2016-11-12, 21:17
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prettifly
Tja jag tycker deras policy kan dra åt helvete. Kan förstå om man inte vill ha topless män som kan lämna direkta svettfläckar från huden på utrustningen.
Men om dessa män eller kvinnor tränar och klätt sig tillräckligt för något sådant ej bör vara något problem, så kan de stoppa upp deras klädkod i arslet.
Kvinnan det handla såg ju ut som hon hade mer än tillräckligt.
Ta mig fan löjligt med denna utseendefixering/sexualisering utav kroppen senaste 10-20 åren. Ta det lugnt, bry dig inte om hur nån annan se ut..

Aaargh.. Svett på utrustningen är inte orsaken till viss klädkod!!! Du får svettas ut halva jävla Vättern om du vill, bara du torkar av och sprayar med desinficeringsvätska efter dig.
Citera
2016-11-12, 21:37
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prettifly
Tja jag tycker deras policy kan dra åt helvete. Kan förstå om man inte vill ha topless män som kan lämna direkta svettfläckar från huden på utrustningen.
Men om dessa män eller kvinnor tränar och klätt sig tillräckligt för något sådant ej bör vara något problem, så kan de stoppa upp deras klädkod i arslet.
Kvinnan det handla såg ju ut som hon hade mer än tillräckligt.
Ta mig fan löjligt med denna utseendefixering/sexualisering utav kroppen senaste 10-20 åren. Ta det lugnt, bry dig inte om hur nån annan se ut..
Utseendefixering? Sexualisering v kroppen? Tjejen bara skriker ju om att väcka uppmärksamhet.
Citera
2016-11-12, 23:04
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Det handlar om ett halv-sunkigt gym, inte middag med kungen. Det där tramset om reklamen visar på svagsinthet hos gymmets personal. Dessutom betalar hon för att gå dit, det inte någon välgörenhet.

För övrigt är hon attraktiv.
Citera
2016-11-12, 23:42
Medlem
Spermaluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Iofs. en obekräftad tråduppgift. Men herre gud vilken överbeskyddande mamma den halvvuxna dottern måste ha. Hur ska det gå för tjejen när hon ser nakna kvinnor i duschen efteråt?
Antagligen en PK-mamma som fått PK-problem när hon såg Moa. Storm i ett vattenglas.
Vi får akta oss för den lede Fi, som det heter...

Är mamman PK för att hon ser till så att dottern inte ska bli inspireras av någon som ser ut som om hon arbetar på Rosenlund? Så fan heller. Mamman borde få en medalj.
Citera
2016-11-12, 23:43
Medlem
Sperssons avatar
.
Vilken jävla idiot vill se tjejer i tjocka tröjor och mjukisbyxor på gymmet?

Det ska vara tunna tighta träningskläder, om det nu ska vara kläder överhuvudtaget.
Citera
2016-11-12, 23:55
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spermaluder
Är mamman PK för att hon ser till så att dottern inte ska bli inspireras av någon som ser ut som om hon arbetar på Rosenlund? Så fan heller. Mamman borde få en medalj.
Jag antar i så fall att mamman censurerar alla kvinnliga popartister också för dottern, om hon är konsekvent. För övrigt är det en trådsanning, det där om den klagande mamman, uppgiften finns bara i tråden. Ditt användarnamn verkar för övrigt inte synka helt med dina åsikter..

Jag har sett en massa tjejer på gym som klär sig som Moa, det är aldrig någon som reagerar på deras klädsel. Mamman kanske är frireligiös, månne..
Citera
2016-11-13, 00:58
Medlem
Reko45s avatar
Hon borde tänkt efter med klädvalet pga hennes nuvarande kroppsbyggnad. Inte särskilt trevligt med en överviktig tjej i sporttop där de kan hänga diverse fett utför toppen. Hon borde veta bättre att hon inte passar i de kläder som hon har på bilden längre. Hon har uppenbarligen inte tränat i 4 år heller
Citera
2016-11-13, 01:12
Medlem
Psyko Dads avatar
Det finns folk som stör sig på det mesta.
Jag struntar fullkomligt i folk med sport-bh men äcklas av folk som går barfota eller i strumpor på gymmet men jag skulle inte klaga på det till personal.
Citera
2016-11-13, 02:17
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Jag struntar fullkomligt i folk med sport-bh men äcklas av folk som går barfota eller i strumpor på gymmet men jag skulle inte klaga på det till personal.
Vad är äckligt med strumpor?
Citera
2016-11-13, 02:18
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad

Fast nu var det ju uppenbarligen en mamma med en 16-årig tonårsdotter på plats som tog illa vid sig - eftersom att mamman inte ville att tonårsdottern skulle anamma fettoludrets klädstil som lättklätt fettoluder utan en knapp tråd på kroppen bland folk.
Citera
2016-11-13, 02:25
Medlem
Lyzzas avatar
När jag gick i skolan - för 100 år sedan- skulle alla ha gymnastikdräkt. Oftast marinblåa med vita kanter.

Hur hade gymägaren reagerat om hon kommit i det?

https://www.gympasport.se/categorias/sublimerad/gymnastikdr-kt
Citera
2016-11-13, 04:44
Medlem
maniacmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles
Om man går runt med mer muskler så bränner man mer fett, styrketräning är ett jättebra sätt att gå ner i vikt på.
Nej det är det inte. Löpning och gång är bra om man ska förlora vikt. Styrketräning är bland den sämsta träningsformen (nu snackar vi alltså inte cardio på gymmet utan just styrketräning).

Jag kan hålla med en av föregående talare. Blir också provocerad av fettisar som inte förstår att klä sin egen kropp. Brist på självinsikt och dåligt självförtroende,, patetiskt. Samma personer som röstar som alla andra i politiken utan att förstå vad det gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in