2016-11-17, 01:39
Medlem
Min tanke efter black friday är jag tänkte bygga ihop det här laget

http://www.futhead.com/17/squads/2334207/

Aldrig varit en höjdare på att bygga lag och att få ihop ett välbalanserat lag så jag tar jätte gärna emot tips&råd av er som har bättre koll på läget helst har spelat med någon av dessa spelare förut.

Må bäst.

Min budgett ligger på 400k
Citera
2016-11-17, 01:57
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Blev ägd av Robben nyss. Sugen på att köpa. Ska nog köpa detta lag på måndag för förra måndagen låg Robben och Podolski som lägst i pris.

http://www.futbin.com/17/squad/353185

Vad tycks? Tycker det blev fint med 4 nationer och 3 ligor. Chiellini och Barzagli har jag redan i ett annat lag. Kanske att Castro kan passa in men ska köra att Bender och Gustavo stannar i försvar.

Tror ni IF Podolski kan öka i pris? Redan köpt IF RvP då det kortet kostade 2k över discard bara.
Citera
2016-11-17, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Blev ägd av Robben nyss. Sugen på att köpa. Ska nog köpa detta lag på måndag för förra måndagen låg Robben och Podolski som lägst i pris.

http://www.futbin.com/17/squad/353185

Vad tycks? Tycker det blev fint med 4 nationer och 3 ligor. Chiellini och Barzagli har jag redan i ett annat lag. Kanske att Castro kan passa in men ska köra att Bender och Gustavo stannar i försvar.

Tror ni IF Podolski kan öka i pris? Redan köpt IF RvP då det kortet kostade 2k över discard bara.

IF Forsberg kanske istället för Draxler?=)

EDIT: nvm såg att Podolski tappar kemi då
Citera
2016-11-17, 02:33
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
IF Forsberg kanske istället för Draxler?=)

EDIT: nvm såg att Podolski tappar kemi då
Ja han har ju ingen stark länk så måste vara en tysk. Vill inte köpa nån jävla red bull spelare iaf.. Müller som CM och så ställer man in att han ska hålla sig uppe kanske funkar?

Gillar hur det ser ut som att Podolski och RvP firar med varandra särskilt med tanke på klubbarna de spelar i. Kommer nog ta ett tag att vänja sig vid 3 vänsterfotade på topp.

Edit: läst lite på EAs twitter. De skriver att belöningarna kommer komma innan helgen. Tar tid för de kollat noga att folk inte fuskar enligt de själva.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-17 kl. 02:45.
Citera
2016-11-17, 02:59
Medlem
Herculandes avatar
YES!

Fick mina 3 package nu (fick guld i senaste weekend-league)..

Bästa spelaren jag vann var William som är värd cirka 50 000 mynt på marknaden! Men han kommer stanna kvar i klubben då mitt "officiella" lag är ett BPL lag!!

Äntligen vinner man en bra spelare!!
Citera
2016-11-17, 03:05
Medlem
tugboatbobs avatar
Fick förra månadens reward nu!
Citera
2016-11-17, 03:07
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herculande
YES!

Fick mina 3 package nu (fick guld i senaste weekend-league)..

Bästa spelaren jag vann var William som är värd cirka 50 000 mynt på marknaden! Men han kommer stanna kvar i klubben då mitt "officiella" lag är ett BPL lag!!

Äntligen vinner man en bra spelare!!
I mitt megapaket fick jag en 85 IF, en Movember och ett guldpaket att låsa upp.

IF-spelaren var Pyatov... Movember var Jedniak..

Edit: Fick inget bra i 35k paketet. Men fick en silverspelare i ligue 1 värd 9k i det extra guldpaketet tror jag det var. Så helt missnöjd ska jag väl inte vara.

20k plus spelare (får snabbsälja IF och Movember) värda runt 40k.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-17 kl. 03:20.
Citera
2016-11-17, 03:15
Medlem
Herculandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
I mitt megapaket fick jag en 85 IF, en Movember och ett guldpaket att låsa upp.

IF-spelaren var Pyatov... Movember var Jedniak..

Kalla mig okunnig men vad fan är Movember?
Citera
2016-11-17, 03:21
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herculande
Kalla mig okunnig men vad fan är Movember?
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Movember

Spelarna: http://www.futbin.com/17/players?page=1&version=movember

Så segt att se en stor "flair" och ett svart kort och så är det en målvakt i en skitliga.. Sen ser man ett movember-kort och det är en av de som är värd minst. Väntar fortfarande på en walk out...
Citera
2016-11-17, 04:29
Medlem
Kante i månadsrewardsen och fuck all i veckopriserna. Man kan verkligen inte klaga på EA ändå.
Detta fut året är nog den bästa sen starten
Citera
2016-11-17, 06:20
Medlem
EnLitenFryss avatar
Har inte konsol tillgängligt just nu så jag ska ställa en riktig idiotfråga - (jag har googlat, men inte hittat svaret):

När startar och slutar weekend league? Har för mig att de justerade tiderna nyligen.

Spelar det inte själv (40 matcher på en helg är jävligt inkompatibelt med att ha barn, tack för den EA) och funderar på när jag ska sälja mina kort. Payet som jag köpte igår har gått från 23k->28k på mindre än 24h men det känns som att ökningen kan fortsätta om WL inte öppnat än. Lördag borde väl vara optimalt att sälja, men vill gärna ha frigjort kapital inför POTM imorgon...
Citera
2016-11-17, 06:51
Medlem
Weird.s avatar
Kom på 92a plats i månadsrankingen så fick öppna ett pack med 44 informs. Hade hoppet inställt på en cr7 eller bale, Så är det Diego Costa som poppar upp

Dock så fanns det med ett par hyfsade informs bl.a Isco,Walcott,Mané,Embolo,Kanté.. Synd att spelarna inte kan säljas bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in