Citat:
Ursprungligen postat av
Rosenglad
Ja, jag menar den bloggen ja...hon som har fått dille på att skriva om My. Hon slår med ena handen och smeker med den andra, ett jävligt konstigt sätt att göra sig populär på. MEN, lika barn leka bäst, det är ju tydligt.
Dille på att skriva om My??? Nu tror jag faktiskt att du är ute och cyklar på fel cykel....
My är väl den hon skriver minst om!
Dessutom så är det både "ris och ros"
Och denna mobbing som det hänvisas till igen å igen.....
Vem mobbar vem?
Så vitt jag kan se ingen! Visst det spekuleras en del i kommentatorsfältet men det är ju läsarna..
Nej det här känns mer och mer som att det är MM som piskar upp en storm i vattenglaset som knappt var en krusning från början
Speak out säger jag bara eller lägg ner,eller ännu bättre ta det i det sk verkliga livet!
Jag tror fortfarande med betoning på tror,att en av anledningarna till att MM inte publicerar mejl ,listor mm är att hon har mest att förlora på det själv.
Tex den sk sexlistan som hon förnekar,den är 100 procent sann och det blir så patetiskt när hon gång på gång förnekar den...
Och som sagt hon är singel,om hon vill ligga vad är problemet med det förutom att hon kanske skulle ha hållt tassarna borta från vänners ex,gifta män med vadå?
Det här börjar bli lite väl mycket drama men det skapar ju trafik till MMs blogg och det är väl bra!