2021-03-27, 15:23
Medlem
My fortsätter i gammal god stil med att skita i allt vad social distansering heter. Skickar ingen fram o tillbaka till Öland och hänger själv med massa olika personer som hon inte umgås dagligen med.
Citera
2021-03-28, 09:37
Medlem
Hon har lagt på sig ordentligt i vikt och är väldigt rund. Det är väl inget fel i det. Äg det bara! Att hålla på att (som vännen Anna Book) ändra på lider med massa filter och låtsas att man ser annorlunda ut?? Att lägga upp över 1 år gamla bilder på sig själv?? Fattar det inte. Ser både My och Anna rätt ofta och båda två är HELT oigenkännliga i verkligheten v/s Instagram. Det blir både pinsamt och skämmigt när man som 30/50 åringar gör så. Vem försöker dom lura?? Så upp för er själva och äg det bara! Tips från coachen! Och på tal om coach..... NOLL trovärdighet i det My profilerar sig som.
Citera
2021-03-28, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Hon har lagt på sig ordentligt i vikt och är väldigt rund. Det är väl inget fel i det. Äg det bara! Att hålla på att (som vännen Anna Book) ändra på lider med massa filter och låtsas att man ser annorlunda ut?? Att lägga upp över 1 år gamla bilder på sig själv?? Fattar det inte. Ser både My och Anna rätt ofta och båda två är HELT oigenkännliga i verkligheten v/s Instagram. Det blir både pinsamt och skämmigt när man som 30/50 åringar gör så. Vem försöker dom lura?? Så upp för er själva och äg det bara! Tips från coachen! Och på tal om coach..... NOLL trovärdighet i det My profilerar sig som.
Ser de skabbigare ut IRL alltså. Utan filter och glitter.. 🤔
Citera
2021-03-28, 20:57
Medlem
Läs hennes blogg. Hennes skriftliga kunskaper i det svenska språket är verkligen under all kritik.
Citera
2021-03-28, 22:49
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Läs hennes blogg. Hennes skriftliga kunskaper i det svenska språket är verkligen under all kritik.
Lite svårt att förstå vad hon menar ibland. Assistenten är nästan lika språkstörd. Dålig reklam för tidningen MåBra.
Citat:
Sen åkte vi hem igen, på med mjukiskläder och tände ljus. Innan Let’s Dance började. Som ni vet så har jag inte druckit alkohol på några år. Men jag ville ju ändå bjuda på lite bubbel 🥂 så jag köpte hem några olika småflickor, vilket är perfekt att ha hemma om en väninna kommer över på besök
Hoppas dom var 15 år åtminstone.
https://mymartens.mabra.com/
Citera
2021-03-28, 22:56
Medlem
Hjälp 😮🤦🏻‍♀️
Vilka fel hon skriver
Citera
2021-03-29, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Ser de skabbigare ut IRL alltså. Utan filter och glitter.. 🤔

Alla ser skabbigare ut utan filter och glitter, det är ju filtrens uppgift, att försköna verkligheten
Citera
2021-03-29, 08:54
Medlem
My är en fascinerande person med omfattande psykisk problematik. Ljuger så hon tror sig själv och hennes historier skruvas mer för varje inlägg. ex att hon var i princip döende när hon blev utbränd... Har så svårt att förstå att en hälsotidning vill knyta henne till sig. Hon är allt annat än hälsosam. Inget är naturligt hos henne, kroppen opererad, skönhetsbehandlingar hit och dit, löshår, naglar osv. Allt fake!
Kass kosthållning med mycket förbud.

Svårt att förstå vilka som söker sig till henne för hjälp...

För hennes egen skull borde hon kliva ifrån ”rampljuset” bli mer anonym och fokusera på sig själv helhjärtat. Vara sjukskriven på riktigt. Ägna sig åt klassisk vardag med fokus på sonen och hans aktiviteter. Han verkar inte ha haft något regelbundet någonsin. Riktigt synd om honom som aldrig fått kontinuitet och den trygghet det innebär!
Citera
2021-03-29, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLeonda
My är en fascinerande person med omfattande psykisk problematik. Ljuger så hon tror sig själv och hennes historier skruvas mer för varje inlägg. ex att hon var i princip döende när hon blev utbränd... Har så svårt att förstå att en hälsotidning vill knyta henne till sig. Hon är allt annat än hälsosam. Inget är naturligt hos henne, kroppen opererad, skönhetsbehandlingar hit och dit, löshår, naglar osv. Allt fake!
Kass kosthållning med mycket förbud.

