2016-11-12, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mallans
Dags att MM ger sin version av "storyn" !

Kommer de hända? Knappast troligt.
Finns ju många ursäkter på den frågan också.
Men annars är det en bra ide.
Citera
2016-11-12, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molly10
Kommer de hända? Knappast troligt.
Finns ju många ursäkter på den frågan också.
Men annars är det en bra ide.

Jag tror att det finns en del för MM att förlora på det oxå, så det kommer nog inte hända som sagt
Citera
2016-11-13, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Jadu, folk i den här tråden visar verkligen prov på vad My tampas med. Dessa mobbare framstår inte som så värst smarta precis...det är som att stånga huvet mot en vägg.

Om folk slutade skriva i denna tråd skulle intresset runt My snabbt dö ut och hon skulle få lugn och ro.
Citera
2016-11-13, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Om folk slutade skriva i denna tråd skulle intresset runt My snabbt dö ut och hon skulle få lugn och ro.
Det har du ju iofs helt rätt i
Citera
2016-11-13, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Det har du ju iofs helt rätt i

Jag kan dock förstå att det är svårt att låta bli att skriva när folk blir alltför taskiga...............
Citera
2016-11-13, 11:27
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland

Har lite svårt att tro att en tråd på FB håller hatet vid liv. Vill folk hata så kommer dom fortsätta att göra det oavsett vad som skrivs här inne. MM är rätt bra på att själv hålla liv i hatet genom att skriva lite då och då om det utan att eg berätta var i det grundar sig.
Citera
2016-11-13, 12:52
Medlem
Om inte My själv skrev så utlämnande och provocerande på bloggen skulle stormen bedra. Det skulle helt inte bara roligt för någon att spinna vidare på detta. Ok bloggsiffrorna skulle kanske gå met men man väljer skälv hur man vill ha det,
Citera
2016-11-13, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morriiss
Har lite svårt att tro att en tråd på FB håller hatet vid liv. Vill folk hata så kommer dom fortsätta att göra det oavsett vad som skrivs här inne. MM är rätt bra på att själv hålla liv i hatet genom att skriva lite då och då om det utan att eg berätta var i det grundar sig.

Tror inte heller det handlar om FB.
Kan inte se hat i denna tråden.
Snarare spekulationer blandat med sanningar.

Visst håller hon själv liv i det. Drar upp de någon gång emellanåt när inte sagts något på ett tag.
Citera
2016-11-13, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mallans
Dags att MM ger sin version av "storyn" !
Jag får känslan av att det kan ha något med MG att göra, hon verkar vara minst lika labil som MM .
Citera
2016-11-13, 14:50
Medlem
Konstigt i bloggvärlden att alla har snart blivit anmälda till soc. bla M.I, M.N och nu M.M.
Dom har viktigare saker för sig än att utreda falska anmälningar. Nu tycker jag ni lägger ner. Det här drabbar inte dom vuxna utan barnen.

Om nu M.M varit i säng med halva bollen så, vaddå? Varför skulle någon ens bry sig och hålla på så här om mitt ex ex ex och M.M hoppat i säng när jag skaffat några fler barn och blivit ihop med x antal efter det exet. Det är inte som om världen exploderar. Det må vara snett av både M.M och alla karlar men den mänskliga varelsen är inte stöpt helt 100%.

Om hon brutit tystnadsplikten och glappat lite, ja, jag kan nog bli jävligt förbannad jag också men inte fan går världen under för det. Tror nog över 70 % av befolkningen bryter löften.

Sprida rykten däremot, eller glappa så barn drabbas, då har man kanske gått över gränsen för vad som även den bäste kan tåla. Då är det big NO, NO.

Ta ett ex på ryktesspridning, sant eller osant...... XX.s x.e barns pappa är kanske inte dennes pappa utan XX var otrogen med XX.s bästa väns man så det blev ett barn............
Citera
2016-11-13, 15:10
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Hon har fått massa elaka mail, anmäld till soc av okänd, okända har ringt och mailat till hennes nya jobb och en massa mera elakt skvaller.
Hon kör en urusel strategi för att få slut på allt. Tiga är bra, men då är det tiga som gäller. Inga mera blogginlägg om allt detta titt som tätt, det triggar bara folk. Och min tanke blir då att hon vill skapa bloggtrafik.
Eller så lägger hon korten på bordet helt. Vilket hon inte verkar kunna göra, pga mer skyldig än hon vill ge sken av. Men om det hon gjort bara är bagateller så rekommenderar jag att tala ut.

Undrar vilken person hon anar skrev senaste hatmailet, inte kan väl MG sjunka så lågt.
Citera
2016-11-13, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilli
Om inte My själv skrev så utlämnande och provocerande på bloggen skulle stormen bedra. Det skulle helt inte bara roligt för någon att spinna vidare på detta. Ok bloggsiffrorna skulle kanske gå met men man väljer skälv hur man vill ha det,
Jag tycker My beskriver något utifrån hur hon har det och visst är det utlämnande, men provocerade?
Senast redigerad av Rosenglad 2016-11-13 kl. 22:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in