2016-11-14, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alexdahl
Tycker man har sett flera st som har rödat/varnat om svenskcent.. Men visserligen flera som också har grönat Kanske får prova att beställa hem ett sampel, då dom kör 1g och inte 0.8 som de flesta andra gör så blir man ju lite sugen .

Verkar ha gjort en exitscam sen de tagit ner sin hemsida och slutat svara på mailen? Skulle vara jävligt försiktig när det kommer till dessa, finns att läsa massor längre bak i tråden
2016-11-14, 13:50
Medlem
Cykeltratts avatar
Gröning till Lotusblomman!
En dags leverans á la superstealth och toppenprodukter!
2016-11-14, 20:43
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onaturligstyrka
Nej, narcos.biz blir ddos-attackerade av någon på nätet, förmodligen konkurrenter som försöker dra ner dom... Deras sida är endast nere för tillfället men de arbetar som vanligt via sin mail tills de löst hemsidan står det.. Fick mitt senast i fredags och det var jävla bra grejer som vanligt

Ja det stämmer, skickade ett mail och fick detta bekräftat

Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
Verkar ha gjort en exitscam sen de tagit ner sin hemsida och slutat svara på mailen? Skulle vara jävligt försiktig när det kommer till dessa, finns att läsa massor längre bak i tråden

Nej SC är hur gröna som helst, fick in en stor order idag. Ena killen som säger han inte fått sitt vägrade ju ge sin adress till dom för dem skulle skicka om leveransen.

Jag är helt seriös om SC, har grönat varenda gång jag fått mina ordrar och tro inte jag jobbar för dom eller nåt men dom är min favoritkran utan tvekan
2016-11-15, 19:59
Medlem
Stor-Franks avatar
Så! Har gjort en första beställning från diamantensdroger.
Återkommer med levtid och kvalitet på deras tjo när det dyker upp.
Mvh
2016-11-16, 02:46
Medlem
Ghurps avatar
någon som testat laddet från cantram? jävligt dyrt för 1g men om den håller så hög kvalitet så kanske man är sugen på testa..
2016-11-16, 13:55
Medlem
Zer0Shits avatar