant.

De tänkte nog att det var jävligt smart PR antagligen? Vi pratar ju alla om Audi och Kakan. Kolla bara trådarna här på Flashback.
Citera
2016-11-18, 14:18
Medlem
Mooons avatar
Är det feminism att hata polisen menar du? Det var korkat av henne att skriva så och nu ber hon om ursäkt. Det är många människor som har skrivit eller sagt dumma saker men inser att de var tokfel ute. Vad har det med feminism att göra?

Citat:
Ursprungligen postat av inboxaren
... Finns det någon feminists värderingar som inte kan köpas för pengar och makt? Finns det någon feminism över huvud taget?
Citera
2016-11-18, 14:18
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Kan hitta flera flashbackare som innan skrivit ungefär "han skrev bara rasistiska saker i affekt, varför ska han hängas ut och förlora jobbet för något han skriver på nätet" "vadå han bara ventilerade på nätet", "men vadå det han säger är ju sant, varför ska han skadas för att säga något som är sant" osv osv.

Sedan kan man i en annan tråd med meningsmotståndare som gör samma tabbe säga att de förtjänar allt skit.

Tänk på det nästa gång någon rasse förlorar jobb och vänner pga vad den har skrivit på Internet.

Hm, skillnaden är väl att det du tar upp handlar om när privatpersoner vid ett enskilt eller enstaka tillfällen trampar över anständighetens gränser. Vad gäller Kakans aldrig sinande kaskadspya över allt som är normalt så torde redan hennes blotta existens utgöra ett övertramp mot naturen.
Citera
2016-11-18, 14:19
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikon
Har aldrig hört talats om henne, ingen på jobbet visste vem hon var. Man undrar hur Audi tänkte när de ville ha en extremist som representant.

Jag ska lätt köpa en Audi nu! Kollade upp bilen och den verkar ju vara soft
Citera
2016-11-18, 14:25
Medlem
FuckTheRatRaces avatar
Citat:
http://www.gp.se/n%C3%B6je/ber-alla-poliser-om-urs%C3%A4kt-f%C3%B6rl%C3%A5t-1.3968667

Ja vad ska man säga om hela Kakan-grejen? Hon förlorar pengar och helt plötsligt är "kampen" inte något hon vill kännas vid. Så fort denna feminist fick makt övergav hon sina ideal och gjorde en 180 graders vändning.

Vad kan man säga om feminism? Sviker systrarna varandra så fort de får makt, status och pengar? Är feminism bara något för de obesuttna som lämnar det sjunkande skeppet med ilfart så fort de får minsta möjlighet?

Finns det någon feminists värderingar som inte kan köpas för pengar och makt? Finns det någon feminism över huvud taget?
Hon har haft 2 år på sig att göra denna pudel och nu när det börjar brännas så vips så kommer den. Tror att t.o.m hon börjar fatta att det här inte är bra för affärerna. Det känns bara som att hon vill rädda det som räddas kan i kakburken. Tror personligen inte hon menar ett skit med pudeln.
Citera
2016-11-18, 14:40
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julgodis
Intressant det här med kakan. Hade inte hört talas om henne innan dessa flashbacktrådar.

All publicitet är bra publicitet, det vet vi alla och har gott om exempel på. Även om jag inte bryr mig om denna tramsiga konflikt så är det extremt smart PR iaf!

Jag håller inte med. Kanske hade jag gjort det för ett år sedan men nu? Jag menar, vad är det positiva med att du känner till henne under premissen "allmän hatare" som landar diverse public service-jobb? Är det hippt och fräscht? Trenden håller på att vända.

Hon har ju redan tappat ett jobb.
Senast redigerad av vegege 2016-11-18 kl. 14:51.
Citera
2016-11-18, 14:40
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Hm, skillnaden är väl att det du tar upp handlar om när privatpersoner vid ett enskilt eller enstaka tillfällen trampar över anständighetens gränser. Vad gäller Kakans aldrig sinande kaskadspya över allt som är normalt så torde redan hennes blotta existens utgöra ett övertramp mot naturen.

Försvarar inte Kakan, bara påpekar det uppenbara. Att personer på högerkanten och vänsterkanten är lika stora kålsupare.

Egoister och narcissister hela jävla bunten
Citera
2016-11-18, 14:45
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
http://www.gp.se/n%C3%B6je/ber-alla-poliser-om-urs%C3%A4kt-f%C3%B6rl%C3%A5t-1.3968667

Ja vad ska man säga om hela Kakan-grejen? Hon förlorar pengar och helt plötsligt är "kampen" inte något hon vill kännas vid. Så fort denna feminist fick makt övergav hon sina ideal och gjorde en 180 graders vändning.

Vad kan man säga om feminism? Sviker systrarna varandra så fort de får makt, status och pengar? Är feminism bara något för de obesuttna som lämnar det sjunkande skeppet med ilfart så fort de får minsta möjlighet?

Finns det någon feminists värderingar som inte kan köpas för pengar och makt? Finns det någon feminism över huvud taget?
http://kakan.elle.se/page/2/

Hon är en förbannad hycklare. Hon bloggar för tidningen Ellen där 95% av hennes inlägg är rena rama reklaminlägg för olika krämer och smink för hur man ska bli vackrare.

Hur kan man jobba som säljare för sminkindustrin och samtidigt säga att man arbetar för öka jämställdhet när man gör allt för att få kvinnor at må dåligt över sitt utseende och få de att köpa utseende produkter???

HYCKLARE!!!!!!!
Citera
2016-11-18, 14:51
Medlem
Julgodiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vegege
Jag håller inte med. Kanske hade jag gjort det för ett år sedan men nu? Jag menar, vad spelar det för roll att du känner till henne under premissen "manshatare"? Är det hippt och fräscht? Hon har ju redan tappat ett jobb.

Spelar ingen roll huruvida det är hippt eller fräscht. Det är en boost för hennes varumärke då hon syns extremt mkt mer nu än tidigare. Även om alla inte gillar henne så kommer det finnas folk som nu ser henne, känner sympati och hennes varumärke förstärks.

Hade folk här varit smarta hade de inte startat trådar om henne i Sveriges störta forum.
Citera
2016-11-18, 14:53
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Spelar ingen roll huruvida det är hippt eller fräscht. Det är en boost för hennes varumärke då hon syns extremt mkt mer nu än tidigare. Även om alla inte gillar henne så kommer det finnas folk som nu ser henne, känner sympati och hennes varumärke förstärks.

Hade folk här varit smarta hade de inte startat trådar om henne i Sveriges störta forum.

Det gör det väl visst. Hon har som sagt redan tappat ett jobb.

Men du menar alltså att hon kommer landa massa fler jobb nu? Det återstår väl att se hur det går med den saken.
Citera
2016-11-18, 14:59
Bannlyst
Citat:
Intressant det här med kakan. Hade inte hört talas om henne innan dessa flashbacktrådar.

All publicitet är bra publicitet, det vet vi alla och har gott om exempel på. Även om jag inte bryr mig om denna tramsiga konflikt så är det extremt smart PR iaf!

BS. Alla har hört talas om Audi och de blir inte mer populära hos någon genom att först anlita en idiot och sen spara henne.

Det enda som är extremt är ditt inlägg - extremt korkat.
Citera
2016-11-18, 15:00
Bannlyst
Citat:

Idiot. Nu har alla fått reda på vad hon har skrivit. Tidigare kunde hon flyga under radarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in