2016-11-17, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Kör inte get in behind med lukaku..bättre som target..
fri roll tycker jag fungerar skit på CAM då de aldrig är där man söker dom dvs mellan motståndarnas försvar och mittfält.
Hade även tagit bort fri i målchans, tycker det strular till det också..jag vill ha anfallarna där framme och inte massa spelare som springer till höger och vänster.

EDIT: Hade bytt ut Schneiderlin Coleman och kanske även yaya..

Har du några tips på vilka jag ska ersätta med?, vad tyckte du om custom tactic då? Tacksam för all hjälp
Citera
2016-11-17, 06:59
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Kom på 92a plats i månadsrankingen så fick öppna ett pack med 44 informs. Hade hoppet inställt på en cr7 eller bale, Så är det Diego Costa som poppar upp

Dock så fanns det med ett par hyfsade informs bl.a Isco,Walcott,Mané,Embolo,Kanté.. Synd att spelarna inte kan säljas bara

IF Walcott lär ju vara en sjuuukt bra super sub att slänga in sent i matchen.

Edit: Kante också om man ska försvara sin ledning. Bra workrates också (M/H) som håller honom där han ska vara. Bra pace, def och phy. Synd att man inte kan sälja ja, men väldigt bra att använda också.
Senast redigerad av C0w 2016-11-17 kl. 07:01.
Citera
2016-11-17, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Har inte konsol tillgängligt just nu så jag ska ställa en riktig idiotfråga - (jag har googlat, men inte hittat svaret):

När startar och slutar weekend league? Har för mig att de justerade tiderna nyligen.

Spelar det inte själv (40 matcher på en helg är jävligt inkompatibelt med att ha barn, tack för den EA) och funderar på när jag ska sälja mina kort. Payet som jag köpte igår har gått från 23k->28k på mindre än 24h men det känns som att ökningen kan fortsätta om WL inte öppnat än. Lördag borde väl vara optimalt att sälja, men vill gärna ha frigjort kapital inför POTM imorgon...

Senaste veckorna har priserna toppats på fredagar.
Citera
2016-11-17, 08:18
Medlem
namerlesss avatar
bästa strikern bredvid Chicharito under 10k i ett Bundesliga-lag?
Citera
2016-11-17, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ett par? Två stycken alltså? Min gissning är att priset lär stiga lite till. Skulle sälja om några dagar. Strax innan all BF hajp.

Ska man inte få priset för weekend ligan nu? Fick för mig man fick det 00 eller 01 förra torsdagen. Men har inte fått nåt nu.

Nej, inte två. Cirka tio kort köpte jag.
Citera
2016-11-17, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Jag har hört att balansen (förmodar workraten) är superviktig. Men Casemiro har ju inte i närheten av Kroos stats, så det finns en anledning varför jag har just honom 😊
Samma med Rooney. Han är mitt alternativ tills jag köper De Bruyne.

Bland annat spelar workratsen in men kanske främst defensive och physical därför skulle nog ändå offra en av dem mot antingen Casemiro eller kante om du förstår?

För övrigt undrar jag när black friday infaller och varför man ska köpa spelare just då?

Är den 25-27 november, droppas nya pack hela helgen och just därför droppar priserna
Citera
2016-11-17, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namerless

Hahn
Citera
2016-11-17, 10:41
Medlem
Citat:

Hahn har många rekommenderat, har själv köpt honom o tänkt avvända som supersub men inte blivit av. Däremot har jag kört Didavi som striker och varit jävligt nöjd! Grym vänsterdoja! Även någon annan häromdan som hade gjort samma sak och var frälst.
Citera
2016-11-17, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ja han har ju ingen stark länk så måste vara en tysk. Vill inte köpa nån jävla red bull spelare iaf.. Müller som CM och så ställer man in att han ska hålla sig uppe kanske funkar?

Gillar hur det ser ut som att Podolski och RvP firar med varandra särskilt med tanke på klubbarna de spelar i. Kommer nog ta ett tag att vänja sig vid 3 vänsterfotade på topp.

Edit: läst lite på EAs twitter. De skriver att belöningarna kommer komma innan helgen. Tar tid för de kollat noga att folk inte fuskar enligt de själva.

Müller som CM funkar jävligt bra tycker jag, han har dessutom high/high i work rates.

Dock var det på FIFA 16 jag spelade han som CM, nu är han CAM i mitt ena lag.

EDIT: Förutsatt att man slänger på ett katalysator kort :-)
Senast redigerad av jockel 2016-11-17 kl. 11:55.
Citera
2016-11-17, 12:04
Medlem
Citat:

Hahn eller Volland. Bara spelat med Volland men flera säger att Hahn ska vara riktigt bra för sitt pris
Citera
2016-11-17, 12:13
Medlem
EnLitenFryss avatar
Galan Allsvenskans Stora Pris hålls ikväll. Vad tror ni om chansen för en Allsvenskan POTY, som norska ligan fick?
Citera
2016-11-17, 13:11
Medlem
http://www.futhead.com/17/squads/2342385/
Laget jag tänkt bygga runt black friday... tankar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in