2016-11-13, 10:04
Medlem
AnthonyWeiners avatar
Vilken jävla marsipangris.

Jag hade käkat frukost ur hennes röv sju dagar i veckan om jag fick tillfälle men och andra sidan så gillar jag alla kroppstyper då det gäller kvinnor.

Förstår att vissa tycker det är olämpligt när hon exponerar sina svettiga rövballar som en nygriljerad julskinka i det offentliga rummet.
Citera
2016-11-13, 10:40
Medlem
svarttaxins avatar
Citat:
Jag tog den här bilden precis innan jag gick in och läste vad som skrivits om mig. Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle få läsa så hemska saker om mig själv på internet. Det gör mig verkligen helt förtvivlad att läsa hur ful, fet och äcklig jag är. Jag känner att jag måste ta en paus från alla sociala medier en stund och jag hoppas att ni är kvar när jag kommer tillbaka. All kärlek till er som stöttat mig, ni är verkligen helt underbara 💕

Från hennes instagram

Vad ska man säga? Den som är med i leken får leken tåla.
Citera
2016-11-13, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svarttaxin
Ja mer muskler betyder högre energiförbrukning, men det är inte direkt 1000 kcal för ett par kg muskler. Det är kanske 50 kcal för varje kg muskler och det är nästan försumbart. Viktnedgång handlar fortfarande till 99% om diet och inte om träning.

Det spelar ingen roll vilken diet du gick på, 1000 kcal underskott är 1000 kcal underskott oavsett och alla dieter kommer i princip ge samma resultat på det underskottet.

Men du har ju ingen aning om vad du pratar om vilket tydligt syns på dina inlägg "käkade jätte mycket kalorier och gick ner och ökade i muskelmassa" bara en totalt utan kunskap och koll skulle uttrycka sig så.

Dessa personer är så roliga ändå. Special snowflake.
Citera
2016-11-13, 11:13
Medlem
Det är ju mycket boobs på hennes blog, och många av hennes sport-tops är ju sådana att jag hade haft väldigt väldigt svårt att hålla koll på vad som händer i byxorna ifall hon legat framåtlutad i en maskin framför mig.

Så jag kan förstå att gymmet sagt till.
Citera
2016-11-13, 11:14
Medlem
Jag hade också stört mig om det varit ok klädsel under 4 djävla år. Varför nämdes det inte tidigare?
Troligen är ägaren en lika stor fitta liknande alla dom smygbögar i den här tråden, som säger att hon ska skyla sig bara för att hon är "äckligt fet".

Förstår inte varför dessa fjollor vill att tjejer inte ska ha några former, och se ut som små pojkar utan vare sig titts or azz? Har ni blivit så hjärntvättade utav alla bögar i mode-industrin som bara promotar androgyna-anorektier med så lite kvinnliga former som möjligt?

Bögar ska inte bestämma hur heterosexuella kvinnor ska se ut.
Citera
2016-11-13, 11:20
Medlem
svarttaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nooben12
Dessa personer är så roliga ändå. Special snowflake.

och den här kommentaren ska betyda....?
Citera
2016-11-13, 11:22
Medlem
https://nouwcdn.com/12/1300000/1295000/1293229/pics/201610190449106230121293229_sbig.jpg?width=720
Citera
2016-11-13, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suppose
Det är ju mycket boobs på hennes blog, och många av hennes sport-tops är ju sådana att jag hade haft väldigt väldigt svårt att hålla koll på vad som händer i byxorna ifall hon legat framåtlutad i en maskin framför mig.
Så jag kan förstå att gymmet sagt till.

Man kan säga att du har en liten mellanösterislam-retorik där. Kvinnor bör skyla sig för att män blir upphetsade? Kvinnan får bära ansvar för mannens sexualitet? För det är ju faktiskt helt normalt att ha tuttar. Halva mänskligheten har tuttar för att kunna föda HELA mänskligheten när människor är barn. Det är INGENTING sexuellt med tuttar.
Men i mäns hjärnor blir det så.
Och detta skall kvinnor bära skulden för. Och SKYLA sig för att inte ge den lilla pillesnoppen stånd.

Oj. Mellanösternretoriken. Välkommen till Sverige.
Citera
2016-11-13, 11:55
Medlem
DIdes avatar
Det fascinerande är nog ändå att de turkar som huserar på gymmet och som gnäller garanterat ser ut som alla andra strandaraber. Urklippta tshirts och tyngdlyftartights.

Så gay så att de är säkert bara avundsjuka för att hon drar mer blickar än dem.
Citera
2016-11-13, 12:13
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suppose
https://nouwcdn.com/12/1300000/1295000/1293229/pics/201610190449106230121293229_sbig.jpg?width=720
Inget ovanligt i storstan. Varför hetsa upp sig för något som är fullt normalt?

Otroligt pinsamt vad många ensamrunkare som försöker tracka ner på tjejens bilder.
Citera
2016-11-13, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bervyl
Man kan säga att du har en liten mellanösterislam-retorik där. Kvinnor bör skyla sig för att män blir upphetsade? Kvinnan får bära ansvar för mannens sexualitet? För det är ju faktiskt helt normalt att ha tuttar. Halva mänskligheten har tuttar för att kunna föda HELA mänskligheten när människor är barn. Det är INGENTING sexuellt med tuttar.
Men i mäns hjärnor blir det så.
Och detta skall kvinnor bära skulden för. Och SKYLA sig för att inte ge den lilla pillesnoppen stånd.

Oj. Mellanösternretoriken. Välkommen till Sverige.

Kan bara hålla med. Och jag tycker det är väldigt, väldigt tråkigt att så många överhuvudtaget i tråden ska komma in på utseendet hos Moa. Det var ju klädkod vi pratade om. Men detta visar hur utseendefixerade extremt många är, fast de försöker säga att Moa är det. Varför ska hon överhuvudtaget behöva sota för hur hon ser ut?
Avklätt eller inte, oavsett utseende, bör vara det frågeställningen gäller.
Citera
2016-11-13, 12:22
Medlem
Tränat 4 år? Syns verkligen inte 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här