2016-11-16, 17:23
Medlem
bagarn29s avatar
Låter som disciplinära åtgärder. Har han gjort en Rooney eller aknskar ifråasatt vad i h*lvete Henke sysslar med?

Vad är din åsikt Bowlaren77?
Citera
2016-11-16, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DialTone
AIK hade vunnit om de haft Norling från start.

Nej för aik är aik och hade ändå missat.
Citera
2016-11-16, 23:21
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DialTone
AIK hade vunnit om de haft Norling från start.
Nej.

Norling ledde AIK fr o m omgång 9.

Efter 8 omgångar:
MFF 5 0 3 15-8 15p
AIK 3 3 2 13-13 12p

Under Norlings 22 omgångar, d v s resten av säsongen:
MFF 16 3 3 45-18 51p
AIK 14 6 2 39-13 48p
Citera
2016-11-16, 23:29
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saxenofc
Eller så var det just vad det var? Håva in lite stålar när man är i sitt livs form om man inser att man egentligen aldrig kommer spela lika bra igen. Hade jag nog också gjort i den sitsen.
Ja, om man väljer att se det från det perspektivet. Från ett fotbollsmässigt inte alls så bra. Hur det ligger till vet vi ej men något säger mig att det är stor diskrepans Linus självbild och verkligheten.
Citera
2016-11-17, 00:48
Bannlyst
Målvakten Otto Martler lägger av.
Citat:
Istället satsar den utbildade civilingenjören fullt ut på sitt jobb som projektutvecklare på ett fastighetsbolag.
Citera
2016-11-17, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/helsingborg/article23926239.ab

Hallenius portad från laget. Får inte ens träna med laget.
Någon heif-supporter med insyn? Fy fan vad han gått ner sig. Att gå till Genoa var inte så genomtänkt

Henke kallade det 'Han har fått ledigt'.
Citera
2016-11-17, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Låter som disciplinära åtgärder. Har han gjort en Rooney eller aknskar ifråasatt vad i h*lvete Henke sysslar med?

Vad är din åsikt Bowlaren77?

Väldigt märklig historia. Vet faktiskt inte vad det handlar om. Ska messa min polare i Helsingborg: "journalisten" och kolla vad han vet. Återkommer om jag får svar. Kan det inte vara så att han träffat någon annan klubb eller liknande? Vet inte hur långt kontrakt han skrev.
Citera
2016-11-17, 13:45
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Väldigt märklig historia. Vet faktiskt inte vad det handlar om. Ska messa min polare i Helsingborg: "journalisten" och kolla vad han vet. Återkommer om jag får svar. Kan det inte vara så att han träffat någon annan klubb eller liknande? Vet inte hur långt kontrakt han skrev.
Hallenius skrev på för 3 år. Det går alltså ut efter säsongen 2018.
Citera
2016-11-17, 14:51
Medlem
Ser fram emot kvällens kvalmatch. Något speciellt med dessa ångestladdade möten i höstmörker, regn och kyla. Halmstad har inte imponerat på mig spelmässigt i år och det förvånande mig inte att man blev utan direktuppflyttning. På så sätt får Helsingborg ses som favoriter.

HIF har ju förvisso inte heller haft någon särskilt bra säsong och har dessutom mer att förlora vilket sätter extra press. Med tanke på deras ekonomiska situation vill de väl knappt tänka tanken om att spela i Superettan.
Citera
2016-11-17, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Ser fram emot kvällens kvalmatch. Något speciellt med dessa ångestladdade möten i höstmörker, regn och kyla. Halmstad har inte imponerat på mig spelmässigt i år och det förvånande mig inte att man blev utan direktuppflyttning. På så sätt får Helsingborg ses som favoriter.

HIF har ju förvisso inte heller haft någon särskilt bra säsong och har dessutom mer att förlora vilket sätter extra press. Med tanke på deras ekonomiska situation vill de väl knappt tänka tanken om att spela i Superettan.
Håller med, älska kval! Som neutral iaf, fan vet vad man gjort om ens eget lag varit indragen i den skiten.
Citera
2016-11-17, 15:08
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saxenofc
Håller med, älska kval! Som neutral iaf, fan vet vad man gjort om ens eget lag varit indragen i den skiten.
Underbart. Synd att det krockar med innebandy. Köpte folle och var redo igår för match.
Älskar dessa matcher..
Citera
2016-11-17, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Nej.

Norling ledde AIK fr o m omgång 9.

Efter 8 omgångar:
MFF 5 0 3 15-8 15p
AIK 3 3 2 13-13 12p

Under Norlings 22 omgångar, d v s resten av säsongen:
MFF 16 3 3 45-18 51p
AIK 14 6 2 39-13 48p

Vadå "Nej." och sen kommer du med en väldigt dålig jämförelse. Ska man vara dryg bör man ha lite mer på fötterna. Påstår dock ej att vi hade tagit guld om vi hade haft Norling från start.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in