2016-11-18, 01:05
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokette
höll på att spy när jag såg samtliga klädesplaggi beslagsprotokollet faktiskt men dessa trosor var något i hästväg

Flodhäst?

Nå, jag tror inte att de här trosorna har någon betydelse för åtalet, de åkte väl med i bara farten, men den som stoppade dem i en papperspåse tänkte nog en gång extra om det var nödvändigt.

Faktum är av att av alla rysliga bilder jag har sett i FUP:ar så är det här en av de ruggigaste.

Ägaren till trosan, jag har inte greppat vem som brukar stoppa ner handen i dem och pilla, är någon av kumpanerna sambo med den som har burit trosan, vem i så fall?

Har inte läst allt tillgängligt material, vem är den som stack offret med en kniv, är det klarlagt?
Citera
2016-11-18, 01:05
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimur
Jag varnar dig för att leta efter och hitta dem. Jag råkade se dem i går eftermiddag och jag mår fortfarande illa när jag tänker på det

Jag håller verkligen med. Osmakliga bilder. När man dessutom får se (i alla fall för mig) nya bilder på de misstänkta så blir man mörkrädd. Lägger man därtill fröken Delboms hela levnadsöde, och hennes avslut bland dessa hillbillys vill man gråta. De häktade (och snart dömda) har sannerligen lyckats skriva in sig i de svenska historieböckerna.

Något jag fann mycket sorgligt var de anteckningar Delbom förde kring de misstänktas skulder; i nedsolkad anteckningsbok, med en handstil gud glömde, beloppen, orden (grogg, öl, cigg, etc).

Det här fallet börjar kännas som något av det trasigaste och smutsigaste (i dubbel bemärkelse) jag tagit del av:-(
Citera
2016-11-18, 01:07
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Flodhäst?

Nå, jag tror inte att de här trosorna har någon betydelse för åtalet, de åkte väl med i bara farten, men den som stoppade dem i en papperspåse tänkte nog en gång extra om det var nödvändigt.

Faktum är av att av alla rysliga bilder jag har sett i FUP:ar så är det här en av de ruggigaste.

Ägaren till trosan, jag har inte greppat vem som brukar stoppa ner handen i dem och pilla, är någon av kumpanerna sambo med den som har burit trosan, vem i så fall?

Har inte läst allt tillgängligt material, vem är den som stack offret med en kniv, är det klarlagt?

nja, annelie är ju tjejponnyn i gänget, liten men ful som fan. tror hon blev tillsammans med benitas ex, den extremt fete pojken, om jag inte missminner mig.
Citera
2016-11-18, 01:09
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:

Ja, den som brukade "pilla" är "Gåsen" (som han kallade sig själv på Facebook), dvs. Martin Broling.
Citera
2016-11-18, 01:10
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Varför ser alla ut att vara inavlade? P-O H verkar vara helt borta

Samtliga kvinnor (eller vad det är) ser verkligen "speciella" ut.
Citera
2016-11-18, 01:14
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
nja, annelie är ju tjejponnyn i gänget, liten men ful som fan. tror hon blev tillsammans med benitas ex, den extremt fete pojken, om jag inte missminner mig.

Den här bilden kastar förhoppningsvis lite ljus över sakernas tillstånd.

Vad menar du med "tjejponny" förresten?
Senast redigerad av CarolSeaver 2016-11-18 kl. 01:18.
Citera
2016-11-18, 01:16
Bannlyst
Förhöret med Marti*a *orman är rätt kul. Hjärnan blöder ut genom ögonen när man försöker få rätsida på vad hon säger.
Citera
2016-11-18, 01:17
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Flodhäst?

Jag frågade själv om den saken idag och fick veta att det ska vara den här figuren Hessling,
född 1990.
Citera
2016-11-18, 01:17
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Den här bilden kastar förhoppningsvis lite ljus över sakernas tillstånd.

det var just den bilden jag hade i tankarna faktiskt. funderar på att göra den till fondvägg nu när jag ändå renoverar för att alltid minnas hur intelligent, snäll och lyckad jag är

Edit: med tjejponny menar jag att hon inte var någon flodhäst som den som citerade mig insinuerade. hon var den lilla ponnyn i gänget om vi snackar hästar
Senast redigerad av Kokette 2016-11-18 kl. 01:23.
Citera
2016-11-18, 01:22
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Förhöret med Marti*a *orman är rätt kul. Hjärnan blöder ut genom ögonen när man försöker få rätsida på vad hon säger.

Vem är det, det är väl ingen som är åtalad?
Citera
2016-11-18, 01:25
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Edit: med tjejponny menar jag att hon inte var någon flodhäst som den som citerade mig insinuerade. hon var den lilla ponnyn i gänget om vi snackar hästar

Haha, borde ha förstått! BH är ju känd från trådens början som den "onda flodhästen".
Citera
2016-11-18, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Vem är det, det är väl ingen som är åtalad?

Nä, jag vet inte. Sitter och skummar lite. Börjar på sidan 422 i huvudprotokollet. Klart underhållande dam som vet det mesta om de flesta men talar och uttrycker sig som jag vet inte vad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in