2016-11-16, 18:53
Medlem
Förstår inte det här.
Varför umgicks M med dessa missfoster?
Hur lärde dom känna varandra?
Varför lånade hon ut pengar?
Citera
2016-11-16, 18:53
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaone
Alltså...det här mordet är nog det sjukaste jag någonsin läst om. Satt och funderade över vad som kan ha fått så många knäppgökar och i flera av fallen, väldigt unga människor att medverka till mordet.
Gemensamt för en hel hög av gärningsmännen är att de supportar HA på sina Facebook sidor.

Jag är mer förvånad över de något äldre som deltagit. Med barn etc som de borde ägna sig åt att uppfostra. Men nej nej, vi dödar någon istället och låter våra barn växa upp med vetskapen att deras föräldrar är kallblodiga mördare. Jag kan nästan inte låta bli att garva åt dem. De är så dumma i huvudet att det blir komiskt.
Citera
2016-11-16, 19:07
Medlem
Fuppen ligger nu uppe på www.mord.nu. 😉😀👍👍👍
Citera
2016-11-16, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Jag är mer förvånad över de något äldre som deltagit. Med barn etc som de borde ägna sig åt att uppfostra. Men nej nej, vi dödar någon istället och låter våra barn växa upp med vetskapen att deras föräldrar är kallblodiga mördare. Jag kan nästan inte låta bli att garva åt dem. De är så dumma i huvudet att det blir komiskt.
Så det är Dan, Martin och Benita som varit huvudaktörer- Mats körde bilen, övriga gänget ingick i den stödjande rekvisitan.- har jag uppfattat rätt ?
Citera
2016-11-16, 19:08
Medlem
Man måste dock skapa ett inlogg men enkelt som en plätt 😀 mord.nu
Senast redigerad av lokalkrim 2016-11-16 kl. 19:11.
Citera
2016-11-16, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Förstår inte det här.
Varför umgicks M med dessa missfoster?
Hur lärde dom känna varandra?
Varför lånade hon ut pengar?

Kan nog vara så att M var en godtrogen kvinna som trodde att hon betydde något för dessa människor, att hon var "en i gänget" .. sen är ju åldersskillnaden påtaglig men i efterhand så var det hennes pengar Hjärngänget var ute efter. Hon försörjde dem förmodligen och som tack för det fick hon sätta sitt liv till.
Citera
2016-11-16, 19:11
Medlem
TbbWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
DM har väl iofs släppts sen en tid men BH trodde jag satt med restriktioner? Ja man undrar...

Benita har inte skrivit. Det är DM som postar och han är ju släppt ur häkte sedan en tid tillbaka.
Citera
2016-11-16, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lokalkrim
Fuppen ligger nu uppe på www.mord.nu. 😉😀👍👍👍

Då har vi några dagars läsning framför oss alltså.
Citera
2016-11-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Så det är Dan, Martin och Benita som varit huvudaktörer- Mats körde bilen, övriga gänget ingick i den stödjande rekvisitan.- har jag uppfattat rätt ?

Nä Dan är väl inte misstänkt för mord men för att inte ha avslöjat sin vetskap?

Äh nu finns fupen så vi slipper spekulera
Citera
2016-11-16, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman
Då har vi några dagars läsning framför oss alltså.

Japp och min kvällsläsning blev räddad i sista stund 😀 SÅ Falu Tingsrätt - till vilken nytta att krångla till det??
Citera
2016-11-16, 19:14
Medlem
ingen vänlig som kan lägg upp Fup på minfil?

kommer inte åt dokumenten på mord.nu

registrering fungerar inte

//ox
Citera
2016-11-16, 19:15
Medlem
Herregud ett gäng förståndshandikappade mördar nån för att dom är skyldiga henne pengar sedan skryter några om det på krogen?? White trash in its finest...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in