Citat:
Ursprungligen postat av
wienna2016
Göteborgaren Anders är grymt skön och jag hoppas att Sigrid väljer honom. Han är nog den enda som kan sätta henne lite på plats och säga ifrån, verkar vara en riktig och stabil karl som kan hugga i när det krävs på gården också. Frågan är om han vill lämna sitt fiskhandlarjobb i Götet och bosätta sig på en hästgård?!?
Per blir bara konstigare och konstigare. Inte seriös för fem öre tycks det, vet inte alls vad en kvinna vill ha eller bli bemött.
Jennifer är för mycket, för kontrollerande och för "manisk".
Erik är en omogen pojkspoling. Tveksamt om det blir några kärlekspar i år och enligt Linda skulle ju konsekvenser komma?!?

Kunde inte sagt det bättre själv när det gäller Anders

, han är den med pondus på hennes gård. Dock vet jag inte ifall han vill bo på en hästgård i Jämtland....Göteborg och västkusten är ju betydligt mer lockande då. Men han kanske kan ha sitt fiskhandlarjobb där uppe med.
Per tror jag är seriös men han är blyg, inåtvänd när det kommer till allvarliga saker och till kärlek, han sa ju själv att han ofta" missförstår fruntimmer" och kommer inte på vad han gjort fel förrän det är försent.
Ja jag minns det och det gör mig nyfiken, vad är det för konsekvenser Linda pratar om??