2016-11-11, 22:40
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Kvinnor som förtrycker andra kvinnor, igen.
Hon som anmälde har daddy issues
Citera
2016-11-11, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 64an
Vilket jävla larv. är det någon anpassning till islam igen?

Burka snart ja.
Citera
2016-11-11, 22:58
Bannlyst
Samma i Danmark, man får inte träna i sport BH.
Vet inte varför,
Citera
2016-11-11, 23:00
Medlem
Lite oväntat hade hon en egen blogg.
Ja, då vet jag faktiskt inte var skon klämmer.
Citera
2016-11-11, 23:08
Medlem
CXTs avatar
Hon kan börja träna på mitt gym där har tjejerna yogatajts med stringmönster utanpå eller hotpants med knästrumpor eller om dom e lite blygare så vanliga yogatajts med string under så att den bara syns igenom när dom gör sina röv övningar vilket även e typ det enda dom gör förutom o köra knäböj framför en. Brukar gå runt med halvfrivillig semiribba rätt stor del av tiden. Moa hade blivit utmobbad pga att hon e för pryd
Citera
2016-11-11, 23:12
Medlem
Jag förstår inte riktigt... är bilderna tagna mellan två olika tidsperioder? På den ena bilden är ju hon fit och fin men i videon är hon ju tjock och oattraktiv.
Citera
2016-11-11, 23:13
Medlem
Varför delar inte gymmen upp träningstider efter kön. Borde väl lösa många problem.
Eller kanske är gymmen mest en plats för studs och slimmade brudar att visa upp sig och ragga....
Citera
2016-11-11, 23:14
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Jag förstår inte riktigt... är bilderna tagna mellan två olika tidsperioder? På den ena bilden är ju hon fit och fin men i videon är hon ju tjock och oattraktiv.

Photoshop.
Citera
2016-11-11, 23:17
Medlem
Flammarions avatar
Det borde finnas ett sansat mellanläge mellan burka och bikini.

Jag har väldigt svårt att koncentrera mig på gymet när det springer omkring lättklädda tjejer.
Det är definitivt ett störningsmoment. Tänk på det.
Citera
2016-11-11, 23:32
Medlem
svarttaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles
Om man går runt med mer muskler så bränner man mer fett, styrketräning är ett jättebra sätt att gå ner i vikt på.

Nej, om man går runt med mer muskler så ökar ens metabolism. Det har ingenting med beta-oxidation att göra.

Och nej styrketräning är inte ett jättebra sätt att gå ner i vikt på. Ett jättebra sätt att gå ner i vikt på är att äta mindre energi än vad man gör av med. Det är däremot viktigt att styrketräna för att behålla så mycket muskelprotein som möjligt.
Citera
2016-11-11, 23:47
Medlem
BaraBiffens avatar
Var det gymägaren som sa till henne? Isf tycker jag att gumägaren har rätt att göra det då det är senes gym och den sätter således reglerna. Passar det inte finns det andra gym.
Citera
2016-11-11, 23:48
Medlem
Hittade hennes instagram, hon är tydligen mamma? och inte alls lik tjejen i videoklippet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in