2016-11-15, 10:12
Medlem
Vilket bolag är det som har skulderna? Han som privatperson (Enskild Firma) eller Aktiebolaget "Sularpsfarmen AB" som försvann från Allabolag.se i morse. Fanns där vid 9 i morse med en f-skatt som "vilande" och nu finns bolaget inte alls.

"Din sökning gav ingen träff!"
Citera
2016-11-15, 10:36
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobben99
Vilket bolag är det som har skulderna? Han som privatperson (Enskild Firma) eller Aktiebolaget "Sularpsfarmen AB" som försvann från Allabolag.se i morse. Fanns där vid 9 i morse med en f-skatt som "vilande" och nu finns bolaget inte alls.

"Din sökning gav ingen träff!"

kolla på Sandby gård och miljö 860513-6574
man det verkar som de kallade verksamheten för Sularpsfarmen innan det var reggat som ett AB
http://www.lund.se/Tillbehor/Nyhetsa...or-asylboende/

finns även ett Sanbbygård holdning AB 559075-1920 registrerat 6/9-2016 och det bolagsnumret verkar vara samma som för Sularpsfarmen AB
Senast redigerad av MeMajk 2016-11-15 kl. 10:40.
Citera
2016-11-15, 10:40
Medlem
Orgelnistens avatar
Från facebooksidans recensionskommentarer:

Citat:
Musti Fakhro har recenserat Sularpsfarmen – 5 stjärna
30 min ˇ
Lyssna här era svenska horungar. Ska följa upp ert liv ta samman och bränna ner era lägenheter bilar garage villor ink era fucking värdefulla saker ska hitta er en efter en och råna er ...ni ska se hur det känns ni tror ni kan bara sitta hemma och skriva bakom skämt och gömma er där,, nej nej jag kommer besöker er alls och tro mig om det tar 10 år så glöm inte det är någon som kommer efter er håll er inte lugna jag börjar med er grannar till Sularpsfarmen och ner mot Malmö ..Ni ska ångra stunden ni skrev här..Hoppas vi ses snart
Citera
2016-11-15, 10:54
Medlem
Fy fan nu börjar det gå för långt, nu är det någon i familjen som gjort en fejkprofil som den ene kritikerns barn..
Citera
2016-11-15, 12:23
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Fy fan nu börjar det gå för långt, nu är det någon i familjen som gjort en fejkprofil som den ene kritikerns barn..

Fakhro-släkten är samhället värsta avskum, ut med dem ur landet!
Citera
2016-11-15, 12:25
Medlem
Sameshs avatar
Jag vet inte vad som är mest skrämmande i detta fallet, korrupta och vidriga utlänningar eller vänstervridna svenskar som försvarar dessa svin.
Citera
2016-11-15, 16:04
Medlem
Dr-Watsons avatar
Uppmärksammade Sularpsfarmen har gjort en inbetalning till Skatteverket.

Över 200 000 kronor av den skuld som föll den 14 november återstår dock.

Citat:
Nu bekräftar Skatteverket att Nabil Fakhro betalat in de 415 000 av den summa som Sularpsfarmen fått i skattetillägg med sista inbetalningsdatum på måndagen.

Fortfarande återstår dock strax över 220 000 kronor från den summa som hade sista betaldatum på måndagen, enligt uppgifter från Skatteverket till Kvällsposten.

Summan kommer stämmas av i december och om den inte är inbetald skickas betalningskrav. Är den inte betald i januari går det till kronofogden, enligt Skatteverket.

Sularpsfarmen har betalat in delar av skattetillägget
Citera
2016-11-15, 17:26
Medlem
Träffat Nabil Fakhro personligen, tjockis med sociopatblick. Lögnare rakt igenom. Själv sett hur han behandlar sina kunder när de frågat för mycket.

Att hans smutsiga släkt ska komma in och försvara honom med olika dödshot mot tidigare kunder vittnar om vilka primitiva horor vi har att göra med. Skylla på andra för att han begått olagligheter är så jävla svagt haha. Detta borde vara sista spiken i kistan för dessa skattesmitare, mytomaner allihopa.
Citera
2016-11-15, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaecp
Den senaste Expressenartikeln är inte underskriven av någon journalist, vilket de flesta andra artiklarna är. Vad kan detta bero på? Hot?

Om det är en miss från mig så säg till, kika efter själva.

Verkar som det är denna artikeln du syftar på för texten stämmer överens med det lilla man kunde se från din bild:
http://www.expressen.se/kvallsposten...s-pa-facebook/

Och den är underskriven av en Federico Moreno.
Citera
2016-11-15, 19:22
Medlem
Jaecps avatar
@jongari
Då har hans namn tillkommit senare. Som du ser på min bild så är artikeln inte underskriven. Kanske bara en miss från deras sida som sedan rättats till.
Citera
2016-11-15, 20:02
Medlem
Var kommer dom ifrån o var har de fått sina pengar ifrån-
för att kunna köpa fastigheter o hur mycket har de betalat?
Citera
2016-11-15, 20:14
Medlem
Hoppas dom har span 24/7 på dom här mupparna nu då allt kommit upp till ytan. Annars kan jag sätta min högra testikel på att dom kommer lämna allt och försvinna till babianland innan skatterna förfaller.

Skattebrott i sverige vet du . Det är värre än att köra ett flygplan in i en skyskrapa i ett normalt land.
Senast redigerad av Stormaren 2016-11-15 kl. 20:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in