2016-11-15, 17:32
Medlem
Hur mycket brukar priserna öka, ungefärligt, på spelare som är med i MM?
Citera
2016-11-15, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Snyggt lag att variera med! Hur fungerar Firmino som striker? Småsugen på att köra Firmino-sturridge med cotten bakom i 5212

Han fungerar rätt bra ändå! Han är inte direkt den typiska målmaskinen men gör mycket poäng, mer assist än mål. Kör sällan med stora strikers, tycker han och Coutinho ihop funkar bra! Coutinho är magisk! Gör både mycket mål och assist för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
Hur mycket brukar priserna öka, ungefärligt, på spelare som är med i MM?

Svårt att säga. Beror helt på vilken liga/lag det är. Nonrare guldspelare brukar kanske stiga 3ggr i pris? Rare guld går inte upp så mycket då det oftast räcker med nonrare och det blir billigare. Silver däremot kan bli enormt dyrt! Speciellt om man prickar en ovanlig liga och lag, som i stort sett bara har silverspelare. Ett par MM har jag fått sålt silverspelare för 6-7k/st. En spelare har kostat mer än hela belöningen för utmaningen. Till exempel Sydafrika. Fattar inte hur folk tänker där... tror även det var någon Argentina-MM för två veckor sen där folk fick sålt spelare för upp emot 8-10k/st.
Citera
2016-11-15, 20:26
Medlem
C0ws avatar
Bra att man slog till på IF CR7 för 2,3m. Har sett ett par bud på 2m750k nu, vilket är en kraftig prisökning, speciellt när man är uppe i dessa summor. Skulle tjäna ca 260k om jag säljer för för 2m750k, frågan är bara om man vågar... inte så säkert att han droppar tillbaka vid black friday...
Citera
2016-11-15, 21:02
Medlem
Mitt minne av förra årets black Friday var att priserna sjönk så mycket dagarna innan att de gick upp istället på själva fredagen. Får se hur det blir denna gång.
Citera
2016-11-15, 21:25
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Mitt minne av förra årets black Friday var att priserna sjönk så mycket dagarna innan att de gick upp istället på själva fredagen. Får se hur det blir denna gång.
Många som skrivit detta. Så jag kommer köpa typ onsdag-torsdag.

Vad är gold players pack för paket? Kommit ny SBC men vet inte om den är värd att göra.
Citera
2016-11-15, 21:39
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Många som skrivit detta. Så jag kommer köpa typ onsdag-torsdag.

Vad är gold players pack för paket? Kommit ny SBC men vet inte om den är värd att göra.

Gold players pack är 12 spelare, 10-11 gold, 1 rare.

Jag pusslade precis ihop en elva med spelare i klubben för att klara den men ärligt talat känns det ovärt. Har 3 rare i den elva jag byter in. Går på ett ut känns det som.

Tror jag istället ska kolla vad mina la liga spelare med ovanlig nationalitet säljer för istället.

Att ha i åtanke är också mm till helgen då spelare från la liga säkerligen kommer behövas. Madrid derbyt borde ge prime players pack om det kommer med.
Citera
2016-11-15, 21:46
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Gold players pack är 12 spelare, 10-11 gold, 1 rare.

Jag pusslade precis ihop en elva med spelare i klubben för att klara den men ärligt talat känns det ovärt. Har 3 rare i den elva jag byter in. Går på ett ut känns det som.

Tror jag istället ska kolla vad mina la liga spelare med ovanlig nationalitet säljer för istället.

Att ha i åtanke är också mm till helgen då spelare från la liga säkerligen kommer behövas. Madrid derbyt borde ge prime players pack om det kommer med.
Okej tack. Borde kunna fixa den för typ 7-8k. Alltså inte alls värt det då. Hade sålt av de flesta la liga spelarna innan. Har en non-rare som säljer för 2k så la ut den och hoppar över denna SBC.

Lär inte fixa MM heller. Lär kanske klara gala-fener och kanske inter-milan. Har bara en spelare från ett Madrid lag.
Citera
2016-11-15, 22:01
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Okej tack. Borde kunna fixa den för typ 7-8k. Alltså inte alls värt det då. Hade sålt av de flesta la liga spelarna innan. Har en non-rare som säljer för 2k så la ut den och hoppar över denna SBC.

Lär inte fixa MM heller. Lär kanske klara gala-fener och kanske inter-milan. Har bara en spelare från ett Madrid lag.

Enig. Sålde av mina spelare med ovanlig nationalitet nu för 1.5-3k styck beroende på. Har inte heller många från Madrid, "bara" 5-6 st per lag. Hoppas på en enkel Sbc som inte kräver typ 84 i team overall och 11 rares...
Citera
2016-11-15, 22:07
Medlem
Bara jag som upplever en förändring i mitt lags spel efter uppdateringen? Hade en custom tactics som var perfekt. Nu gör spelarna helt skeva löpningar och står dåligt.
Citera
2016-11-15, 22:23
Medlem
Har precis kvalificerats för Weekendligan, är det nån som vet vad som väntar, finns det stor chans att tjäna mycket coins på det? Är det nån som har varit där?
Citera
2016-11-15, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storstan10
Har precis kvalificerats för Weekendligan, är det nån som vet vad som väntar, finns det stor chans att tjäna mycket coins på det? Är det nån som har varit där?

Många har nog spelat flera gånger. Hur mycket du tjänar på det beror ju på hur bra du är och din tur med packs, jag fick 18 vinster första gången och packade griezman så för mig har det varit lönsamt, och kul med!
Här kan du läsa om pris osv: http://www.fifauteam.com/fifa-17-weekend-league-guide-rewards/
Citera
2016-11-15, 22:33
Medlem
Hur ofta kommer det nya "advanced SBC"? Gjort alla dom som finns. Vill ha mer..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in