Citat:
I vilket avseende menar du att Lotta är en fascinerande karaktär?
I mina ögon framstår hon som en fullkomligt normal kvinna
Hon hade inga barn och därför hade hon både tid och råd att lägga på sitt utseende, FB och olika kärlekar
Och när det gäller tid då verkar du ha all tid i världen att grotta ner dig i fullkomligt oväsentliga saker som varför hon i ett tidigare förhållande inte träffade den mannens släkt?
Försök att tänka till och samla ihop dig lite innan du skickar ett inlägg nästa gång
Och i flera av dina inlägg ställer du samma fråga: "varför blev Lotta kär i den värsta idioten trots hans bakgrund?
Vi är några stycken i tråden som har olika erfarenheter av den här typen av män och vi har försökt att hjälpa dig och besvara din fråga
Men du lyssnar ju inte utan fortsätter att rapa upp samma fråga - så då får du sitta där du sitter och fortsätta att fundera över varför Lotta inte träffade pojkvännen Magnus släkt
I mina ögon framstår hon som en fullkomligt normal kvinna
Hon hade inga barn och därför hade hon både tid och råd att lägga på sitt utseende, FB och olika kärlekar
Och när det gäller tid då verkar du ha all tid i världen att grotta ner dig i fullkomligt oväsentliga saker som varför hon i ett tidigare förhållande inte träffade den mannens släkt?
Försök att tänka till och samla ihop dig lite innan du skickar ett inlägg nästa gång
Och i flera av dina inlägg ställer du samma fråga: "varför blev Lotta kär i den värsta idioten trots hans bakgrund?
Vi är några stycken i tråden som har olika erfarenheter av den här typen av män och vi har försökt att hjälpa dig och besvara din fråga
Men du lyssnar ju inte utan fortsätter att rapa upp samma fråga - så då får du sitta där du sitter och fortsätta att fundera över varför Lotta inte träffade pojkvännen Magnus släkt
Karaktär och utseende är ju inte riktigt samma sak.
Men eftersom du nu tog upp hennes utseende är det för mig lite märkligt att hon fäster så mycket vikt vid just den saken, när hon hade mycket viktigare saker att ta tag I.
Exempelvis hennes jobbsituation, bostadssituation, relationssituation, barnlöshet osv. Då är kanske inte naglarna, håret, färgen på huden, ögonfransarna det man ska lägga sin energi på.
Jag finner dock inte hennes utseende som det intressanta I sammanhanget utan just hennes motsägelsefulla karaktär. Å ena sidan noggrann när det gäller just utseendet – å andra sidan umgicks hon med slödder och drogs med I deras beteende. Hur kan det komma sig?
Sitta på middag med Martin och hans bror.. Vilken “normalkvinna” skulle tycka att det var mysigt? HUR ska man kunna presentera dem till sina släktingar?
Jag anser inte att det är oväsentligt att även hennes tidigare relationer har präglats av konstigheter: hemlisar, misstro, lögner, otrohet, av-och-på etc. Det är den röda tråden.Dvs. Att det alltid fanns “drama” med I bilden. Lite histrioniskt lagd..
Lotta fick “sjukt mycket uppmärksamhet” via sin facebook. Av alla som gav henne den uppmärksamheten valde hon just Martin. Visst är det lite märkligt, med tanke på att utseendet just för Lotta tycktes vara en så viktig faktor?
Man kan ju inte påstå att hon blev manipulerad av hans BILD på nätet..
Vad beträffar Magnus kan jag tänka mig att Lotta inte “dög” att presenteras till hans släkt och vänner. Magnus tycks ha haft internationella kontakter, siktat högt, vårdade sitt yttre och klädde sig smakligt. Bodde på det faschionabla Ö-malm. Körde en dyr bil.
Lotta var undersköterska till yrket. Sen läste hon ekonomi och fick jobb på ett bemanningsföretag. Lottas klädval och stil kanske inte riktigt matchade Magnus ambitioner och vänkrets.
Jag kan också tänka mig att gentemot Martin var Lotta plötligt den som hade “högre rang”. Hon var den “finare” som höll Martin “hemlig” inför sina släktingar. Ungefär som Magnus hade gjort gentemot henne..