Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-13, 16:41
  #217
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strikefour
Jag hade problem hemma, ej iptvkings fel.
Skönt flr dig. Mitt fungerar fortf inte.
2016-11-14, 18:51
  #218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Fyfan vad ruttet. Fortfarande otillgängligt.

har du ens tagit dig tiden att titta på deras forum? eller kontakta dom? i forumet står de att problemet varade i tjugo minuter och för att ordna det så får man göra en liten "tweak" då dom precis bytt servrar. men eftersom du skriver på flashback, ett forum där jag knappt tror dom tittar, så får du inte heller förvänta dig någon hjälp.
2016-11-14, 18:54
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kar--i--Gnaget
Japp jag upplever ständigt lagg hos dom med nu, fungerade finfint under min trial sedan har det bara gott neråt tyvärr

har du gjort som tipsar med att optimera mtu och fixa i din router? de laggar inte för någon i min bekantskapskrets (det händer VÄLDIGT sällan)

Alla som frågat om lagg problem på deras forum har fått hjälp, kanske borde prova där istället för "leva med problemet" finns tusen olika saker det kan bero på
2016-11-14, 19:36
  #220
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejka
har du ens tagit dig tiden att titta på deras forum? eller kontakta dom? i forumet står de att problemet varade i tjugo minuter och för att ordna det så får man göra en liten "tweak" då dom precis bytt servrar. men eftersom du skriver på flashback, ett forum där jag knappt tror dom tittar, så får du inte heller förvänta dig någon hjälp.
kan inte hitta, du får gärna länka.
2016-11-14, 22:15
  #221
Medlem
Kar--i--Gnagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejka
har du gjort som tipsar med att optimera mtu och fixa i din router? de laggar inte för någon i min bekantskapskrets (det händer VÄLDIGT sällan)

Alla som frågat om lagg problem på deras forum har fått hjälp, kanske borde prova där istället för "leva med problemet" finns tusen olika saker det kan bero på

Vart kan jag hitta deras forum? En googling tog mig inte heller dit och deras sida erbjuder ingen länk.
2016-11-14, 23:39
  #222
Medlem
gollys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
kan inte hitta, du får gärna länka.

Citat:
Ursprungligen postat av Kar--i--Gnaget
Vart kan jag hitta deras forum? En googling tog mig inte heller dit och deras sida erbjuder ingen länk.
http://lmgtfy.com/?q=Iptv+king+forum
2016-11-15, 01:15
  #223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
kan inte hitta, du får gärna länka.

Har själv en mag. Kan du dela med dig av en bild på sidan du får upp kanske kan hjälpa dig men lovar inget är inte Wow duktig i ämnet men gör mitt bästa
2016-11-15, 06:45
  #224
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejka
Har själv en mag. Kan du dela med dig av en bild på sidan du får upp kanske kan hjälpa dig men lovar inget är inte Wow duktig i ämnet men gör mitt bästa
Nu fungerar det.... tre dagars uppehåll :/
2016-11-15, 08:00
  #225
Medlem
Kar--i--Gnagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golly
http://lmgtfy.com/?q=Iptv+king+forum

Wow du kan skriva. Testa att läsa också så kommer du se att jag ej använder Iptvking som leverantör.

Citat:
Ursprungligen postat av pejka
Har själv en mag. Kan du dela med dig av en bild på sidan du får upp kanske kan hjälpa dig men lovar inget är inte Wow duktig i ämnet men gör mitt bästa

Uppskattas. Får dock poängtera att jag kör via Iptvchoice!
2016-11-15, 09:08
  #226
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Nu fungerar det.... tre dagars uppehåll :/

Härligt. Men de har fungerat för oss alla andra måste ju varit något galet hos dig. Tyckte fortfarande du borde kontaktat dom om hjälp dom svarar ju alltid under fem minuter så hade du säkert sluppit vara utan i tre dagar
2016-11-15, 16:23
  #227
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejka
Härligt. Men de har fungerat för oss alla andra måste ju varit något galet hos dig. Tyckte fortfarande du borde kontaktat dom om hjälp dom svarar ju alltid under fem minuter så hade du säkert sluppit vara utan i tre dagar
Du vet att det fungerade för alla andra?
2016-11-15, 21:23
  #228
Medlem
gollys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kar--i--Gnaget
Wow du kan skriva. Testa att läsa också så kommer du se att jag ej använder Iptvking som leverantör.
Ber om ursäkt, var inte observant nog.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback