2016-11-11, 17:13
Medlem
Skulle inte bli förvånad om det slutar med ett antal av de personer som var med och beslutade om och drog igång Irakkriget 2002-2003. Ett krig som lögnaren Trump påstod att han var emot från början.

http://correctrecord.org/trump-lies-about-being-totally-against-the-iraq-war/
Citera
2016-11-11, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stabskapten
Det är väldigt oroväckande att Trumps svärson Jared Kushner - som givetvis förordar Priebus - tycks ha så stort inflytande över Trump. Kushner är av allt att döma en judisk extremist av värsta tänkbara slag. Förra veckan besökte han rabbinen Menachem Mendel Schneersons grav tillsammans med sin hustru Ivanka Trump och Trumps rådgivare i israelfrågor Jared Greenblatt:

Ivanka Trump visits the Lubavitcher rebbe’s grave ahead of election

http://www.jta.org/2016/11/06/news-opinion/united-states/ivanka-trump-visits-the-lubavitcher-rebbes-grave-ahead-of-election

För den som inte förstår hur illavarslande detta är återges nedan några uttalanden av Schneerson:

Illavarslande.... för Palestina. Inbilla dig inte att någon annan i tråden bryr sig.
Citera
2016-11-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Skulle inte bli förvånad om det slutar med ett antal av de personer som var med och beslutade om och drog igång Irakkriget 2002-2003. Ett krig som lögnaren Trump påstod att han var emot från början.

Det borde förvåna. Detta eftersom samtliga av dessa stödde Hillary.
Citera
2016-11-11, 17:22
Medlem
mr.oranjes avatar
Rudy Giuliani, Rand Paul och Ben Carson. Rudy är lätt min favorit.
Citera
2016-11-11, 17:22
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27

Då lär många väljare bli väldigt fundersamma. För övrigt så tycker jag att du ska fortsätta skriva i den här tråden, jag njuter verkligen av din enorma bitterhet.
Citera
2016-11-11, 17:23
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.oranje
Rudy Giuliani, Rand Paul och Ben Carson. Rudy är lätt min favorit.

Varför Rand Paul?
Citera
2016-11-11, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det borde förvåna. Detta eftersom samtliga av dessa stödde Hillary.

Nja, vi får väl se.
96.4%(215) av 223 Republikanska representanter röstade för att gå in militärt i Irak.
Citera
2016-11-11, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Då lär många väljare bli väldigt fundersamma. För övrigt så tycker jag att du ska fortsätta skriva i den här tråden, jag njuter verkligen av din enorma bitterhet.

Även om du, som många andra före dig, förväxlar att vara road med bitterhet, så tycker jag ändå du ska försöka fortsätta njuta i all din enfald.
Citera
2016-11-11, 17:32
Medlem
mr.oranjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Varför Rand Paul?

Jag har följt honom i 4-5 år till och från. Jag föll för många av hans libertarianska idéer(vapenlagarna, synen på medicinsk marijuana och företagande) när jag gick i gymnasiet. Har väl mognat lite så här två år senare men gillar honom fortfarande som person. Han kommer kunna locka många demokratiska väljare till republikanerna. Innan den först GOP-debatten lyssnade jag lite extra på honom men sedan blev han fullständigt demolerad av Trump tillsammans med de andra.
Citera
2016-11-11, 17:46
Medlem
korvbenkes avatar
Ben Carson gillade honom från första början han kändes lite som en person som IDGAF när han sa att en muslim inte kan bli president i USA + att han stått vid Trumps sida hela tiden lojalitet skall belönas.

Sheriff Clark vad ska man säga riktigt jävla badass som vill ha lag och ordning i landet och verkar vara riktigt bra på att upprätthålla den.
Citera
2016-11-11, 17:49
Medlem
trickydicks avatar
Vill inte se Sarah Palin.
Citera
2016-11-11, 18:15
Medlem
BootyLuvs avatar
Newt Gingrich måste hållas utanför. Någon form av intelligens måste man ändå kunna sätta som krav för att få en plats.

Case in point: https://www.youtube.com/watch?v=t7BfSw3GgJk

Utöver att han är en lågintelligent, religiös knäppskalle är han dessutom en hycklare, som medan han anklagade Bill Clinton för att vara otrogen själv knullade runt och var otrogen mot två av sina tidigare fruar - otrogenhet han sedan försökte förklara med att han "did it for America"

Nej om Trump har någon som helst vett håller han Gingrich - och Palin för den delen - långt borta från sin administration.

Skulle dock inte ha något emot att se Chris Christie på någon position då han åtminstone verkar ganska duglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in