Citat:
Jag kollade på priserna igår och kände inte alls det var värt det. Men jag är snål, 2k är min smärtgräns för en värdelös brons/silver som jag behöver. Möjligen att jag kan tänka mig 5-6k om det är sista spelaren jag behöver för att komplettera, men annars låter jag bli.
Jag ser "leagues"-SBC som ett maraton. Plöj av de enklaste med bra packs tidigt (PSG, Porto, Benfica, LA Galaxy osv), resten får vänta till i vår någon gång när folk slutat bry sig. Om jag hade 10 millar på kontot kanske jag hade sett saken annorlunda. Jag tror ju också SBC Jonas, SBC Lacazette osv kommer bli mindre attraktiva ju längre fram i tiden vi kommer, så då går priserna följaktligen ner också.
Med det sagt kliar det såklart i fingrarna. Öppna packs är roligt, komplettera SBCs likadant. Tipsa gärna vilka lag du gjorde som du kom undan billigt med! Jag kollade själv på NYCFC och New England Revolution som jag tyckte var alldeles för dyra.
Jag ser "leagues"-SBC som ett maraton. Plöj av de enklaste med bra packs tidigt (PSG, Porto, Benfica, LA Galaxy osv), resten får vänta till i vår någon gång när folk slutat bry sig. Om jag hade 10 millar på kontot kanske jag hade sett saken annorlunda. Jag tror ju också SBC Jonas, SBC Lacazette osv kommer bli mindre attraktiva ju längre fram i tiden vi kommer, så då går priserna följaktligen ner också.
Med det sagt kliar det såklart i fingrarna. Öppna packs är roligt, komplettera SBCs likadant. Tipsa gärna vilka lag du gjorde som du kom undan billigt med! Jag kollade själv på NYCFC och New England Revolution som jag tyckte var alldeles för dyra.
Sååå nu är jag färdig och har SBC Giovinco. Fick mer ånger förut då jag ju sitter med två lag som jag är nöjd med. Måste ju bygga om helt om han skall in....
haha. Blir nog bra. Kul testa något nytt. Började med 240k i kassan och nu har jag 195k. Så det blev ändå helt OK! Ungefärlig kostnad på 50k. Sålde av en del dyrare consumables efter mitt förra inlägg. Hunter, shadow kemi, squad fitness mm. Gav en del intäkter.Men det kändes sådär att behövs lägga typ 7,9k på en spelare i laget du hade kollat upp, new england... Blev ganska många silverspelare man fick lägga 2-3k för. Men även en del brons för 150 coins som man kunde klämma in. Dem två lagen du kolla var nog båda rätt saftiga. Hann kolla New England innan jag skicka iväg den och låg väl runt 18k varav en spelare kosta 7,9k.... har jag för mig.
Jag gjorde 7 av dem 8 lagen längst ner i listan först, förutom Sporting någonting, den var dyr. Efter det låg jag plus. Men hade som sagt lite tur med paketen (Ligue1 och pro league spelare). Fick även Varane och nån spelare till som jag fick in 10k på i ett pack. Har annars ingen större koll på vad jag gav lag för lag. Funderade på att föra lite protokoll och screenshota varje lag men orkade inte. Var knappt vid medvetande när jag pillade med det inatt, sjukt trött men ville köra på.
Citat:
Läs ovanför. Inte riktigt koll vad jag gav lag för lag. PRO League har jag inte kört ännu. Inte speciellt sugen på den heller.