Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Jag förstår inte varför du ältar och hänger upp dig på att GM borde vara jägare eller slaktare? 99% av alla mördare är inte det.
Den som hoppade på Eva och Laban och stack ihjäl dom med dussinet knivhugg är en totalt iskall människa, som inte drar sig för någonting när det gäller våld..jag tror på att det är någon som är
van vid att döda som gjort det..som i Caroline Stenvall-fallet. Dom allra flesta mördarna är väl dom som inte döljer någonting om hur mordiska dom är...kriminella gängmedlemmar t.ex?....MrP
om han är skyldig, är en mycket ruggig psykopat om han har gjort det här och efteråt spelar rollen som "den snälle, varmt kristne, brevbäraren". I programmet tycker inte jag han svarade som en psykopat skulle ha gjort...han verkade skör på något sätt.
Citat:
Sen det här med hunden, du menar att GM inte skulle kunna döda den om han inte hade dödat djur tidigare? Det är ett ytterst märkligt resonemang faktiskt, snudd på korkat.
Han kunde i alla fall inte ha hatat Laban!? Vet du om MrP har dödat och/eller torterat djur eller inte?? Han kanske slängt ner katter från ladugårdstak ner till kamphundar, och skrattat???? I så fall har han kvalifikationerna...
Citat:
Om den som blir grillad av Åström och Safarik i TV talar sanning istället för att ljuga så framstår den personen givetvis som mycket trovärdig. Men om man istället trasslar in sig i lögner såsom PAJ gör då är det fullständigt omöjligt att framstå som trovärdig.
Man
behöver inte ljuga medvetet om man säger saker som inte stämmer. Det är ju en fruktansvärd sak som hänt.
Citat:
Ursprungligen postat av
poppebank
Du vet vem som vet ..
????