Citat:
Ursprungligen postat av
Perox
Lotta var en slampa som manipulerade alla i hennes närhet även hennes släkt
Finns inget försvar för detta så ni som tror ni vet sanningen logga ut ifrån detta forum då vi som vet sanningen slipper ert spekulerande och tid på att läsa idioters inlägg undviks.
Jag vet sanningen om lotta och Martin så lägg av att förkovra er i detta skriv om ert eget värdelösa liv istället.
Mvh Lottas Ex Per.
Lotta som redan
skadat gods var tydligen
mäkta åtråvärd(!) bland detta en massa karlar så kallade "män":
Om Martin vet alla redan, men "mannen" gällande han Per här har enligt Solna tingsrätt fem domar på sig inom nu fem år tillbaks och tillbaka(2012- 2015):
Fyra domar för "Grovt rattfylleri", en dom för "Urkundsförfalskning" en dom för "Trafikförseelse".
Egen företagare och som står som sådan skriven c/ o på Rudholm och enligt FUP lånat pengar av sin svärmor, lånat då pengar av samma den mor vars dotter han efter hon blivit brutalt ihjälslagen pissar på och vars hela släkt/ familj han nu talar för med 2/ 5 inlägg redan postade i en tråd om Hells Angels.
Lotta kan säkerligen ha varit en slampa, men jag undrar var alla MÄN, dessa och detta värda ordet/ namnet, var och fanns runt henne och ffa undrar jag här varför?

Man t. ex lånar friskt här pengar av en åldrig och detta dessutom före detta svärmor och man lånar här friskt också av sitt tilltänkta ihjälslagna offer och då detta från båda undermåliga kvinnor som självutnämnda och här så kallade "män"?
Var kanske inte detta BO här tillräckligt kåt glad och tacksam?
Lotta sökte planlöst, och vilset, efter en man värd ordet/ namnet och därför slogs hon också detta till slut ihjäl. Av då en man, en "s. k".
Här är Martin Jonssons presentationsbild på Facebook:
https://www.facebook.com/marre.jonsson.7?ref=br_rs
Varför hade inte Martin här en presentationsbild på Niklas:
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/10138517/368/normal/72517f740e067/ETT+OFFER+F%C3%96R+OPROVOCERAT+V%C3%85LD
För detta hade ju varit mest fair från han Martins sida när han raggade runt på detta Facebook.
Ty han var ju ändå redan dömd om än Lotta här var dum nog att inte döma på förhand?
Hade Lotta som kvinna haft en man i han Per så hade Lottas liv inte slutat på detta viset.
Jag tycker att det är beklagligt att främst männen här, Lottas pappa o. s. v, inte kan leva upp till sitt goda rykte.
Detta skadar ffa tjejer och kvinnor här att männen inte gör.
Jag skyller fortfarande på Samhället och vilka individer Samhället skapar.
Jag önskar att alla kunde draga sitt strå till stacken vad gäller att bygga upp ett stabilt samhälle?

"Lex Lotta" kan man INTE skapa utifrån en av Samhället klassad Psykopat.
Man kan inte som s. k. "humant samhälle" lägga skulden och ansvaret på kvinnor, som då hon "Lotta" här, när det gäller och när det kommer till just någon av Samhället en "klassad Psykopat".
Niklas fanns och spärrvakten finns, glöm aldrig och dessa inte heller.