Svårt att förstå vilka som söker sig till henne för hjälp...

För hennes egen skull borde hon kliva ifrån ”rampljuset” bli mer anonym och fokusera på sig själv helhjärtat. Vara sjukskriven på riktigt. Ägna sig åt klassisk vardag med fokus på sonen och hans aktiviteter. Han verkar inte ha haft något regelbundet någonsin. Riktigt synd om honom som aldrig fått kontinuitet och den trygghet det innebär!

Håller med fullt ut.
Har otroligt svårt att My skulle bidra med något positivt öht till månar. Om hon drar sig tillbaka och löser sina problem så skulle hon ha något att komma med då jag tror att psykisk ohälsa är ett stort problem med ett stort mörkertal i dagens samhälle. Men som My är just nu är hon enbart ett sänke.

Någon borde kolla med många vad de har för förväntningar på sina bloggare gällande tex, att kunna använda stavningskontroll, kortläsare sina egna texter och skriva begripliga inlägg.

Rätt intressant gällande sonen att man inte riktigt får någon bild av att han gör andra saker(regelbundet) än att spela datorspel. Visst spelade jag mycket tv-spel när jag var i hans ålder men jag var även ute och lekte med kompisar hela tiden samt spelade fortboll, innebandy hockey osv.

Grabben verkar aldrig göra något och My lägger tex aldrig upp att hon är med på fotbollsträningen eller så.
Citera
2021-03-29, 10:39
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtsson66
Hjälp 😮🤦🏻‍♀️
Vilka fel hon skriver

Hon skriver på samma sätt som Anna dvs ord mitt i meningar med STORA BOKSTÄVER.
Ingen av dessa två kan väl anklagas för att vara intelligenta.
Citera
2021-03-29, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkislgh
Håller med fullt ut.
Har otroligt svårt att My skulle bidra med något positivt öht till månar. Om hon drar sig tillbaka och löser sina problem så skulle hon ha något att komma med då jag tror att psykisk ohälsa är ett stort problem med ett stort mörkertal i dagens samhälle. Men som My är just nu är hon enbart ett sänke.

Någon borde kolla med många vad de har för förväntningar på sina bloggare gällande tex, att kunna använda stavningskontroll, kortläsare sina egna texter och skriva begripliga inlägg.

Rätt intressant gällande sonen att man inte riktigt får någon bild av att han gör andra saker(regelbundet) än att spela datorspel. Visst spelade jag mycket tv-spel när jag var i hans ålder men jag var även ute och lekte med kompisar hela tiden samt spelade fortboll, innebandy hockey osv.

Grabben verkar aldrig göra något och My lägger tex aldrig upp att hon är med på fotbollsträningen eller så.
Bedrövlig svenska i bloggen! Hur kan Må Bra redaktionen godkänna hennes inlägg?

Vore jag sonens lärare skulle jag göra en orosanmälan till socialen. Pojken verkar få klara sig själv mestadels och har datorn som kompis och blir väl nedropad till mat ibland. Stackars pojke som kuskar fram och tillbaka utan stabilitet i tillvaron!
Citera
2021-03-29, 23:00
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Bedrövlig svenska i bloggen! Hur kan Må Bra redaktionen godkänna hennes inlägg?

Vore jag sonens lärare skulle jag göra en orosanmälan till socialen. Pojken verkar få klara sig själv mestadels och har datorn som kompis och blir väl nedropad till mat ibland. Stackars pojke som kuskar fram och tillbaka utan stabilitet i tillvaron!

Då blir socialen överhopade av anmälningar om man ska anmäla alla vars barn sitter mycket vid datorerna. Många barn får finna sig i att kuska fram o tbx när föräldrarna inte lever ihop.
Jag ser eg inget uppenbart alarmerande kring sonen... dom är som familjer mest är nu för tiden. Att orosanmäla bara för att man retar sig på mamman är väl att skapa ordentlig oreda för sonen o dom har väl redan gjort ett helt gäng utredningar.

Ogilla mamman men snälla lämna oskyldiga barn utanför!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in