Citat:
Ursprungligen postat av
Stabskapten
Varför ser det ut som om en massa gamla mögliga neokonservativa krigshetsare - Giuliani, Gingrich, Bolton - kommer att bekläda tunga poster i Trumps ministär? Vad hände med träskrensningen?
Hehe du är rolig du din lilla mupp. Alltså är du faktiskt så korkad att du tror att hela Trumps kabinett ska bestå av Alex Jones, David Duke och andra mentalt utvecklingsstörda nynazister? Jag är lite fundersam på hur gammal du är, jag har forskat lite och tydligen brukar nynazister behöva lite hjälp ur träsket vid ungefär 25-30 års ålder.
Trump är i många avseenden väldigt outbildad och korkad men han är ändock så klipsk att han inte dömer en presterande människa ifrån varken kön eller etnisk kategori. Du din dumma jävel dömer tydligen någon utifrån vems grav man besöker. Omöjligt kan man ta dig på allvar i en seriös diskussion och innan du sökt hjälp är du ignorerad, dock ser jag hopp för dig o du förtappade själ. Krävs lite engagemang från din familj och vänner dock.
Trump är istället i startgroparna med att utforma en ny amerikansk dynasti, och judar kommer onekligen att inneha en framträdande roll vare sig du vill eller ej.