2016-11-13, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molly10
Tror inte heller det handlar om FB.
Kan inte se hat i denna tråden.
Snarare spekulationer blandat med sanningar.

Visst håller hon själv liv i det. Drar upp de någon gång emellanåt när inte sagts något på ett tag.
Nä den här tråden finner en viss balans och hat blir ju oemotsagt och utifrån det är tråden faktiskt rätt lugn. Men att My behöver vädra sig behöver man ju inte klandra henne för. Det kan va skönt för henne att få veta att hennes följare fortfarande gillar henne. En skön egoboost som vi alla behöver nångång i livet. I synnerhet när allt känns hopplöst!
Citera
2016-11-13, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morriiss
Har lite svårt att tro att en tråd på FB håller hatet vid liv. Vill folk hata så kommer dom fortsätta att göra det oavsett vad som skrivs här inne. MM är rätt bra på att själv hålla liv i hatet genom att skriva lite då och då om det utan att eg berätta var i det grundar sig.
Hon skriver ju iofs om hur aktivt hatet faktiskt är. En ny som har gett sig in i drevet är ju hon som driver uthägningsbloggen. Ja, hon som utsett sig till att vara över andra och vill belysa folks förehavanden. Inte nog med att hon verkar bundis med JT. Det är en betydlig skillnad på vad hon belyser mellan dem. Vill folk hata så är den Camilla grymt duktig på att hålla det vid liv. Det ger förmodligen mer trafik till henne, iofs. Att My försvarar sig ibland är inte mer än rätt.
Citera
2016-11-14, 04:41
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Hon skriver ju iofs om hur aktivt hatet faktiskt är. En ny som har gett sig in i drevet är ju hon som driver uthägningsbloggen. Ja, hon som utsett sig till att vara över andra och vill belysa folks förehavanden. Inte nog med att hon verkar bundis med JT. Det är en betydlig skillnad på vad hon belyser mellan dem. Vill folk hata så är den Camilla grymt duktig på att hålla det vid liv. Det ger förmodligen mer trafik till henne, iofs. Att My försvarar sig ibland är inte mer än rätt.

Jag håller med om att My måste få försvara sig, men då får hon räkna med att knäppgökarna kommer fortsätta tyvärr.
Vet faktiskt inte vad jag ska tro om allt detta. Nått stämmer inte.
Citera
2016-11-14, 07:34
Medlem
Citat:

Vad är uthängningsbloggen för nåt? Är det hon på Nöjesguiden?
Citera
2016-11-14, 08:01
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Jag håller med om att My måste få försvara sig, men då får hon räkna med att knäppgökarna kommer fortsätta tyvärr.
Vet faktiskt inte vad jag ska tro om allt detta. Nått stämmer inte.

Jag tror att det är det många hänger upp sig på, att något inte stämmer.

Bloggarna som hintar både hit och dit verkar inte förstå hur det ser ut när en ovetandes läsare läser kryptiska texter. Många har nog tröttnat, iaf har jag gjort det och läser bara sporadiskt i alla dessa bloggar nu mer.
Citera
2016-11-14, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Vad är uthängningsbloggen för nåt? Är det hon på Nöjesguiden?
Ja, jag menar den bloggen ja...hon som har fått dille på att skriva om My. Hon slår med ena handen och smeker med den andra, ett jävligt konstigt sätt att göra sig populär på. MEN, lika barn leka bäst, det är ju tydligt.
Citera
2016-11-14, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morriiss
Jag tror att det är det många hänger upp sig på, att något inte stämmer.

Bloggarna som hintar både hit och dit verkar inte förstå hur det ser ut när en ovetandes läsare läser kryptiska texter. Många har nog tröttnat, iaf har jag gjort det och läser bara sporadiskt i alla dessa bloggar nu mer.
De flesta har nog tröttnat och själv undrar jag knappt vad den ena eller den andra har gjort. Det är just fenomenet mobbing som jag blir riktigt illa berörd utav. Att bloggare inte förstår vilka konsekvenser deras hintande texter för med sig är bara så sorgligt att man baxnar.
Citera
2016-11-14, 10:33
Medlem
Citat:
Ja, jag menar den bloggen ja...hon som har fått dille på att skriva om My. Hon slår med ena handen och smeker med den andra, ett jävligt konstigt sätt att göra sig populär på. MEN, lika barn leka bäst, det är ju tydligt.

Fast hon skriver väl liknande om alla? Jag avskyr mobbing lika mycket som du, men det den där bloggen pysslar med är något annat än det.
Citera
2016-11-14, 16:20
Medlem
Citat:

Dille på att skriva om My??? Nu tror jag faktiskt att du är ute och cyklar på fel cykel....
My är väl den hon skriver minst om!
Dessutom så är det både "ris och ros"
Och denna mobbing som det hänvisas till igen å igen.....
Vem mobbar vem?
Så vitt jag kan se ingen! Visst det spekuleras en del i kommentatorsfältet men det är ju läsarna..
Nej det här känns mer och mer som att det är MM som piskar upp en storm i vattenglaset som knappt var en krusning från början
Speak out säger jag bara eller lägg ner,eller ännu bättre ta det i det sk verkliga livet!
Jag tror fortfarande med betoning på tror,att en av anledningarna till att MM inte publicerar mejl ,listor mm är att hon har mest att förlora på det själv.
Tex den sk sexlistan som hon förnekar,den är 100 procent sann och det blir så patetiskt när hon gång på gång förnekar den...
Och som sagt hon är singel,om hon vill ligga vad är problemet med det förutom att hon kanske skulle ha hållt tassarna borta från vänners ex,gifta män med vadå?
Det här börjar bli lite väl mycket drama men det skapar ju trafik till MMs blogg och det är väl bra!
Citera
2016-11-14, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mallans
Dille på att skriva om My??? Nu tror jag faktiskt att du är ute och cyklar på fel cykel....
My är väl den hon skriver minst om!
Dessutom så är det både "ris och ros"
Och denna mobbing som det hänvisas till igen å igen.....
Vem mobbar vem?
Så vitt jag kan se ingen! Visst det spekuleras en del i kommentatorsfältet men det är ju läsarna..
Nej det här känns mer och mer som att det är MM som piskar upp en storm i vattenglaset som knappt var en krusning från början
Speak out säger jag bara eller lägg ner,eller ännu bättre ta det i det sk verkliga livet!
Jag tror fortfarande med betoning på tror,att en av anledningarna till att MM inte publicerar mejl ,listor mm är att hon har mest att förlora på det själv.
Tex den sk sexlistan som hon förnekar,den är 100 procent sann och det blir så patetiskt när hon gång på gång förnekar den...
Och som sagt hon är singel,om hon vill ligga vad är problemet med det förutom att hon kanske skulle ha hållt tassarna borta från vänners ex,gifta män med vadå?
Det här börjar bli lite väl mycket drama men det skapar ju trafik till MMs blogg och det är väl bra!

Vad är en sexlista för något?
Citera
2016-11-14, 17:19
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna

Ja det undrar jag med. Känns väldigt mycket högstadiet över det.
Citera
2016-11-14, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna

Det är My*s benämning på den info som cirkulerar lite varstans som innehåller exempel på de män hon legat med.
Och som hon konstant förnekar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in