Citat:
Ursprungligen postat av
Poppsan
Jo hon valde det och var också mycket svartsjuk när han tagit bilder med en annan kvinna, något hon borde ha skitit i om hon inte ville ha med honom att göra. Hon visste vad han hade gjort och ändå började hon inleda ett förhållande med honom. Det är fler kvinnor som avslutat Martin utan att bli ihjälslagna . Jag säger inte att är Lottas fel att det gick som det gick men man har ett ansvar för sitt eget liv och här handlar det inte om en person som helt ovetande träffar en kallblodig mördare utan att ha en aning om vad han är kapabel till , utan om en kvinna på 40 som var väl medveten om M misshandlat och mördat förr, den tragiska sanningen är nog att hon var lika besatt av honom som han i henne
Vilka kvinnor har avslutat med Martin? Kan du inte ta och lägga upp samtliga här du behöver bara deras initialer och en hänvisning till något som går att verifiera.
Citat:
Ursprungligen postat av
filippasol
Du har som vanligt helt rätt. Det verkar inte ha gått någon nöd på någon av dom vad gäller arbetskapaciteten. Vissa dagar satt dom ju och skickade sms fram och tillbaka en hel arbetsdag. Till och med när hon satt på jobbet. Alltså dessa sms, jag blev helt matt bara av att läsa det, vad blev då inte dom som var med om det? Fram och tillbaka hela tiden. Extrema svängningar från båda två. Hur orkade dom hålla på så? Nej, det skulle inte förvåna mig det minsta om han sålde.
Vad arbetade Martin med? Har han någonsin arbetat tror du? Eller är han en sk samhällsparasit?
Vad levde han på undrar jag?
Citat:
Ursprungligen postat av
filippasol
Nej han jobbade som snickare. Men var också sjukskriven. Ska försöka leta upp det i fup:en. Vet att jag läste det där. Tror att det var en av hans vänner som uppgav det.
Jaha vilken vecka dom senaste 20 åren skulle det ha varit då? Han har ju mest suttit i fängelse,så det kanske är verkstaden han menar då eller? Och lön har han uppburit av skattebetalarna i form av bidrag i fängelset. Kanske man ska börja räkna på vad han kostat samhället i och med alla brott, rättegångar, brottsoffer, advokater, poliser, psyk osv.