Citat:
Ursprungligen postat av
Vidje
Ser du själv vad du skriver, nåt som är fel här.
STATUS va ordet jag mest hängde upp mig på. I det här fallet är det väl inte barnen som anses vara mördare. Så du menar att ett barn skulle tänka att jag kan inte ge mig på honom för då kommer pappa som är snabb med kniven. Men hallå!
Ja...vaddå????
Citat:
Man ska absolut inte behöva följa med strömmen Om du har en rak ståndpunkt ska du följa den men nu är du som ja vad brukar man säga, som en vindflöjel och ibland tar aggressiviteten överhand.Vad gäller mig så känner jag att det är nåt som är fel och det är du. i praktiken är det kanske inte så men det är vad jag känner.
Du blir säkert inte långvarig på Flashback, du kommer att tröttna!!...här finns väldigt många aggressiva vindflöjeltyper...jag själv går ju som sagt och är
förbannad på dom jag tycker är idioter..dom som t.ex. på sociala medier hakar på drev mot folk i underläge och
aldrig ifrågasätter någonting...,..jag skriver av mig liksom...känns bättre då!!!!
Att MrP verkligen skulle vara skyldig till dom här morden är förstås sannolikt, det är bara det att ingenting har kommit fram om hans personlighet som har helt övertygat mig om att det inte kan vara någon annan!
Citat:
Ja du det kan man fråga sig. Men om nåt så fruktansvärt har hänt i ens liv så har man troligtvis inte glömt det.
...så klart han kan vara förvirrad efter omständigheterna, och säga så ändå..