Citat:
Ursprungligen postat av
ujhs
En gissning är att man inte är särdeles förtjust i sina gamla väljare och partimedlemmar. Och det är det lätt att ha förståelse för.
Det kan man definitivt INTE! Svenska folket står inför ett val om sin överlevnad eller död. Idag. Det är vad det här borde handla om. Ska det svenska folket leva här eller ska vi dö ut och ersättas av folk från andra sidan jorden och tredje världen? Det är ditt val som läget ser ut idag och gjort under lång tid.
Jag är inte förtjust i en sympatisör(?) som dig, som inte förstår vad det handlar om. Som inte har radikalare åsikter än vilken moderat eller sosse som helst i denna ödestimma. Jag är inte förtjust i en trött, tyst, feg partiledning som anpassar sig till sin uppenbara fiende, som ber om ursäkt för sig och kryper för att få samarbeta.
Personerna du talar illa om är hundratusentals personer som för bara 10 år sedan och bakåt fanns runt ett livskraftigt parti som skulle göra motstånd mot allt detta, inte anpassa sig till det och krypa för folkförrädarna. Det är en skam att dagens partiledning beter sig som den gör, med jakt på egna medlemmar istället för att ta till orda mot förtrycket mot vårt folk. Är dessa personer så trötta och inte kan mer än man visar idag så borde man kliva åt sidan för levande, passionerade och radikalare alternativ som vill föra en framåtskridande kamp för vårt folk. Ja, det går bra i opionionsmätningarna. Svenska folket är desperata och ser inget alternativ idag. SD är den parlamentariskt samlande kraften idag. Men att påstå att partiledningen gjort det bra senaste åren är att fara med osanning. Ett tröttare och mer fjäskande gäng är svårt att finna! Har man nått vägs ände är det dags att kliva av i tid. Motståndet behöver gå framåt, ha egen kraft och egen politik, stå upp för sig, inte ta någon skit av fiender. Inget kommer bli bättre av tystnad, fjäsk och anpassning. Om SD och M är samma parti efter nästa val och regerar, vad har då blivit bättre? Ingenting! Då har vi alla tagit ett parti från 0 till att sitta i en regering, men det är så utspätt och svagt så det är ingen skillnad mot partiet som ska samarbetas med. Det är oacceptabelt anser jag. Vill du ha det så? Om inte, säg ifrån när tid finns!