Citat:
Ursprungligen postat av
MissLeonda
My är en fascinerande person med omfattande psykisk problematik. Ljuger så hon tror sig själv och hennes historier skruvas mer för varje inlägg. ex att hon var i princip döende när hon blev utbränd... Har så svårt att förstå att en hälsotidning vill knyta henne till sig. Hon är allt annat än hälsosam. Inget är naturligt hos henne, kroppen opererad, skönhetsbehandlingar hit och dit, löshår, naglar osv. Allt fake!
Kass kosthållning med mycket förbud.
Svårt att förstå vilka som söker sig till henne för hjälp...
För hennes egen skull borde hon kliva ifrån ”rampljuset” bli mer anonym och fokusera på sig själv helhjärtat. Vara sjukskriven på riktigt. Ägna sig åt klassisk vardag med fokus på sonen och hans aktiviteter. Han verkar inte ha haft något regelbundet någonsin. Riktigt synd om honom som aldrig fått kontinuitet och den trygghet det innebär!
Håller med fullt ut.
Har otroligt svårt att My skulle bidra med något positivt öht till månar. Om hon drar sig tillbaka och löser sina problem så skulle hon ha något att komma med då jag tror att psykisk ohälsa är ett stort problem med ett stort mörkertal i dagens samhälle. Men som My är just nu är hon enbart ett sänke.
Någon borde kolla med många vad de har för förväntningar på sina bloggare gällande tex, att kunna använda stavningskontroll, kortläsare sina egna texter och skriva begripliga inlägg.
Rätt intressant gällande sonen att man inte riktigt får någon bild av att han gör andra saker(regelbundet) än att spela datorspel. Visst spelade jag mycket tv-spel när jag var i hans ålder men jag var även ute och lekte med kompisar hela tiden samt spelade fortboll, innebandy hockey osv.
Grabben verkar aldrig göra något och My lägger tex aldrig upp att hon är med på fotbollsträningen eller så.