2016-11-16, 23:18
Medlem
Någon som vet hur priserna är på Ligue 1 SBCn...

Vad är priset ca för att lösa PSG elvan?

Bara dumt påbörja redan nu kanske... Bättre göra när den är "passe" och priserna återgått.
Senast redigerad av Krokofant12 2016-11-16 kl. 23:21.
Citera
2016-11-16, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Kanske bara är en klassisk formsvacka, men se över balansen på dina cm's kanske Casemiro ist för kroos, kante istället för rooney!

Jag har hört att balansen (förmodar workraten) är superviktig. Men Casemiro har ju inte i närheten av Kroos stats, så det finns en anledning varför jag har just honom 😊
Samma med Rooney. Han är mitt alternativ tills jag köper De Bruyne.

För övrigt undrar jag när black friday infaller och varför man ska köpa spelare just då?
Citera
2016-11-16, 23:28
Medlem
var värt att köpa på sig 3 forsberg för 23k innan idag iaf, redan hoppat upp till 27k
Citera
2016-11-16, 23:28
Medlem
Fan vill FITT EA att man ska knäcka skivan eller? Från att ha legat stabilt i div4 så är jag nu i div6 och får stryk!!! Messi, Aguero o Martial missar ALLT!!!! Möter dessutom samma folk som spöa mig i div4 i 6:an?!? Vad händer!!!!! Fiiiiiittrövspeeeeeeeeellllll!!!!
Citera
2016-11-16, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Jag har hört att balansen (förmodar workraten) är superviktig. Men Casemiro har ju inte i närheten av Kroos stats, så det finns en anledning varför jag har just honom 😊
Samma med Rooney. Han är mitt alternativ tills jag köper De Bruyne.

För övrigt undrar jag när black friday infaller och varför man ska köpa spelare just då?

Black Friday är nästa fredag...pga special packs etc tror folk på en rejäl krasch.. tror nog priserna är som lägst innan BF för att leta sig uppåt igen..
Citera
2016-11-16, 23:37
Medlem
Någon som provat IF Kalou som Striker? ser ju otroligt bra ut med 90 Finishing och bra fysik.. bristen på anfallare i Bundesliga är rätt påtaglig..värt o testa kanske
Citera
2016-11-16, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
För er som undrar så har Morata skadat sig och givetvis dyker hans otw kort i pris tyvärr. Fan va tråkigt. Fick sålt min för 64,5 k iaf ! nere under 50 k nu

http://www.futbin.com/17/player/15100/Alvaro%20Borja%20Morata%20Mart%C3%ADn
Asså helvetes jävla kuk, sitter med 5 st från helgen...... Såg att han fått en smäll med trodde det inte var allvarligt... En månad läste jag. Kan lika gärna hålla kvar korten tills dess, säljer jag nu så backar jag ändå med 50%, någon gång måste väl sopan få en IF.

Fan vad mycket dåliga affärer jag gjort det senaste. Det som en gång var en stor kassakista börjar fan tömmas ju längre tiden går.
Citera
2016-11-16, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Asså helvetes jävla kuk, sitter med 5 st från helgen...... Såg att han fått en smäll med trodde det inte var allvarligt... En månad läste jag. Kan lika gärna hålla kvar korten tills dess, säljer jag nu så backar jag ändå med 50%, någon gång måste väl sopan få en IF.

Fan vad mycket dåliga affärer jag gjort det senaste. Det som en gång var en stor kassakista börjar fan tömmas ju längre tiden går.

därför man gör smart i att köra mindre investeringar som ger mindre profit men under regelbunden basis...kör nästan enbart låg budget IF kort och gör 3-4k stycket..samt lite SBC trading..säkert gjort 70k senaste 3 dagarna enbart på SBC
Citera
2016-11-17, 00:04
Medlem
Köpte på mig ett par vanliga Lukaku i går kväll i hopp om att han skulle plocka på sig ett IF-kort i dag - vilket han även gjorde. Köpte in för 22.00-23.50 k och just nu hoppar priserna mellan 25.50-26.25.

Det är första gången jag försöker tradea med vanliga guldkort som sannolikt kommer få IF. Hur brukar priserna hoppa när det gäller den här typen av marknad och spelare? Jag är medveten om att jag inte kommer göra någon speciellt stor vinst ifall jag väljer att sälja nu, men samtidigt vet man ju aldrig hur marknaden skiftar - i synnerhet nu när det är så nära inpå Black Friday.

Vad tror ni?
Citera
2016-11-17, 01:02
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
Köpte på mig ett par vanliga Lukaku i går kväll i hopp om att han skulle plocka på sig ett IF-kort i dag - vilket han även gjorde. Köpte in för 22.00-23.50 k och just nu hoppar priserna mellan 25.50-26.25.

Det är första gången jag försöker tradea med vanliga guldkort som sannolikt kommer få IF. Hur brukar priserna hoppa när det gäller den här typen av marknad och spelare? Jag är medveten om att jag inte kommer göra någon speciellt stor vinst ifall jag väljer att sälja nu, men samtidigt vet man ju aldrig hur marknaden skiftar - i synnerhet nu när det är så nära inpå Black Friday.

Vad tror ni?
Ett par? Två stycken alltså? Min gissning är att priset lär stiga lite till. Skulle sälja om några dagar. Strax innan all BF hajp.

Ska man inte få priset för weekend ligan nu? Fick för mig man fick det 00 eller 01 förra torsdagen. Men har inte fått nåt nu.
Citera
2016-11-17, 01:05
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ett par? Två stycken alltså? Min gissning är att priset lär stiga lite till. Skulle sälja om några dagar. Strax innan all BF hajp.

Ska man inte få priset för weekend ligan nu? Fick för mig man fick det 00 eller 01 förra torsdagen. Men har inte fått nåt nu.
Förra veckan var det runt 00, drygt att dom inte delar ut det samma tid varje vecka. Man sitter ju bara o väntar..
Citera
2016-11-17, 01:34
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Förra veckan var det runt 00, drygt att dom inte delar ut det samma tid varje vecka. Man sitter ju bara o väntar..
Ja va fan de kan väl komma ut med lite info iaf.

Klarade mig till helgens wl på första försöket. Var skönt med tanke på att jag hade 17 vinster förra helgen. Alltså en ifrån guld och direktkvalificerad. Om jag räknat rätt får man ett 50k pack och ett 35k för silver1?

Men var fan är priserna då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in